Vodafone UPCVodafone UPC

După ce luni Vodafone a anunțat modificările în structura managerială care urmau să intre în vigoare începând cu 1 august, azi pe site-ul UPC au apărut mai multe informații cu privire la procesul de tranziție.

Avem vești bune!
 
Vodafone și UPC au finalizat procesul de achiziție, după aprobarea tranzacției de către Comisia Europeană. De acum, echipele au oportunitatea de a lucra împreună pentru dezvoltarea celor mai bune soluții și servicii pentru clienții persoane fizice și companii, precum și pentru întreaga societate din România. În viitor, Vodafone România va putea oferi servicii convergente competitive clienților săi, ceea ce îi va permite să își împlinească viziunea de a aduce tehnologia și inovația mai aproape de toată lumea.
 
Vodafone România are o prezență de 22 de ani pe piața locală. De-a lungul istoriei, operatorul a inovat constant investind în tehnologie, fiind primul care a lansat serviciile de GPRS (2001), 3G (2005) și 4G (2012), primul sistem de recunoaștere automată a discursului (2014), prima rețea NB-IoT (2018), precum și prima rețea 5G din România (2019).
 
UPC România are o prezență de peste 25 de ani pe piața locală. Compania a investit mereu în tehnologie și inovație, oferind servicii de televiziune, internet în bandă largă și telefonie fixă. Premierele UPC pe piața locală includ lansarea televiziunii digitale (2008), a celei HD (2009), 3D (2011), precum și internetul de mare viteză în 2013.

https://www.upc.ro/impreuna/
Întrebări frecvente persoane fizice

1) Cum mă va afecta integrarea?

Această integrare îți va aduce, în viitorul apropiat, noi beneficii și o gamă extinsă de servicii de cea mai bună calitate pentru a te putea bucura de o experiență completă de tehnologie. Vei avea parte în continuare de întreaga noastră atenție și de calitatea superioară a serviciilor pe care ți le oferim. Rămâi conectat pentru informaţii despre noile oferte și servicii!

2) Va exista vreo schimbare a contractului curent de servicii sau în ceea ce privește calitatea serviciilor pe care le oferiți?

Contractele pentru serviciile curente rămân neschimbate. Vei beneficia de aceeași calitate a serviciilor, în timp ce noi vom continua să lucrăm la un nou portofoliu pentru a putea furniza o gamă completă de servicii.

3) Sunt și client Vodafone. Vor exista schimbări în contractul pe care îl am cu UPC sau în cel pe care îl am cu Vodafone?

Contractul pentru serviciile curente oferite de UPC rămâne neschimbat. Acest lucru este valabil și pentru contractele de servicii oferite de Vodafone.

4) Care sunt noile servicii pe care le va oferi UPC?

UPC va continua să ofere clienților cele mai bune experiențe de conectivitate și divertisment și să aducă tehnologia mai aproape de tine. În viitorul apropiat, te vei bucura de o gamă completă de servicii. Rămâi conectat pentru informații despre noile oferte și beneficii!

5) Unde mă pot adresa, începând de astăzi, dacă am nevoie de asistență?

Pentru moment, lucrurile rămân neschimbate. Pentru orice situație referitoare la produsele și serviciile UPC, poți utiliza metodele de contact disponibile pe: https://www.upc.ro/asistenta/contact/
De asemenea, dacă ești client Vodafone și ai nevoie de asistență privind serviciile de care beneficiezi, poți utiliza metodele de contact disponibile pe: www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/.

Întrebări frecvente persoane juridice

1) Cum mă va afecta integrarea?

Această integrare îți va aduce, în viitorul apropiat, noi beneficii și o gamă extinsă de servicii de cea mai bună calitate pentru a te putea bucura de o experiență completă de tehnologie. Vei avea parte în continuare de întreaga noastră atenție și de calitatea superioară a serviciilor pe care ți le oferim. Rămâi conectat pentru informaţii despre noile oferte și servicii!

2) Va exista vreo schimbare a contractului curent de servicii sau în ceea ce privește calitatea serviciilor pe care le oferiți?

Contractele pentru serviciile curente rămân neschimbate. Vei beneficia de aceeași calitate a serviciilor, în timp ce noi vom continua să lucrăm la un nou portofoliu pentru a putea furniza o gamă completă de servicii.

3) Care este noul portofoliu de servicii?

Vom continua să furnizăm produse și servicii complete de ultimă generație adaptate nevoilor afacerii tale. Oferim atât conectivitate și divertisment, cât și servicii personalizate pentru a răspunde nevoilor companiei tale.

4) Se va schimba managerul meu de cont?

Nu, managerul tău de cont va rămâne același și va fi persoana care te va ajuta să obții, la timp, toate informațiile de care ai nevoie.

5) Sunt și client Vodafone. Vor exista schimbări în contractul pe care îl am cu UPC sau în cel pe care îl am cu Vodafone?

Contractul pentru serviciile curente oferite de UPC rămâne neschimbat. Acest lucru este valabil și pentru contractele de servicii oferite de Vodafone.

De Madalin

2 comentarii la „Tot ce trebuie să știți despre procesul de fuziune dintre Vodafone și UPC”
    1. Cel mai probabil în timp vor fi dați mulți angajați afară pentru eficientizarea costurile.
      A trecut de mult perioada în care erau păstrați mai mulți angajați de cât era nevoie pe post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *