Angajaţii Vodafone şi UPC vor întreba de acum clienţii dacă folosesc şi serviciile celeilalte companii

Deși procesul complet de fuziune dintre UPC și Vodafone va dura circa 3 ani, Vodafone se grăbește să ofere cât mai curând oferte cu pachete integrate de servicii fixe și mobile.

Având la dispoziție peste 1 an de când Liberty Global (compania mamă a UPC) a acceptat oferta de cumpărare a afacerii din mai multe țări din Europa, inclusiv România, și până când într-un final Comisia Europeană a aprobat tranzacția, Vodafone a putut să își facă o strategie privind lansarea de servicii integrate fixe și mobile.

Astfel că, acum vedem o punere rapidă în aplicare a acestei strategii.

În mai puțin de o lună de la achiziție, Vodafone deja a numit alți oameni în posturile de conducere ale UPC, a modificat design-ul site-ului Vodafone și a lansat prima ofertă comercială comună Vodafone – UPC ce momentan cuprinde doar bonusuri și reduceri.

Pe lângă multele reclame de pe TV și din social media prin care se anunță ”parteneriatul” dintre Vodafone și UPC, angajații din întreg lanţul de retail al celor doi operatori vor întreba de acum clienţii dacă folosesc şi serviciile celeilalte companii.

”De acum înainte dacă un client intră într-un ma­ga­zin UPC sau Vodafone, una dintre primele întrebări care îi vor fi adresate este dacă foloseşte şi ser­viciile ce­leilalte companii şi îi vor fi pre­zentate pa­chetele de servicii. Am instruit toţi an­ga­jaţii, am făcut iniţial teste în câteva ma­gazine, dar de acum încolo acest lucru se va întâmpla în întreaga noas­tră reţea de retail“

a decla­rat într-un interviu pentru ZF Mostafa El Beltagy – director con­su­mer busi­ness unit în cadrul Vodafone / UPC.

Lasă un comentariu