UPC logoUPC logo

Compania United Internațional Holdings (UIH) (actuala Liberty Global) a început să investească în România din 1992, prin achiziționarea de acțiuni la mai multe compani de cablu din țară.

Ce vom găsi în articol?

1999 – 2014

UPC România a fost înființată în octombrie 1999.

În anul 2000 avea un număr de 115.000 abonați.

La începutul anului 2003, UPC a absorbit firme locale de televiziune prin cablu în București, Botoșani, Cluj-Napoca, Focșani, Ploiești și Sfântu Gheorghe. 

La incepului anului 2005, UPC avea 333.000 de abonați în 40 de orașe.

Pe 19 mai 2005, UPC a cumpărat 50% din acțiunile Focus Sat, înainte de lansarea serviciului pe 5 iulie 2005.

În octombrie 2005, UPC a cumpărat compania de cablu Astral Telecom pentru 341,9 milioane euro.

În 2005, UPC lanseaza serviciul de televiziune digitală prin cablu.

Un an mai târziu, în octombrie 2006, a finalizat absorbția Astral Telecom și altor 13 firme de cablu locale la care avea acțiuni, devenind o companie de telecomunicații majoră cu peste 1.310.000 abonați.

În aprilie 2006 a preluat controlul total al companiei Focus Sat după ce a cumpărat și restul de 50% din acțiuni de la fondatori.

În octombrie 2007, UPC a achizionat rețelele de cablu Minisat Târgoviște, Control Ploiești și Media Post Dej.

În octombrie 2008, a achizionat Electron M. Bit Telecom, Sebmar și Cable Vision of România.

În 2008 UPC lansează serviciul de inregistrare (DVR).

În mai 2011, UPC lansează televiziunea 3D și oferă în exclusivitate turneul Roland Garros în format 3D.

În decembrie 2014 a fost lansat Horizon Go.

2013

25 februarie – Clienții business din Oradea și Arad pot experimenta acum televiziunea digitală de la UPC Business

UPC Business, divizia UPC România pentru clienți companii, anunță lansarea serviciului de televiziune digitală în două noi orașe, Oradea și Arad. Soluția implementată de UPC Business le oferă clienților companii ocazia de a se bucura de avantajele tehnologiei de ultima oră – noul serviciu fiind oferit prin intermediul fibrei optice.

Cu televiziunea digitală de la UPC Business, clienții sunt conectați în permanență la informații și conținut relevant, prin intermediul celor peste 150 de canale TV. Totodată, UPC Business oferă acces ușor și rapid la programele TV, prin intermediul Ghidului Electronic de Programe. În plus, opțiunea DVR (Digital Video Recording) oferă posibilitatea de a înregistra emisiunile preferate pentru a le urmări în timpul liber. Soluția este disponibilă atât în varianta cu mediabox, cât și cu Digital Card-ul CI+. Acesta din urmă aduce experiența televiziunii digitale și reprezintă o soluție la îndemână, ce oferă un plus de flexibilitate și confort clienților.

“Lansarea de astăzi constituie un pas important pentru noi – lansarea de servicii TV prin fibră optică. Suntem mereu atenți la ceea ce își doresc clienții noștri și la modul în care dorințele lor evoluează pentru a veni în sprijinul lor cu soluții avantajoase prin care ei să poată beneficia de tehnologia de ultima oră UPC, astfel încât să-și poată atinge obiectivele”

declară Tiberius Popa, Director UPC Business.

Soluția de televiziune prin fibră optică lansată de UPC Business este disponibilă tuturor clienților companii, însă este ideală pentru hoteluri și pensiuni. Aceștia vor putea la rândul lor să ofere propriilor clienți experiențe digitale noi, prin intermediul tehnologiilor UPC Business – televiziune digitală prin CI+ și Internet prin fibră optică – cu conectare wireless pentru fiecare cameră – pentru mai multă mobilitate, flexibilitate și confort.

“Avantajul principal pe care îl oferim clienților noștri, pe lângă serviciile de calitate, posibile prin tehnologii de ultima oră, este experiența. Fiecare client UPC Business beneficiază de o experiență personalizată, de consultanță și asistentă specializată din partea unui consultant profesionist dedicat. Astfel, clientul are posibilitatea să identifice soluția care se potrivește cel mai bine afacerii și obiectivelor sale. Punem foarte mult accent pe experiența oferită fiecărui client și suntem hotărâți să oferim întotdeauna suport la cele mai înalte standarde. Face parte din strategia noastră, în centrul căreia plasăm întotdeauna clientul”

adaugă Tiberius Popa, Director UPC Business.

24 iulie – UPC Business îşi extinde portofoliul şi lansează servicii de cablare structurată

UPC Business, divizia pentru clienţi companii a UPC România, anunţă astăzi lansarea unui nou serviciu – cablarea structurată*. Această lansare extinde portofoliul UPC Business şi vine în sprijinul clienţilor care îşi doresc o infrastructură solidă, pe care serviciile de comunicaţii funcţionează perfect.

Din ce în ce mai multe companii optează pentru implementarea unor sisteme de cablare structurată, soluţie care vine cu o serie de avantaje, principalul fiind obţinerea unui sistem profesional de cablare voce-date, ce oferă o mai bună conectivitate, flexibilitate şi fiabilitate crescută. Sistemele de cablare structurată furnizează o platformă universală pe care se poate dezvolta ulterior orice sistem informatic. Beneficiile acestei soluţii constau în posibilitatea de a identifica şi remedia problemele de reţea mult mai rapid, trafic de date la viteză mare şi reconfigurarea rapidă a reţelei – ceea ce duce la reducerea costurilor de administrare şi mentenanţă. Proiectarea, designul, instalarea şi mentenanţa infrastructurii IT au un impact pozitiv asupra operaţiunilor zilnice ale companiilor şi contribuie decisiv la succesul acestora.

“Lucrăm în permanenţă atât la extinderea portofoliului de produse şi servicii oferite cât şi la dezvoltarea relaţiei cu clienţii noştri, pentru că ştim cât de mult contează o relaţie personalizată, de calitate. Oferim atât servicii de top, bazate pe tehnologii de ultimă oră cât şi sprijinul unor consultanţi dedicaţi, care le cunosc afacerile clienţilor şi nevoile de comunicare. Lansarea serviciului de cablare structurată ne apropie de obiectivul de a deveni un partener pe care clienţii pot conta oricând se gândesc la comunicaţii”

declară Tiberius Popa, Director UPC Business.

Serviciul de cablare structurată este disponibil în două variante – primară şi extinsă. Cablarea primară presupune instalarea a mai puţin de 24 de porturi, UPC Business percepând un tarif de 59 euro/port şi se adresează IMM-urilor. Cablarea extinsă se adresează companiilor a căror reţea implică un grad mai mare de complexitate şi mai mult de 24 de porturi. In cazul cablării structurate extinse, proiectarea se face în urma unor discuţii consultative între specialiştii UPC Business şi reprezentanţii clientului, rezultatul fiind o soluţie personalizată, adaptată şi optimizată pentru nevoile acestuia.

Serviciul de cablare structurată de la UPC Business este oferit clienţilor împreună cu partea de suport post vânzare. Pe lângă dezvoltarea şi implementarea unei soluţii personalizate în funcţie de specificul fiecărui client, UPC Business oferă o garanţie de până la 25 de ani pentru performanţa sistemului.

“Echipele de specialişti UPC Business vor lua în calcul toate aspectele care ţin de specificul locaţiei, astfel încât prezenţa tehnologiei să nu fie intruzivă, iar serviciile să fie complet funcţionale. Ştim că timpul este esenţial în business şi de aceea oferim clienţilor noştri garanţia că în 15 zile lucrarea va fi finalizată şi serviciile sunt pe deplin funcţionale”

adaugă Tiberius Popa, Director UPC Business.

Echipamentele folosite pentru cablarea structurată, atât cea primară cât şi cea extinsă, provin de la furnizori internaţionali de top printre care 3M, Corning, Legrand, AMP, Schrack, Excel/MyFlex.

*Despre serviciile de cablare structurată

UPC Business implementează pentru clienţii săi un sistem de cablare structurată pentru servicii de voce şi date. Cablarea structurată constă în realizarea unei cablări comune pentru transmisiile de voce şi de date pentru o parte a unei clădiri, o clădire sau grup de clădiri care să poată suporta cvasitotalitatea aplicaţiilor de comunicaţii existente.

