DIGI pentru familia taDIGI pentru familia ta

Sunt client Digi.Mobil de…nici nu mai țin minte…vreo 9 ani cred. Am venit în rețea încă de la începuturile sale, fiind printre primii clienți care și-au portat numărul în rețeaua lor.

Am văzut cât de mult s-a dezvoltat rețeaua de-a lungul anilor și cât de repede a recuperat teren în fața celorlalți operatori de telefonie mobilă, dar și cu ce probleme s-au confruntat de-a lungul timpului:

  • au trecut multe luni de la portarea primelor numere în rețea până ce clienții Digi.Mobil care le apelau nu mai erau taxați ca pentru apeluri către rețeaua din care provenea numărul
  • probleme cu semnalul indoor la început
  • probleme cu apelurile pe 3G din cauza capacității mici a rețelei și a numărului tot mai mare de clienți
  • veșnica problemă cu stocurile de echipamente (valabile pentru toate serviciile DIGI) – luni de așteptare de la plasarea comenzii până la ridicarea echipamentului (lucru care nici până azi nu este complet remediat)
  • problema cu SIM-urile de roaming – când au lansat serviciul de roaming și cereau taxă de 100 de lei garanție pentru activare, am avut surpriza când am plecat în Italia să nu îmi funcționeze serviciul de roaming pe unul din telefoane și să aflu că trebuie să schimb SIM-ul pentru că nu era compatibil cu serviciul
  • timpul de așteptare de cel puțin 6 luni pentru instalarea unei antene noi într-o zonă fără acoperire
  •  diversele probleme cu seviciul VoLTE – detalii aici.
  • probleme cu netul pe 3G din cauza lipsei de spectru radio disponibil pentru 3G și migrarea celei mai mari părți din acesta către 4G.

Și lista poate continua.

Așa că am luat în calcul renunțarea la serviciile de telefonie mobilă Digi.Mobil și întoarcerea în rețeaua Orange.

De ce Orange? – Pentru că au cea mai mare acoperire 4G și este singurul operator în afară de Digi.Mobil care oferă VoLTE și VoWiFi.

Având încă perioadă contractuală până în ianuarie 2019, am sunat la relații cu clienții să mă interesezcare ar fi costurile de reziliere.

Acestea sunt:

  1. taxă activare serviciu – 50 lei
  2. taxă utilizare rețea (n-am mai popmenit așa ceva până acum) – 250 lei
  3. discount-ul oferit la telefon
  4. alte reduceri și promoții oferite la abonament

Cum nu am de gând să plătesc asemenea sume pentru rezilierea unui contract și cum nu mai este mult până la expirarea perioadei contractuale, voi aștepta până în ianuarie și dacă nu își rezolvă problemele cu semnalul până atunci, mă voi întoarce pe cartelă la orange.

De Madalin

2 comentarii la „Ce taxe trebuie să plătești pentru a rezilia contractul Digi.Mobil înainte de expirarea perioadei contractuale?”
  1. Mie mi sa cerut taxa de reziliere contract rdsdigi suma de 1400 ron si am fost la ei sa depun cererea de reziliere pt ca nu miau oferit serviciile iam rugat sa ma traga de la stalp adica un contract nou si miau spus ca nu se poate pt ca sunt 2 familii cu acelasi nume si nu poface un contract individual dar mau taxat 2 ani de zile am platit individual pentru niste servicii pe care le aveam deja

  2. DUPA CE AM FACUT RECLAMATIE TOT AVU VRUT SA PLATESC PENTRU 5 ZILE

    data de 24.08.2022, dorim sa va comunicam faptul ca situatia semnalata a fost verificata, astfel va informam urmatoarele:

    – la data de 20.07.2022, conform solicitarii dumneavoastra, contractul de telefonie mobila a fost reziliat, astfel incepand cu aceasta data serviciile de telefonie mobila nu mai sunt active, iar situatia financiara a fost reglata prin stornarea sumei de 30,48 Lei, reprezentand contravaloarea acestora pentru perioada 20-31.07.2022;

    Specificam faptul ca rezilierea a fost operata conform clauzelor si conditiilor contractuale, articolul 5.8. „Prin exceptie, in situatia in care Beneficiarul a achizitionat serviciul prin incheierea contractului la distanta sau in afara spatiilor comerciale. Beneficiarul poate denunta unilateral serviciul intr-un termen de 14 zile de la incheierea contractului sau de la data la care Beneficiarul a intrat in posesia echipamentului achizitionat impreuna cu serviciul contractat, fara plata vreunor penalitati sau despagubiri. Beneficiarul va achita contravaloarea serviciilor utilizate pentru perioada dintre data activarii si data renuntarii si acolo unde este cazul, returnarea echipamentelor primite in custodie/chirie.”

    Va aducem la cunostinta faptul ca in prezent figurati cu un debit restant in valoare de 17,84 Lei (reprezentand contravaloarea serviciilor de telefonie mobila pentru perioada 13-19.07.2022), care este necesar sa fie achitat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *