În curând se împlinesc 2 ani de când Vodafone a primit aprobare din parte UE să fuzioneze cu UPC, intrând astfel pe piața serviciilor fixe din mai multe țări din Europa, detalii aici.

Din acel moment procesul de fuziune a avansat într-un ritm foarte accelerat.

În mai puțin de 2 săptămâni de la aprobarea tranzacției de către Comisia Europeană, Vodafone a făcut deja 2 anunțuri privind schimbările aduse de această fuziune, detalii aici și aici.

O lună jumătate mai târziu, apare prima ofertă comercială comună, detalii aici, iar la sfârșitul lunii septembrie angajații celor 2 companii întrebau clienții dacă sunt abonați la ambele companii, detalii aici .

În decembrie 2019, Vodafone anunță data finalizării procesului de fuziune cu UPC, detalii aici.

În martie 2020, Vodafone intră în linie dreaptă cu integrarea UPC sub umbrela Vodafone, detalii aici, trecând linia de finish chiar la finele aceleiași luni, detalii aici.

Astfel, după mai bine de 20 de ani de la înființare, istoria UPC în România, precum și în mai multe țări din UE se încheie.

Vodafone a șters treptat tot ce înseamnă brand UPC.

În primă fază a șters cuvântul UPC din numele pachetelor de servicii fixe de internet, TV și telefonie, apoi magazinele UPC au devenit magazine Vodafone.

Chiar la începutul acestui an au închis serviciul UPC Wi-Free, înlocuindu-l cu internet mobil gratuit, detalii aici.

la începutul lunii iulie, Vodafone România a început să trimită notificări către abonaţii săi, informându-i că aplicaţia My Vodafone Fix & TV se va închide pe 31 iulie.

mesaj aplicație My Vodafone pentru servicii fixe și TV

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *