Sunt client Digi.Mobil de…nici nu mai țin minte…vreo 9 ani cred. Am venit în rețea încă de la începuturile sale, fiind printre primii clienți care și-au portat numărul în rețeaua lor.
Am văzut cât de mult s-a dezvoltat rețeaua de-a lungul anilor și cât de repede a recuperat teren în fața celorlalți operatori de telefonie mobilă, dar și cu ce probleme s-au confruntat de-a lungul timpului:
- au trecut multe luni de la portarea primelor numere în rețea până ce clienții Digi.Mobil care le apelau nu mai erau taxați ca pentru apeluri către rețeaua din care provenea numărul
- probleme cu semnalul indoor la început
- probleme cu apelurile pe 3G din cauza capacității mici a rețelei și a numărului tot mai mare de clienți
- veșnica problemă cu stocurile de echipamente (valabile pentru toate serviciile DIGI) – luni de așteptare de la plasarea comenzii până la ridicarea echipamentului (lucru care nici până azi nu este complet remediat)
- problema cu SIM-urile de roaming – când au lansat serviciul de roaming și cereau taxă de 100 de lei garanție pentru activare, am avut surpriza când am plecat în Italia să nu îmi funcționeze serviciul de roaming pe unul din telefoane și să aflu că trebuie să schimb SIM-ul pentru că nu era compatibil cu serviciul
- timpul de așteptare de cel puțin 6 luni pentru instalarea unei antene noi într-o zonă fără acoperire
- diversele probleme cu seviciul VoLTE – detalii aici.
- probleme cu netul pe 3G din cauza lipsei de spectru radio disponibil pentru 3G și migrarea celei mai mari părți din acesta către 4G.
Și lista poate continua.
Așa că am luat în calcul renunțarea la serviciile de telefonie mobilă Digi.Mobil și întoarcerea în rețeaua Orange.
De ce Orange? – Pentru că au cea mai mare acoperire 4G și este singurul operator în afară de Digi.Mobil care oferă VoLTE și VoWiFi.
Având încă perioadă contractuală până în ianuarie 2019, am sunat la relații cu clienții să mă interesezcare ar fi costurile de reziliere.
Acestea sunt:
- taxă activare serviciu – 50 lei
- taxă utilizare rețea (n-am mai popmenit așa ceva până acum) – 250 lei
- discount-ul oferit la telefon
- alte reduceri și promoții oferite la abonament
Cum nu am de gând să plătesc asemenea sume pentru rezilierea unui contract și cum nu mai este mult până la expirarea perioadei contractuale, voi aștepta până în ianuarie și dacă nu își rezolvă problemele cu semnalul până atunci, mă voi întoarce pe cartelă la orange.
Lasă un răspuns