Informaţii suplimentare despre UPC

UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală, este lider în domeniul inovaţiei în tehnologie. Compania oferă servicii de televiziune (digitală, prin satelit şi analogică), Internet în bandă largă şi telefonie în aproximativ 200 de localităţi. Serviciile digitale oferite de UPC România îi conectează pe cei 1.169.600 de clienţi la universul digital şi le oferă experienţe uimitoare. Premierele UPC pe piaţa din România includ lansarea televiziunii digitale, a tehnologiilor HD, DVR, 3D, dar şi a celui mai rapid Internet prin cablu, Fiber Power 150 Mbps. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să vizitaţi www.upcbusiness.ro

Informaţii suplimentare despre UPC Business

UPC România, prin divizia sa dedicatã soluţiilor de comunicaţii pentru companii – UPC Business – poate asigura cea mai eficientã soluţie pentru companiile care doresc conexiuni stabile de mare vitezã, în mai multe localitãţi din ţarã sau în mai multe sedii din acelaşi oraş. Prin intermediul infrastructurii permanent îmbunãtãţite, compania poate dezvolta reţele virtuale private, sisteme intranet şi extranet, reţele de telefonie privatã, videoconferinţe, video monitorizare. Divizia UPC Business este prezentã în 10 ţãri din Europa: Olanda, Austria, Irlanda, Polonia, Cehia, Slovacia, România, Ungaria, Elveţia şi Germania. La nivel naţional, reţeaua de fibrã opticã şi cablu CATV acoperã 114 dintre cele mai importante oraşe din România, incluzând: Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Constanţa, Iaşi. Portofoliul UPC Business acoperã toate segmentele de piaţã, de la companii mici şi mijlocii pânã la companii naţionale şi multinaţionale. Soluţiile de comunicaţii se adreseazã şi verticalelor specifice de piaţã, cum ar fi: sectorul bancar, transporturi, distribuţie şi logisticã, educaţie sau administraţie publicã.

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu, cu operaţiuni în 14 ţări. Îi conectăm pe oameni cu lumea digitală şi le oferim posibilitatea de a descoperi şi experimenta posibilităţi nelimitate. Serviciile noastre de televiziune, Internet în bandă largă şi telefonie sunt furnizate prin intermediul unor reţele de generaţie următoare şi prin platforme inovatoare de tehnologie care conectează 25 de milioane de clienţi. La jumãtatea lunii martie 2013, aceştia aveau 47 de milioane de abonamente.

Brandurile Liberty Global includ UPC, Unitymedia Kabel BW, Virgin Media,Telenet şi VTR. Operaţiunile noastre includ totodată şi Chellomedia, divizia de conţinut, Liberty Global Business, divizia de servicii pentru companii şi Liberty Global Ventures, fondul nostru de investiţii.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.lgi.com.

30 septembrie – UPC Business îşi extinde portofoliul prin lansarea serviciului numere verzi “0800FreeCall”

UPC Business, divizia pentru clienţi companii a UPC România, anunţă disponibilitatea unui nou serviciu în portofoliul său – numerele verzi, gratuite, de tip “0800”. Lansarea noului serviciu completează portofoliul UPC Business şi se adresează clienţilor companii care comercializează bunuri sau servicii, precum şi clienţilor guvernamentali.

“Obiectivul nostru este de a oferi în permanenţă clienţilor soluţii optime de comunicaţii pentru afacerile lor, soluţii care să-i menţină în contact cu clienţii şi partenerii lor, oferindu-le astfel oportunităţi de creştere a afacerii. Lansarea serviciului de numere gratuite face parte din strategia noastră de a oferi clienţilor companii servicii complete de comunicaţii, livrate de profesionişti în cel mai scurt timp de pe piaţă”

declară Tiberius Popa, Director UPC Business

Serviciul 0800FreeCall de la UPC Business oferă companiilor şi instituţiilor publice posibilitatea de a pune la dispoziţia clienţilor lor şi partenerilor de afaceri numere de telefon apelate gratuit, fără niciun cost pentru iniţiatorul apelului. Clienţii UPC Business care vor alege acest serviciu îşi pot unifica punctele de contact într-unul singur, printr-un număr de telefon unic, apelabil atât din reţele fixe cât şi din reţele mobile, ceea ce reprezintă pe de o parte avantaj competitiv iar pe de altă parte un confort sporit pentru clienţii săi.

Soluţia oferită de UPC Business este construită pentru a oferi deplină flexibilitate şi poate fi personalizată astfel încât să satisfacă în totalitate diversitatea de cerinţe specifice ale clienţilor. Printre funcţionalităţile oferite se numără opţiuni cum ar fi Interactive Voice Response (IVR), rutarea apelurilor în funcţie de origine, dată, oră şi multe altele. Totodată, clienţii UPC au posibilitatea de a controla bugetul alocat acestui serviciu oferit gratuit, prin limitarea numărului de apeluri primite pe minut, restricţionarea apelurilor în anumite intervale orare sau stabilirea unui anumit buget pentru traficul lunar.

2015

17 martie – Cloud TV, noul serviciu oferit de UPC Business clienților săi

UPC Business, divizia pentru clienţi companii a UPC România, anunţă lansarea Cloud TV, singura soluţie integratã de servicii de pe piaţa localã de telecomunicaţii, creatã special pentru a veni ĩn sprijinul clienţilor UPC. Lansarea noului serviciu se adreseazã ĩn principal clienţilor companii cu afaceri ĩn industria hotelierã, de sãnãtate şi wellness.

Serviciul Cloud TV de la UPC Business oferã companiilor din domeniul ospitalitãţii (hoteluri, pensiuni) şi cel al serviciilor de sãnãtate, posibilitatea de a pune la dispoziţia clienţilor lor – prin intermediul unui televizor Smart – conţinut TV pe platformã internet (TV over IP) prin integrarea serviciilor de voce, video şi date prin convergenţa IP.

“Lansarea UPC Cloud TV face parte din strategia noastrã de a oferi în permanenţă clienţilor companii soluţii integrate de comunicaţii pentru afacerile lor. Soluţia oferită de UPC Business este construită pentru a oferi deplină flexibilitate şi poate fi personalizată astfel pentru diversitatea de cerinţe specifice ale clienţilor. Continuãm sã investim ĩn produse şi servicii inovatoare, iar lansarea UPC Cloud TV vine sa susţinã preocuparea noastrã continuã pentru inovaţie”

declară Tiberius Popa, Director UPC Business.

Clienţii UPC Business care aleg acest serviciu beneficiazã de soluţii IT&C special dedicate, complete şi inovative – ĩn Cloud – şi au astfel acces la cele mai bune soluţii de divertisment, pe baza unui abonament lunar. Printre funcţionalităţile oferite se numără opţiuni cum ar fi o grilã TV personalizatã, mesaj de ĩntâmpinare,integrarea cu sistemele de management ale clienţilor sau altor clãdiri (ex: PMS – Opera s.a, Fidelio, BMS), alãturi de elemente precum ghidul de servicii sau aspecte de conţinut dinamic (meteo, ştiri, etc.).

“UPC Business este partenerul ideal pentru oferirea de soluţii integrate de comunicaţii de ultimã generaţie, contribuind la inovarea afacerilor noastre prin acest nou serviciu ĩn cloud actualizat în permanenţã şi ĩn condiţii de maximã siguranţã. Un avantaj important oferit de serviciul UPC Cloud TV este acela că soluţia este uşor de personalizat, hotelul nostru având posibilitatea sã integreze şi alte canale TV, pe lângã cele furnizate de UPC şi sã ofere o soluţie TV cu mesaj de ĩntâmpinare. Aceşti diferenţiatori contribuie fiecare la ĩmbunãtãţirea experienţei clienţilor noştri. Este un parteneriat firesc, între douã companii preocupate sa ofere clienţilor o experienţã excelentã de fiecare datã”

declarã Rãzvan Lãzãrescu, Rooms & Revenue Manager Crowne Plaza, primul client pentru care UPC Business a implementat noul serviciu.

Solutia tehnicã a serviciului UPC Cloud TV este oferitã ĩn parteneriat strategic cu Nevotek, unul dintre cei mai mari furnizori de soluţii Hospitality & IP TV la nivel internaţional.  

8 octombrie – Active Play TV, un nou serviciu pe care UPC Business îl oferă clienţilor săi

UPC Business, divizia pentru clienţi companii a UPC România, anunţă lansarea Active Play TV, un serviciu care permite difuzarea de conţinut cu ajutorul unei platforme ĩn Cloud, pe baza unui mediabox conectat la un display. Noul serviciu se adreseazã ĩn principal clienţilor companii cu afaceri ĩn industria hotelierã, de sãnãtate şi wellness, universitãţi şi instituţii de administraţie publicã.

Acest nou serviciu completeazã portofoliul UPC Business, care deja include şi soluţia Cloud TV dedicatã companiilor din domeniul ospitalitãţii, ce ofera conţinut TV pe platformã internet (TV over IP) prin integrarea serviciilor de voce, video şi date.

Serviciul Active Play TV de la UPC Business oferã companiilor din domeniul ospitalitãţii (hoteluri, restaurante, cafenele) şi cel al serviciilor de sãnãtate si educaţie, posibilitatea de a pune la dispoziţia clienţilor lor conţinut TV. Mediabox-ul prin intermediul caruia este oferit acest serviciu permite managementul de conţinut la distanţã, controlul meniului televizorului, precum şi difuzarea de materiale publicitare.

“Lansarea UPC Active Play TV face parte din strategia noastrã de a oferi în permanenţă clienţilor companii soluţii integrate de comunicaţii pentru afacerile lor. Dupã ce, la ĩnceputul acestui an am lansat Cloud TV pentru industria hotelierã, şi aceastã nouã soluţie a UPC Business oferã flexibilitate şi poate fi personalizată ĩn funcţie de cerinţele specifice ale fiecãrei afaceri. Lansarea noului serviciu susţine preocuparea noastrã continuã pentru inovaţie şi ne apropie de obiectivul de a deveni un partener pe care clienții pot conta oricând se gândesc la comunicații”

declară Tiberius Popa, Director UPC Business.

Clienţii UPC Business care aleg acest serviciu vor pune la dispoziţia UPC materiale video, audio, prezentãri, streaming-uri live, etc, pentru a fi ĩmpachetate şi transmise cãtre locaţiile specificate, sub forma unui conţinut TV ĩntr-un format preagreat. Ĩn completarea conţinutului clientului, UPC şi partenerii sãi oferã un conţinut suplimentar, disponibil pe o platformã dedicatã, prin reţeaua IP a UPC România.

Clienţii care vor opta pentru noul serviciu vor beneficia de o soluţie dedicatã şi inovativã – ĩn Cloud – şi vor avea acces la conţinut TV pe baza unui abonament lunar. Ei vor putea alege varianta de abonament ce permite şi difuzarea de materiale publicitare ale altor companii sau varianta care difuzeazã conţinut exclusiv. Printre funcţionalităţile suplimentare oferite de soluţia UPC Active Play se numără serviciile de cablare structuratã – un sistem profesional de cablare voce-date, ce oferă o mai bună conectivitate, flexibilitate şi fiabilitate. Sistemele de cablare structurată furnizează o platformă universală pe care se poate dezvolta ulterior orice sistem informatic. Echipamentul tehnic al serviciului UPC Active Play TV este oferit gratuit, ĩn custodie pe toatã perioada contractualã, clienţii având nevoie de televizoare cu port HDMI şi cel puţin o conexiune internet de la UPC.

2018

1 Februrie – UPC aniversează 25 de ani de inovație în România

UPC celebrează anul acesta 25 de ani de prezență pe piața din România și de inovație în tehnologie. Startul campaniei “25 de ani de inovație” este marcat prin lansarea ofertei aniversare: 25% reducere pentru o perioadă de 25 de luni pentru pachetele de servicii HAPPY HOME®, care conectează întreaga casă și oferă divertisment pentru toată familia –  viteze de internet de 150 Mbps, 300 Mbps și 500 Mbps, Wi-Fi premium cu modemul CONNECT BOX și programele TV preferate, oriunde, pe orice ecran cu Horizon Go și oricând cu funcția Replay.

„De 25 de ani, investim și inovăm pentru a le oferi clienților acces la cele mai noi tehnologii, multe dintre ele aduse în premieră pe piața din România. Ultimii ani au adus o creștere accelerată pentru UPC, susținută de produse și servicii digitale la cele mai înalte standarde pentru clienții noștri și o nouă identitate de brand care ne consolidează poziția la nivelul pieței. Suntem mândri de tot ce am realizat ca echipă și, în continuare, rămânem fideli strategiei noastre de a aduce experiențe unice de conectivitate și divertisment în casele românilor și de a răspunde cât mai bine nevoilor lor. Mulțumim tuturor clienților și partenerilor noștri pentru încrederea pe care o au în noi. Împreună scriem povestea următorilor ani, în care inovația digitală va juca un rol din ce în ce mai important în viața noastră, a tuturor.” 

declară Robert Redeleanu, CEO UPC România și UPC Ungaria.

Ca parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internațională de comunicații prin cablu din lume, UPC este lider în domeniul inovației în tehnologie și în experiența oferită clienților. Printre premierele aduse de UPC pe piața locală, se numără televiziunea digitală prin cablu (2005), serviciul DVR – Digital Video Recorder (2008)televiziunea de înaltă definiție HD (2009), tehnologia 3D (2011) sau Digital Cardul (CI+) (2012). În 2011, UPC lansează serviciul de Internet  cu cele mai mari viteze de download disponibile la acel moment pe segmentul rezidenţial – până la 120 Mbps, investițiile în segmentul de internet continuând de-a lungul anilor, astfel încât astăzi UPC oferă viteze superioare de până la 500 Mbps în toată aria de acoperire. În 2014, serviciile UPC au devenit disponibile şi în afara casei, prin lansările UPC Wi-Free şi Horizon Go.

Ultimii ani au adus noutăți din perspectiva serviciilor și produselor companiei, dar și a identității vizuale. Din 2015, clienţii de internet UPC au acces la viteze superioare de până la 500 Mbps şi prin Wi-Fi, odată cu lansarea noului modem de ultimă generaţie, Connect Box, iar în 2016, UPC a introdus pe piață platforma  video HORIZON, cu funcția Replay, care oferă acces la conținut oriunde și oricând. Anul trecut, compania a lansat noile pachete de servicii: HAPPY HOME®, o nouă identitate vizuală şi sloganul: “Bucură-te de fiecare moment”.

De-a lungul timpului, UPC a realizat investiții totale de peste 1 miliard de euro în România. Strategia companiei de extindere a rețelei de servicii digitale a adus peste 1 milion de noi gospodării în aria de acoperire în ultimii 4 ani, serviciile UPC România fiind disponibile în prezent în peste 3 milioane de case. De asemenea, investiţiile constante în infrastructura digitală şi inovaţie aduc beneficii clienţilor şi companiilor din România. Beneficiile sociale totale generate de investiţiile UPC România în internet broadband în ultimii 4 ani sunt estimate la 309 milioane de euro, datorate impactului vitezelor mai mari de internet (196 milioane euro), productivităţii crescute (95 milioane euro) şi concurenţei la nivelul preţurilor (18 milioane euro) din România, conform Oxera Consulting.

UPC România își păstrează angajamentul de a aduce viteze superioare de internet prin extinderea rețelei la nivel național, ca parte a inițiativei GigaWorld lansate de Liberty Global în 2016 în toate țările din Europa în care compania este prezentă.

Pentru a marca acest capitol important, UPC România va celebra pe tot parcursul anului cei 25 de ani de prezență pe piața locală printr-o serie de inițiative.

Premierele UPC pe piața din România

15 Februarie – Inovația, noul portofoliu de produse și extinderea ariei de acoperire au determinat creșteri pe toate segmentele pentru UPC România în 2017

UPC Romania, parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internațională de comunicații prin cablu, a înregistrat creșteri pe toate segmentele de business în anul 2017, determinate în principal de extinderea ariei de acoperire a serviciilor UPC și îmbunătățirea ofertei de servicii prin lansarea HAPPY HOME, noua promisiune de valoare pentru clienți.

Principalele rezultate din 2017

  • Am atins și depășit un reper important: 2.400.000 de abonamente (RGU) la sfârșitul anului 2017
  • Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 195.800 de case, reprezentând o creștere de aproximativ 7% față de anul 2016, ajungând la 3.034.200 gospodării din România
  • ·Investițiile constante în inovații pentru clienți au determinat creșteri pe toate segmentele de business în 2017: 5% mai mulți clienți de televiziune digitală, 9% mai mulți clienți de internet și 14% mai mulți clienți de telefonie comparativ cu anul 2016
  • ·Creșterea anuală a veniturilor UPC la 734,4 milioane lei în 2017, de la 689,3 milioane lei în anul precedent

„Am avut un an 2017 excepțional, cu creșteri pe toate segmentele, rezultate obținute prin eforturile întregii echipe UPC. Odată cu lansarea noii promisiuni de valoare pentru clienți, HAPPY HOME, răspundem și mai bine nevoilor de conectivitate și divertisment ale clienților, iar reacțiile lor pozitive ne încurajează să aducem cele mai noi tehnologii pe piață în cât mai multe case. Cu o nouă ofertă de produse și o arie de acoperire mult extinsă la nivel național, privim cu încredere la anul 2018, un an foarte special pentru UPC, în care aniversăm 25 de ani de prezență pe piața din România și de inovație în tehnologie”.

Robert Redeleanu, CEO UPC România & UPC Ungaria

Extinderea rapidă a serviciilor digitale la nivel național

Strategia companiei în anul 2017 s-a concentrat, în continuare, pe extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale prin construcția de rețea în diferite zone ale țării. Într-un an, aria de acoperire a serviciilor digitale a crescut cu aproximativ 7%, reprezentând 195.800 de noi case, comparativ cu anul 2016. La sfârșitul anului 2017, serviciile digitale UPC erau disponibile pentru 3.034.200 de gospodării din România.

Creșterea tuturor segmentelor de business și a veniturilor

UPC și-a majorat baza totală de abonamente (RGU), care este de 2.416.900, creșterea anuală a numărului de RGU fiind de peste 6%: în 2017, UPC a adăugat 143.300 abonamente comparativ cu anul precedent. De asemenea, compania și-a mărit baza de clienți în 2017 la 1.345.600, reprezentând o creștere de aproape 4% față de sfârșitul anului 2016.

Veniturile nete ale UPC România au crescut și ele în 2017: în lei, creșterea anuală a veniturilor UPC a fost de 6,5%: 734,4 milioane lei în 2017 față de 689,3 milioane lei în 2016.

Inovația și îmbunătățirea permanentă a experienței clienților – baza strategiei de produs și în 2017

O contribuție semnificativă la rezultatele pozitive ale companiei o are serviciul de internet,  segmentul cu cel mai mare potențial de creștere. UPC a adăugat 46.300 de noi abonamente de internet de mare viteză, în cursul anului 2017, ceea ce reprezintă o creștere de aproape 9% (581.700 de abonamente de internet).De asemenea, peste 327.000 de clienți au ales modem-ul CONNECT BOX, bucurându-se de cea mai bună experiență Wi-Fi în toată casa. Rata accelerată de adopție a noului modem ne confirmă că serviciul de internet de la UPC îndeplinește nevoia de conectivitate a clienților noștri, în plus, prin reconfigurarea portofoliului de produse în prima parte a anului 2017, toți clienții UPC beneficiază de viteze de internet de peste 150 Mbps. Astfel, toți clienții noștri beneficiază de cele mai noi servicii și cele mai mari viteze în toată aria de acoperire UPC.

Televiziunea digitală prin cablu

Continuă să aducă noi clienți la UPC, în 2017, compania a atras 32.800 noi abonamente, baza crescând până la 673.200. Pe acest segment, creșterea anuală este de peste 5%. Peste 118.000 de clienți au ales noul media-box inovator HORIZON, care le oferă o experiență de televiziune complet nouă.

Segmentul de voce

A înregistrat o creștere anuală de aproape 14%, în 2017 compania atingând o bază de aproximativ 535.400 de clienți pentru serviciile de telefonie (64.500 de clienți noi).

Infografic

Rezultate financiare 2017

16 Februrie – Robert Redeleanu preia un nou rol în cadrul operațiunilor Liberty Global din Europa Centrală și de Est. Mihnea Rădulescu este numit CEO al UPC România

Compania Liberty Global anunță schimbări organizaționale ale operațiunilor din Europa Centrală și de Est. Începând cu 1 aprilie 2018, Robert Redeleanu, în prezent Director General al UPC România și UPC Ungaria, este numit Director General al UPC Polonia. Robert Redeleanu îi succede lui Frans-Willem de Kloet, actualul CEO UPC Polonia, care a decis să parasească Liberty Global. De la această dată, Robert Redeleanu va avea responsabilitatea conducerii operațiunilor din UPC Polonia și UPC Ungaria, care functionează ca entități separate. De la 1 aprilie 2018, Mihnea Rădulescu este numit Director General al UPC România. Mihnea Rădulescu este în prezent Vice-președinte pentru operațiunile B2B din UPC CEE (Europa Centrală și de Est), coordonând activitățile pentru divizia business din România, Ungaria, Polonia, Slovacia și Cehia.

“Sunt încântat să preiau noua responsabilitate în cadrul UPC CEE și să mă alătur echipei UPC Polonia. Vreau să mulțumesc echipei mele din România pentru rezultatele extraordinare pe care le-am obținut în acești cinci ani și pentru pasiunea cu care am reușit constant să oferim cele mai bune experiențe digitale pentru clienții noștri. Mă bucur că Mihnea va conduce o echipă excelentă și o companie în continuă creștere și îi doresc mult succes în noul rol”

a declarat Robert Redeleanu

“Preiau conducerea unei echipe cu rezultate remarcabile, care a reușit atât în 2017, cât și în anii anteriori, să aibă o creștere accelerată pentru toate segmentele de business. Sunt convins că împreună vom continua strategia foarte bine definită a UPC de a aduce clienților produse și servicii inovatoare la cele mai înalte standarde și vom duce mai departe povestea de succes a companiei UPC România.”

a declarat Mihnea Rădulescu

Robert Redeleanu a fost numit Director General  pentru UPC  România în iunie 2015. Anterior, Robert Redeleanu a  ocupat funcția de Chief Marketing Officer pentru UPC România, începând cu 2013. Robert Redeleanu și-a început cariera în cadrul Unilever South Central Europe și, în peste 20 de ani de activitate, a avut o carieră locală și internațională, cu experiență extinsă în operațiuni, marketing și vânzări în diferite organizații.

Mihnea Rădulescu și-a început cariera în cadrul Liberty Global în 2013 în România unde, ca parte a echipei locale de management a dezvoltat și implementat o serie de proiecte strategice de succes. Din 2015, Mihnea Rădulescu a fost numit Vice-presedinte responsabil pentru proiectele strategice și membru în echipa de top management a UPC în regiunea Europa Centrală și de Est. Din 2016 a preluat atribuțiile de coordonare ale diviziei Business-to-Business ale întregii regiuni CEE, obținând rezultate deosebite în ansamblul rezultatelor companiei. Anterior experienței din Liberty Global, Mihnea Rădulescu a facut parte din echipa Roland Berger Strategy Consultants din România timp de aproape șapte ani, acoperind prin proiectele derulate o arie variată de domenii, cum ar fi dezvoltarea de strategii de creștere sau integrări de companii în industrii precum telecom, bunuri de larg consum sau retail.

Mihnea Rădulescu are o diplomă de master la Norwegian School of Management din Oslo și este absolvent al Academiei de Studii Economice din București (Relații Economice Internaționale).

27 Februrie – Marius Motofei-Radu este noul Director al diviziei Business a UPC România

Începând cu data de 1 martie 2018, Marius Motofei-Radu, în prezent Head of UPC CEE B2B Product & Marcom, va prelua funcția de Director al diviziei Business a UPC România. În noul său rol, Marius Motofei-Radu îl va înlocui pe Bogdan Nițu, care a plecat din echipa UPC România la începutul lunii februarie.

Marius Motofei-Radu va fi responsabil pentru dezvoltarea și implementarea strategiei comerciale a diviziei B2B a UPC România.

„Mă bucur că Marius va prelua acest nou rol în cadrul companiei noastre. Sunt sigur că experiența profesională de peste 15 ani, cunoașterea business-ului și a echipei UPC, precum și perspectiva sa strategică vor fi atuuri importante în dezvoltarea continuă a diviziei noastre B2B, divizie care deja se bucură de o performanță excelentă”

declară Robert Redeleanu, CEO UPC România & UPC Ungaria.

Marius Motofei-Radu s-a alăturat echipei B2B a UPC România în anul 2012 în funcția de Manager Dezvoltare Produse, iar din 2017 a preluat responsabilitatea diviziilor Product & Marcom B2B pentru întreaga regiune CEE (România, Polonia, Ungaria, Cehia & Slovacia).

Înainte de a se alătura echipei UPC, Marius Motofei-Radu a fost director de vanzări în cadrul Corporater Norvegia, director de vanzări la Matricia Solution și CEMEA Development Manager în cadrul Grupului Gecad Technologies. Este absolvent MBA al Ottawa University CA, cu dublă specializare în marketing și finanțe.

UPC Business oferă soluții complexe de comunicații pentru companiile care doresc conexiuni stabile de mare viteză, în mai multe localități din tară sau în mai multe sedii din același oraș. Rețeaua acoperă cele mai importante orașe din România, incluzând: București, Cluj-Napoca, Timișoara, Constanța, Iași.  Portofoliul UPC Business acoperă toate segmentele de piață, de la companii mici și mijlocii până la companii naționale și multinaționale. Soluțiile de comunicații se adresează și verticalelor specifice de piață cum ar fi: sectorul bancar, industria hotelieră, transporturi, distribuție și logistică, educație sau administrație publică.

Prin intermediul infrastructurii permanent îmbunătățite, compania furnizează servicii de internet, date, securitate, cloud, voce, video și alte servicii cu valoare adaugată pentru mediul de afaceri.

Divizia UPC Business este prezentă în 12 țări din Europa: Olanda, Austria, Belgia, Marea Britanie, Germania, Elveția, Irlanda, Polonia, Cehia, Slovacia, România și Ungaria.

9 mai – Veniturile UPC România continuă tendința pozitivă și au crescut cu 7% în lei în T1 2018 comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut

UPC Romania, parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internațională de comunicații prin cablu, a încheiat trimestrul I 2018 cu rezultate în crestere, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale, precum și îmbunătățirea permanentă a experienței oferite clienților, au susținut rezultatele pozitive din primul trimestru al anului 2018.

Principalele rezultate din T1 2018

  • Un total de 135.600 de abonamente noi (RGU) față de aceeași perioadă a anului trecut, susținut de creșterea performanței pe toate segmentele de business
  • Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu peste 200.000 de case, reprezentând o creștere de aproximativ 7% față de aceeși perioadă a anului trecut, ajungând la 3.077.200 gospodării din România
  • Inovațiile UPC continuă ritmul accelerat de adopție în rândul clienților: peste 345.000 de modem-uri CONNECT BOX și peste 145.000 de media-box-uri HORIZON în casele clienților UPC  
  • Accelerarea creșterii segmentului B2B datorită îmbunătățirii ofertei de soluții avansate dedicate companilor mari, inclusiv prin lansarea noului serviciu Carrier Ethernet in cadrul portofoliului de produse
  • Creșterea veniturilor nete UPC de aproape 7% în lei în T1 2018, comparativ cu același trimestru al anului trecut

„Am început anul 2018 cu rezultate bune, obținute prin eforturile întregii echipe UPC. Pentru acest an, rămânem consecvenți strategiei noastre de a oferi clienților UPC acces la cel mai bun divertisment și cea mai bună conectivitate, oriunde și oricând. Cu oferta de produse HAPPY HOME – promisiunea de valoare pentru clienții noștri – răspundem nevoilor și așteptărilor acestora în acest an”.

Mihnea Rădulescu, CEO UPC România

HAPPY HOME – propunerea de conectivitate și divertisment pentru clienții UPC

Pe segmentul de internet, UPC a adăugat 43.300 de noi abonamente, ceea ce reprezintă o creștere anuală de 8%. La 31 martie 2018, UPC oferă servicii de internet către 587.300 de clienți. De asemenea, peste 345.000 de clienți au ales modem-ul CONNECT BOX, bucurându-se de cea mai bună experiență Wi-Fi în toată casa.

Televiziunea digitală a adus companiei un plus de 32.800 de abonamente în ultimul an, baza de abonamente crescând cu peste 5% față de perioada similară a anului trecut, ajungând la un total de 680.200 de clienți. Peste 145.000 de clienți au ales noul media-box inovator HORIZON, care le oferă o experiență de televiziune complet nouă.

Segmentul de voce a înregistrat o creștere anuală de peste 12%, în trimestrul I 2018, compania având o bază de 547.800 clienți cu servicii de telefonie (59.500 de clienți noi).

Extinderea ariei de acoperire cu servicii digitale de ultimă generație

Oferta de servicii digitale HAPPY HOME a susținut creșterea totală a companiei în T1 2018, UPC investind în  continuare în extinderea ariei de acoperire a serviciilor sale. La sfârșitul lui martie 2018, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 3.077.200 de gospodării din România, reprezentând o creștere anuală de aproape 7% (200.200 de noi case).

Creșterea numărului de abonamente, clienți și a veniturilor

Creșterea numărului de abonamente (RGU) de aproape 6% confirmă performanța peste media pieței a UPC România. Astfel, la 31 martie 2018, numărul abonamentelor a ajuns la un total de 2.426.700 pe toate segmentele de televiziune, internet și telefonie. Față de aceeași perioadă a anului trecut, compania are un total de 135.600 abonamente noi și își continuă creșterea confirmată în ultimii ani.

La sfârșitul trimestrului I 2018, UPC România are un număr total de 1.338.000 clienți. Astfel, baza de clienți a companiei a crescut în ultimul an, compania câștigând 47.000 clienți noi.

În primul trimestru al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de 190,7 milioane lei, ceea ce reprezintă o creștere de aproape 7% față de 178,4 milioane lei în trimestrul I al anului trecut.

Tot pe data de 9 mai 2018, grupul american Liberty Global a semnat vânzarea operațiunilor din Germania, Cehia, România și Ungaria către Vodafone, detalii aici.

9 august – Veniturile UPC Romania continuă tendința pozitivă și au crescut cu 4,3% în lei în T2 2018 comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut

UPC România, parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internațională de comunicații prin cablu, a înregistrat rezultate în creștere în trimestrul al doilea din 2018, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale, precum și îmbunătățirea ofertei de servicii pentru clienți au contribuit la creșterea anuală a bazei de abonamente (RGU) și a veniturilor.

Principalele rezultate din T2 2018

  • Un total de 112.800* de abonamente noi (RGU) față de aceeași perioadă a anului trecut, susținut de creșterea performanței pe toate segmentele
  • Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu peste 156.800 de case, reprezentând o creștere anuală de peste 5%, ajungând la 3.097.600 gospodării din România
  • Investițiile constante în inovații pentru clienți au determinat creșteri pe toate segmentele în T2 2018: 5% mai mulți clienți de televiziune digitală, 6,5% mai mulți clienți de internet și 11% mai mulți clienți de telefonie comparativ cu T2 2017
  • Accelerarea creșterii segmentului B2B datorită produselor inovatoare și personalizate nevoilor clienților, precum și îmbunătățirii ofertei de soluții avansate dedicate companiilor mari și segmentului SoHo
  • Creșterea anuală a veniturilor UPC cu aproape 4,3%*, la 163,4 milioane lei* în T2 2018, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut

„Evoluția noastră de la an la an este determinată în principal de creșterea segmentelor cheie, atât în zona rezidențială cât și B2B, datorită lansării de produse inovatoare, îmbunătățirii experienței clienților și, bineînțeles, eforturilor întregii echipe UPC România. Una dintre prioritățile noastre este să oferim cea mai bună conectivitate pentru a răspunde astfel așteptărilor clienților: 63% dintre clienții de internet se bucură deja de Wi-Fi rapid cu modemul Connect Box, unul dintre cele mai de succes produse ale noastre. Ramânem consecvenți strategiei noastre de a investi și a aduce în casele clienților servicii avansate prin intermediul ofertelor HAPPY HOME: viteze superioare de internet, experiențe Wi-Fi premium și divertisment nelimitat pe orice ecran”.

Mihnea Rădulescu, CEO UPC România

HAPPY HOME – propunerea de conectivitate și divertisment pentru clienții UPC

Pe segmentul de internet, UPC a adăugat 36.100 de noi abonamente, ceea ce reprezintă o creștere anuală de 6,5%. La 30 iunie 2018, UPC oferea servicii de internet către 589.800 de clienți. De asemenea, peste 373.000 de clienți au ales modem-ul CONNECT BOX, bucurându-se de cea mai bună experiență Wi-Fi în toată casa.

Televiziunea digitală a adus companiei 30.900 de abonamente noi în ultimul an, baza de abonamente crescând cu aproape 5% față de perioada similară a anului trecut, ajungând la un total de 685.800 de clienți.

Segmentul de voce a înregistrat o creștere anuală de aproape 11%, în al doilea trimestru din 2018 compania atingând o bază de 557.300 de clienți pentru serviciile de telefonie (54.100 clienți noi).

Extinderea ariei de acoperire cu servicii digitale de ultimă generație

Eforturile companiei continuă în zona de investiții pentru extinderea ariei de acoperire a serviciilor sale. La sfârșitul lui iunie 2018, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 3.097.600 de gospodării din România, reprezentând o creștere anuală de peste 5% (156.800 de noi case).

Creșterea numărului de abonamente, clienți și a veniturilor

În T2 2018, UPC România a înregistrat o creștere anuală a bazei de abonamente (RGU) de aproximativ 6%, adaugând 112.800* noi abonamente. Creșterea numărului de abonamente (RGU), la 2.078.700* pe toate segmentele – televiziune, internet și telefonie – confirmă faptul că oferta noastră de servicii pentru clienți răspunde nevoilor și așteptărilor acestora.

La sfârșitul trimestrului al II-lea 2018, UPC România are un număr total de 978.400* clienți. Astfel, baza de clienți a companiei a crescut în ultimul an, compania câștigând 33.400* clienți noi.

În T2 2018, UPC România a înregistrat venituri de 163,4 milioane lei*, ceea ce reprezintă o creștere de 4,3%* față de 156,7 milioane lei* în trimestrul T2 2017.

*Toate cifrele de mai sus se referă la operațiunile prin cablu ale UPC România, excluzând operațiunile de televiziune prin satelit ale Focus Sat România.

Infografic

Rezultate financiare T2 2018 UPC România

Toate meciurile din UEFA Champions League și Europa League se văd la UPC în următorii 3 ani

Clienții UPC se vor bucura de toate meciurile din UEFA Champions League și Europa League pentru următoarele trei sezoane, în urma parteneriatului încheiat între UPC România și Look TV.

Noul sezon al celor mai importante și spectaculoase competiții fotbalistice intercluburi a debutat recent, meciurile fiind difuzate de Look Plus, Look Plus HD, Look Sport și Look Sport HD. Acestora li se vor adăuga alte canale suplimentare Look pentru a asigura transmiterea live simultană a tuturor meciurilor din cele două întreceri sportive.

Toate meciurile din ambele competiții vor putea fi urmărite oriunde, pe orice ecran cu aplicația Horizon Go și oricând cu funcția Replay a mediabox-ului Horizon, conținutul fiind disponibil cu până la șapte zile în urmă. Astfel, fanii fotbalului se vor bucura de cea mai bună experiență TV, meciuri live în calitate HD excepțională și nu vor rata nicio fază sau gol, niciun meci în care unele dintre cele mai mari vedete ale fotbalului – Leo Messi, Gianluigi Buffon, Neymar sau Cristiano Ronaldo – vor scrie încă o pagină de istorie a fotbalului european.

„Prin încheierea parteneriatului cu Look TV, clienții noștri vor avea ocazia să traiască emoția tuturor meciurilor din UEFA Champions League și Europa League, care se alatură celorlalte competiții fotbalistice din campionatul național. Experiența clienților UPC este completată de platforma inovatoare Horizon și aplicația Horizon Go, astfel încât se vor bucura de fotbal la cea mai mare intensitate, oriunde s-ar afla și în orice moment al zilei. Ne bucurăm să extindem oferta noastră de conținut premium cu cele mai importante competiții din fotbalul european ca parte a strategiei de a oferi divertisment nelimitat, pe orice device.”

declara Mihnea Rădulescu, CEO UPC România

Canalul Look Plus este disponibil în toate abonamentele TV UPC, iar canalele Look Plus HD, Look Sport, Look Sport HD și canalele utilizate pentru transmisia tuturor meciurilor din cele 2 competitii vor fi incluse în extraopțiunea Sport.

8 noiembrie – Creșteri pe toate segmentele digitale pentru UPC România în T3 2018 comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut

UPC România, parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internațională de comunicații prin cablu, a înregistrat rezultate în creștere în trimestrul al III-lea din 2018, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Performanța segmentelor de servicii digitale, precum și îmbunătățirea permanentă a experienței oferite clienților au contribuit la creșterea anuală a bazei de abonamente (RGU) și a veniturilor.

Principalele rezultate din T3 2018

  • Un total de 74.100* de abonamente noi (RGU) față de aceeași perioadă a anului trecut, susținut de creșterea performanței pe toate segmentele
  • Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 102.400 de case ajungând la 3.110.500 gospodării din România
  • Investițiile constante în conținut video și inovații tehnologice pentru clienți au determinat creșteri pe toate segmentele în T3 2018: 4,4% mai mulți clienți de televiziune digitală, 4,3% mai mulți clienți de internet și 9,3% mai mulți clienți de telefonie comparativ cu T3 2017
  • Accelerarea creșterii segmentului B2B datorită ofertelor atrăgătoare, personalizate nevoilor clienților și soluțiilor avansate dedicate companiilor mari, precum și segmentului SoHo care a înregistrat o performanță foarte bună
  • Creșterea anuală a veniturilor UPC cu 4%*, la 164,2 milioane lei* în T3 2018, comparativ cu 158 milioane lei în aceeași perioadă a anului trecut

„Rezultatele obținute reflectă eforturile echipei noastre, dedicate să le ofere clienților servicii digitale superioare. În acest trimestru, am atins doua repere importante: 400.000 de modem-uri Connect Box și 200.000 de mediabox-uri Horizon în casele clienților noștri. Prin extinderea ofertei de conținut TV premium cu cele mai importante competiții sportive, ne-am consolidat strategia de a oferi cea mai bună experiență digitală clienților din zona noastră de acoperire: conținut care raspunde nevoilor întregii familii, disponibil oriunde și oricând și viteze superioare de internet prin Wi-Fi”.

Mihnea Rădulescu, CEO UPC România

Internetul și telefonia continuă trendul ascendent

Pe segmentul de internet, UPC a adăugat 24.200 de noi abonamente, ceea ce reprezintă o creștere anuală de 4,3%. La 30 septembrie 2018, UPC oferea servicii de internet către 592.900 de clienți. De asemenea, peste 400.000 de modem-uri CONNECT BOX, oferă clienților UPC cea mai bună experiență Wi-Fi în orice colț al casei. Rata de adopție accelerată confirmă că serviciul nostru de internet îndeplinește nevoia de conectivitate a clienților UPC.

Segmentul de voce a înregistrat o creștere anuală de 9,3%, în al III-lea trimestru din 2018 compania atingand o baza de 567.800 de clienti pentru serviciile de telefonie (48.200 clienti noi).

Conținutul TV premium pentru clienți – element principal al strategiei UPC

Televiziunea digitală a adus companiei 29.200 de abonamente noi în ultimul an, baza de abonamente crescând cu aproape 4,4% față de perioada similară a anului 2017, ajungând la un total de 692.600 de clienți. 200.000 de mediabox-uri HORIZON se găsesc în casele clienților UPC, care se bucură astfel de o experiență de televiziune complet nouă, cu funcția Replay TV, ce permite vizualizarea competițiilor sportive, emisiunilor și filmelor preferate cu până la 7 zile în urmă.

Ca parte a strategiei de a aduce cel mai bun conținut TV, din această toamnă, clienții UPC se bucură de meciurile din Liga Campionilor și Europa League pentru următoarele trei sezoane, oriunde, pe orice ecran cu aplicația Horizon Go și oricând cu funcția Replay a mediabox-ului Horizon.

Extinderea ariei de acoperire cu servicii digitale de ultimă generație

Eforturile companiei au continuat în zona de investiții pentru extinderea ariei de acoperire a serviciilor. La sfârșitul lui septembrie 2018, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 3.110.500 de gospodării din România, reprezentând o creștere anuală de 3,4% (102.400 de noi case).

Creșterea numărului de abonamente, clienți și a veniturilor

În T3 2018, UPC România a înregistrat o creștere anuală a bazei de abonamente (RGU) de aproximativ 3,7%, adăugând 74.100* noi abonamente. Creșterea numărului de abonamente (RGU), la 2.089.600* pe toate segmentele – televiziune, internet și telefonie – confirmă faptul că oferta noastră de servicii pentru clienți răspunde nevoilor și așteptărilor acestora.

La sfârșitul trimestrului al III-lea 2018, UPC România are un număr total de 975.100* clienți.

În T3 2018, UPC România a înregistrat venituri de 164,2 milioane lei*, ceea ce reprezintă o creștere de 4%* fată de 158 milioane lei* în T3 2017. Dacă ne referim la primele 9 luni ale anului 2018, veniturile înregistrate de UPC România sunt de 489,69 milioane lei*, o creștere cu 5%* față de 466,3 milioane lei* în primele 9 luni ale anului 2017.

*Toate cifrele de mai sus se referă la operațiunile prin cablu ale UPC Romania, excluzând operațiunile de televiziune prin satelit ale Focus Sat Romania

În 21 decembrie 2018, grupul Liberty Global a anunțat că a încheiat un acord pentru vânzarea către M7 Group a operațiunilor de televiziune prin satelit din 4 piețe est-europene, printre care și România, unde aceste servicii sunt furnizate prin compania Focus Sat, care avea 356.500 de utilizatori în martie 2018.

tranzacție care a fost în analiza aprofundată a Comisiei Europene, preocupată de faptul că preluarea poate reduce concurența în Germania și Cehia. Finalizarea tranzacției a fost condiționată de accesul operatorului Telefonica O2 la rețeaua Vodafone în Germania.

2019

22 februarie 2019 –  UPC România plantează 1.000 de copaci la fiecare 10.000 de facturi electronice activate

UPC România demarează campania „Activează factura electronică și adoptă un copac” prin care îndeamnă clienții companiei, care au servicii de internet, să renunțe la factura printată prin activarea facturii electronice. Inițiativa este desfășurată cu sprijinul asociației ViitorPlus, în proiectul „Adoptă un copac”.

Prin intermediul acestei campanii, UPC România iși propune să planteze 1.000 de copaci la fiecare 10.000 de facturi electronice activate în aplicația My UPC. Pe lângă acțiunea de plantare, compania va susține și îngrijirea puieților, până la maturitate, ca parte dintr-o investiție pe termen lung, în parteneriat cu ViitorPlus, o asociație pentru dezvoltare durabilă. Alături de aceasta, UPC și-a propus să contribuie la creșterea suprafeței împădurite din România.

„Adoptă un copac!” este un proiect de împădurire al asociației ViitorPlus, ce realizează acțiuni de plantare din anul 2007. Cu fiecare persoană care se implică, cu fiecare puiet plantat și îngrjit, asociația face un pas înainte către viitorul în care fiecare se va  bucura de aer curat, de priveliști verzi, de climă stabilă, de biodiversitate și de armonie între oameni și natură.

Acțiunea de plantare va avea loc în a doua parte a acestui an.

Clienții UPC România pot contribui prin activarea facturii electronice din contul My UPC. Mai multe detalii privind initiativa si crearea unui cont in My UPC.

Activează factura electronică și adoptă un copac

28 februarie 2019 – Veniturile UPC România continuă tendința pozitivă și au crescut cu aproape 7% în 2018 comparativ cu anul precedent

UPC România, parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internațională de comunicații prin cablu, a înregistrat rezultate în creștere în 2018, comparativ cu anul precedent. Performanța segmentelor de servicii digitale, precum și îmbunătățirea permanentă a experienței oferite clienților au contribuit la creșterea anuală a bazei de abonamente (RGU) și a veniturilor.

Principalele rezultate din T4 2018

  • Un total de 35.300* de abonamente noi (RGU) comparativ cu finalul anului 2017,susținut de creșterea performanței pe toate segmentele: televiziune digitală, internet și telefonie fixă
  • Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 83.800 de case ajungând la 3.118.000 gospodării din România
  • Accelerarea creșterii segmentului B2B datorită ofertelor de soluții avansate dedicate companiilor mari, precum și segmentului SoHo   
  • Creșterea anuală a veniturilor UPC cu 6,6%*, la 668,7 milioane lei* în 2018, comparativ cu 627,5 milioane lei în 2017.

„Sunt foarte mândru de echipa UPC. Împreună am reușit să realizăm o performanță deosebită și în 2018, în contextul unui mediu concurențial atât de avansat, înregistrând o creștere a veniturilor de aproape 7%, una dintre cele mai mari din piața locală de telecom. Am continuat să aducem produsele noastre de top – CONNECT BOX și HORIZON – în și mai multe case și să îmbunătățim experiența oferită clienților. Performanța în zona de WiFi, extinderea și diversificarea conținutului TV și oferirea tuturor serviciilor digitale din portofoliul nostru sunt elementele care au stat la baza rezultatelor noastre. Suntem încrezători că avem soluțiile potrivite pentru a răspunde așteptărilor și nevoilor clienților noștri.”

a spus Mihnea Rădulescu, CEO UPC România

Oferta de servicii și îmbunătățirea permanentă a experienței clienților au stat la baza strategiei de produs în 2018

Pe segmentul de internet, UPC a adăugat 10.700 de noi abonamente, ceea ce reprezintă o creștere anuală de 2%. La 31 decembrie 2018, UPC oferea servicii de internet către 592.400 de clienți. De asemenea, am atins și depășit un reper important: peste 400.000 de clienți au ales noul modem CONNECT BOX, bucurându-se de cea mai bună experiență Wi-Fi în orice colț al casei. Rata de adopție accelerată confirmă că produsul nostru de internet îndeplinește nevoia de conectivitate a clienților UPC.

Televiziunea digitală a adus companiei 25.400 de abonamente noi în ultimul an, baza de abonamente crescând cu 4% comparativ cu finalul anului 2017, ajungând la un total de 698.600 de clienți. Această creștere este rezultatul eforturilor investiționale în platforma de televiziune digitală din ultimii ani – atât în zona de conținut premium cât și în lansarea unor produse și funcționalități de ultimă generație, strategia companiei concentrându-se pe digitalizarea bazei de clienți UPC. Peste 225.000 de mediabox-uri Horizon oferă clienților UPC o experiență de televiziune complet nouă, cu funcția Replay TV, ce permite vizualizarea competițiilor sportive, emisiunilor și filmelor preferate cu până la 7 zile în urmă.

Segmentul de voce a înregistrat o creștere anuală de 7%, în 2018 compania atingând o bază de 573.300 de clienți pentru serviciile de telefonie (37.900 clienți noi).

Extinderea ariei de acoperire cu servicii digitale de ultimă generație

Eforturile companiei au continuat în zona de investiții pentru extinderea ariei de acoperire a serviciilor. La sfârșitul lui decembrie 2018, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 3.118.000 de gospodării din România, reprezentând o creștere anuală de 3% (83.800 de noi case).

Creșterea numărului de abonamente și a veniturilor

În 2018, UPC România a înregistrat o creștere anuală a bazei de abonamente (RGU) de 2%, adăugând 35.300* noi abonamente. Creșterea numărului de abonamente (RGU), la 2.086.300* pe toate segmentele – televiziune, internet și telefonie – confirmă faptul că oferta noastră de servicii pentru clienți răspunde nevoilor și așteptărilor acestora.

La sfârsitul anului 2018, UPC România are un număr total de 966.000* clienți.

În 2018, UPC România a înregistrat venituri de 668,7 milioane lei*, ceea ce reprezintă o creștere de 6,6%* față de 627,5 milioane lei* în 2017.

*Toate cifrele de mai sus se referă la operațiunile prin cablu ale UPC România, excluzând operțiunile de televiziune prin satelit ale Focus Sat România.

22 martie – UPC România a inaugurat noul sediu central în clădirea The Bridge 2

Începând cu luna martie, UPC România și-a mutat sediul central în clădirea de birouri The Bridge 2, dezvoltată de Forte Partners, unul dintre cei mai activi dezvoltatori locali de pe piața de birouri. The Bridge 2 este amplasată în zona de centru – vest  a Capitalei, unul dintre cele mai noi hub-uri de birouri, în apropiere de stația de metrou Grozăvești.

Birourile dedicate angajaților UPC din București vor fi amplasate într-un spațiu total de 5.500 de mp, distribuit pe trei etaje (etajele 8-10).

Prima etapă a mutarii a avut loc la începutul lunii martie prin relocarea angajaților din sediul de pe Șoseaua Nordului. În luna iunie se va derula cea de-a doua etapă, care constă în relocarea angajaților care lucrează în sediul din Sema Park.

„Ne bucurăm să inaugurăm noul sediu UPC România într-o clădire ultramodernă, care contribuie la crearea unui mediu de lucru armonios și dinamic. Mutarea în clădirea The Bridge 2 aduce două mari beneficii pentru echipa noastră. Primul este reprezentat de facilitățile excelente oferite de spațiile special amenajate pentru diferite tipuri de activități, cât și de facilitățile care țin de sustenabilitatea clădirii și accesibilitate. În al doilea rând, vom aduce împreună echipele din București, acest spațiu favorizând schimbul de experiență, creativitatea și conectarea angajaților noștri.”

a declarat Mihnea Rădulescu, CEO al UPC România.

Conceptul se bazează pe spații deschise și birouri tip open space, un număr extins de săli de ședință, spații create pentru a favoriza munca în echipă sau lucrul individual, phonebooth-uri (încăperi în care angajații pot intra în conferințe telefonice), dar și spații informale – precum  zone pentru relaxare și coffee point-uri. Astfel, amplasarea spațiului este una dinamică și angajații au posibilitatea de a alege spațiul cel mai potrivit pentru activitatea pe care o desfășoară.

Dezvoltarea și implementarea proiectului au fost realizate cu sprijinul companiei de consultanță imobiliară Colliers International România.

„Este admirabil când o companie de talia UPC România setează noi standarde privind confortul și starea de bine a angajaților prin atenția pe care o alocă spațiului de birou. Colliers a acționat ca one-stop-shop, oferind un serviciu 360°: de la consultanța inițiala în dezvoltarea noului concept de Workplace, subcontractarea și coordonarea echipei de design interior, continuând cu activitatea de Project Management și Change Management (care include organizarea mutării propriu-zise și comunicarea noului concept de amenajare a spațiului către angajați, pentru ca ei să îl înțeleagă și să-l folosească la capacitate maximă).”

a declarat Andrei Voica, Director Project Management and Workplace Consultancy în cadrul Colliers International.

Proiectul The Bridge include mai multe clădiri de birouri de clasă A (3S+P+10) cu o suprafață de aproximativ 80.000 m². Clădirea îndeplinește cele mai înalte standarde de calitate și de sustenabilitate. Angajații UPC au la dispoziție, în spațiile comune, prize pentru mașini electrice, parcare pentru biciclete, spațiu verde exterior amenajat pentru relaxare, tehnologie LED, lumină naturală pentru toate spațiile de birouri, toate aceste facilități contribuind la asigurarea unui spațiu de lucru armonios.

Adresa noului sediu UPC România este:
Str. Sergent Constantin Ghercu nr. 1 A, The Bridge 2, etajele 8-10, sector 6, București.

7 Mai – Veniturile UPC România continuă tendinţa pozitivă şi au crescut cu 4,2% în lei în T1 2019 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut

UPC România, parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internaţională de comunicaţii prin cablu, a încheiat trimestrul I 2019 cu rezultate în creştere, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent. Investiţiile constante în inovaţie – internet de mare viteză şi televiziune digitală – și îmbunătățirea permanentă a experienței oferite clienților  au susținut creşterea bazei de abonamente (RGU) şi a veniturilor.

Principalele rezultate din T1 2019

  • Un reper important a fost depășit în T1 2019: peste 700.000 de clienţi de televiziune digitală
  • Un total de 19.500 de abonamente noi (RGU) faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, susţinut de creşterea performanţei pe toate segmentele relevante: televiziune digitală, internet și telefonie fixă
  • Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu peste 49.600 de case, ajungând la 3.126.800 gospodării din România
  • Inovaţiile UPC continuă ritmul accelerat de adopţie în rândul clienţilor: peste 450.000 de modem-uri CONNECT BOX și peste 225.000 de media-box-uri HORIZON în casele clienţilor UPC
  • Accelerarea creşterii segmentului B2B datorită ofertei de soluţii avansate dedicate companiilor mijlocii și mari, precum și segmentului SoHo
  • Creşterea veniturilor nete UPC cu 4,2% în lei în T1 2019, la 168,8 milioane lei, comparativ cu 161,9 milioane lei în T1 2018
Mihnea Rădulescu, CEO UPC România

„În primele luni ale anului, prin efortul susținut al întregii echipe UPC, le-am oferit clienților noștri servicii digitale la cele mai înalte standarde, care să răspundă nevoii lor de a fi conectați și de a se bucura de divertismentul preferat.  Astfel, observăm o apetență tot mai mare pentru serviciile digitale cu valoare adaugată – viteze superioare de internet prin Wi-Fi, grilă extinsă de canale TV, conținut sportiv de calitate, precum și echipamente avansate. În continuare, ne concentrăm pe prioritățile noastre cheie: oferte competitive, acces  la internet de mare viteză şi calitate digitală superioară, precum și  îmbunătățirea constantă a experienței clienților în interacțiunea cu serviciile UPC sau echipele noastre de suport.”

Mihnea Rădulescu, CEO UPC România

Propunerea de conectivitate şi divertisment pentru clienţii UPC şi îmbunătăţirea permanentă a experienţei clienţilor

Pe segmentul de internetUPC a adăugat 6.900 de noi abonamente, la 31 martie 2019, UPC oferind servicii de internet către 594.200 de clienţi. De asemenea, peste 450.000 de clienţi au ales modem-ul CONNECT BOX, bucurându-se de cea mai bună experienţă Wi-Fi în toată casa.

Televiziunea digitală a atins şi depăşit un reper important: peste 700.000 de clienţi, cu 28.300 de noi abonamente adăugate în ultimul an. Baza de abonamente a crescut cu peste 4% faţă de perioada similară a anului 2018, ajungând la un total de 708.400 de clienţi. Peste 225.000 de clienţi au ales media-boxul inovator HORIZON, care le oferă o experienţă de televiziune complet nouă.

Segmentul de voce a înregistrat o creştere anualã de 6%, în trimestrul I 2019, compania având o bază de 581.100 clienţi cu servicii de telefonie (33.300 de clienţi noi).

Extinderea ariei de acoperire cu servicii digitale de ultimă generaţie

Oferta de servicii digitale a susţinut creşterea totală a companiei în T1 2019, UPC investind în  continuare în extinderea ariei de acoperire a serviciilor sale. La sfârşitul lui martie 2019, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 3.126.800 de gospodării din România, reprezentând o creştere anuală de 49.600 de noi case.

Creşterea numărului de abonamente şi a veniturilor

La 31 martie 2019, numărul abonamentelor (RGU) a ajuns la un total de 2.089.600 pe toate segmentele: televiziune, internet şi telefonie. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, compania are un total de 19.500 abonamente noi şi îşi continuă creşterea confirmată în ultimii ani.

La sfârşitul trimestrului I 2019, UPC România are un numãr total de 961.700 clienţi.

Ĩn primul trimestru al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de 168,8 milioane lei, ceea ce reprezintã o creştere de 4,2% faţã de 161,9 milioane lei în trimestrul I al anului trecut.

Look Sport 2 şi Look Sport 3 la UPC

Două noi canale TV de sport, LOOK Sport 2 (HD şi SD) şi LOOK Sport 3 (HD şi SD), sunt disponibile în extraopţiunea Sport de la UPC (pe poziţiile 10, 11, 166, 167 în grila digitală).

Până la data de 31 octombrie 2019, toți clienții de televiziune digitală ai UPC România, precum şi clienţii noi care achiziţionează pachete de televiziune digitală de la UPC România au vizionare liberă pentru toate canalele LOOK incluse în extraopțiunea Sport. După această dată, extraopţiunea Sport va fi disponibilă cu preţul actual, de 15 RON/lună.

Prin introducerea noilor canale, clienții UPC care au extraopțiunea Sport vor putea urmări meciurile de fotbal din cele mai importante campionate europene: Bundesliga, Serie A, La Liga, Ligue 1, Cupa Germaniei, Cupa Franţei, Liga Cehiei, precum şi UEFA Futsal Champions League sau UEFA Youth League, cărora li se adaugă cele mai importante competiţii din tenis – ATP 1000 Masters, Cupa Davis, ATP 250, Fed Cup. De asemenea, LOOK Sport 2 şi LOOK Sport 3 difuzează campionatele europene şi mondiale de handbal, meciuri din campionatul NBA, Liga Naţională de baschet masculin şi feminin, Campionatul european de volei, precum şi cursele din Formula 1, Formula 2 şi Formula 3.

„Ne bucurăm să aducem în casele clienţilor noştri cele mai importante competiţii internaţionale, care să se adreseze tuturor iubitorilor de sporturi. În acest moment, avem o ofertă completă privind conţinutul sportiv, clienţii UPC care aleg extraopţiunea Sport beneficiind de acces la toate evenimentele sportive relevante, de cea mai bună experienţă TV şi de meciuri live la calitate HD superioară. Continuăm să investim în diversificarea şi extinderea portofoliului de programe pentru a oferi clienţilor conţinut TV variat, fie că îl accesează pe ecranul televizorului de acasă sau prin intermediul platformei Horizon, când şi unde preferă”

a afirmat Mostafa El Beltagy,Director Consumer Business Unit Vodafone și UPC România.

“Am investit mult în ultimele luni în conţinut sportiv de calitate şi cred că avem, în acest moment, pe cele patru canale Look, cele mai bune competiţii sportive. Parteneriatul cu UPC ne va ajuta sa aducem acest conţinut în faţa a aproape un milion de abonaţi şi continuă ceea ce am început cu Liga 1 şi UEFA Champions League/UEFA Europe League.”

a afirmat George Petrule, Coordonator Programe Sport Clever Media Network.

În urma parteneriatului încheiat cu CLEVER MEDIA, UPC România, prin întregul portofoliu de canale TV Look (LookPlus, LookSport, LookSport 2, LookSport 3), le oferă clienţilor o gamă extinsă de competiţii internaţionale de anvergură, care acoperă cele mai urmărite sporturi: fotbal, tenis, handbal, baschet, volei, Formula 1, 2, 3 sau wrestling.

Noile posturi TV completează pachetul LOOK din oferta UPC, fanii fotbalului având în continuare acces la toate meciurile din UEFA Champions League, UEFA Europa League, Liga 1, Liga 2, Cupa României, precum şi la cele mai importante meciuri din Super Liga Turciei, Cupa Turciei, Cupa Italiei sau Liga Portugaliei.

Canalul Look Plus este disponibil în toate abonamentele TV UPC, iar canalele Look Plus HD, Look Sport, Look Sport HD, Look Sport 2 (HD şi SD), Look Sport 3 (HD  şi SD) și canalele utilizate pentru transmisia live a tuturor meciurilor din UEFA  Champions League şi UEFA Europa League (PPV 1-4) sunt incluse în pachetul Sport.

2020

Pe data de 31 martie 2020, Vodafone va încheia procesul de fuziune prin absorbție cu operatorul prin cablu UPC.

Site-ul UPC în martie 2020

Numărul de contact pentru Call Center va rămâne același: 0311000872

De Madalin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *