Au apărut informații pe internet cum că partenerii Lycamobile România ar fi primit zilele trecute o informare pe email în care este anunțat faptul că rețea va fi închisă pe 31 decembrie 2023.
În informarea, primită în limba engleză, ce poate fi descărcată de aici, se spune că:
Anunț: Lyca Mobile România se va închide la 31 decembrie 2023
Drag partener,
Au trecut opt ani de când Lyca Mobile s-a lansat în România. În acest timp, a fost privilegiul nostru să ajutăm românii să se conecteze cu prietenii și familia, oriunde s-ar afla, prin intermediul rețelei noastre.
Din păcate, am luat decizia dificilă de a închide Lyca Mobile România.
Serviciile Lyca Mobile din România se vor închide pe 31 decembrie 2023.
Nu vom mai furniza produse sau servicii Lyca Mobile partenerilor sau retailerilor. Portalul Lyca Mobile va începe să se închidă din 30 noiembrie 2023.
Din acest motiv, clienții Lyca Mobile vor trebui să se mute la alt operator de rețea mobilă înainte de această dată pentru a continua să folosească numărul lor de mobil.
Înțelegem că această închidere este o veste dezamăgitoare. Atașat veți găsi informații importante despre transferurile clienților, rambursări și retururi.
Vrem să vă mulțumim pentru vânzarea produselor noastre și pentru promovarea Lyca Mobile în zona dumneavoastră de-a lungul anilor.
Cu sinceritate,
Familia Lyca
Această posibilă plecare din România ar putea fi cauzată atât de numărul mic de clienți din țară, cât și de recentele negocieri de vânzare a Telekom Romania Mobile, rețeaua gazdă a Lycamobile,, către Clever Media Network.
Acesta nu ar fi singurul anunț într-un termen foarte scurt cu privire la închiderea unui serviciu / operator. Reamintesc că în martie 2013, Zapp anunța printr-o scrisoare oficială trimisă clienților săi, închiderea rețelei CDMA, iar în 2023, DIGI.Mobil a anunțat pe 26 iunie că de la 1 iulie închide serviciul prepay
Până la acest moment Lyca Mobile nu a venit cu un comunicat oficial și nu a răspuns solicitării scrise de confirmare a acestei informații, iar în urma apelului la relații cu clienții mi s-a spus că nu se știe de închiderea rețelei și am fost rugat să revin cu un apel săptămâna viitoare pentru a confirma informațiile.
[UPDATE] Înainte de a primi confirmarea pe mail, aceasta a venit într-o pagină ”ascunsă” a operatorului.
Serviciile Lyca Mobile din România se vor închide pe 31 decembrie 2023.
La Lyca Mobile, misiunea noastră a fost să oferim calitate și fiabilitate la un preț accesibil clienților noștri, oriunde s-ar afla. În ultimii ani, costurile operaționale au devenit din ce în ce mai scumpe ceea ce ne-a determinat să luăm decizia dificilă de a ne închide afacerea în România.
Numărul dvs. de mobil va înceta să funcționeze cu Lyca Mobile după închidere. Acestea includ apeluri, mesaje text și date mobile.
Va trebui să vă mutați la un alt operator de rețea mobilă înainte de 31 decembrie 2023 pentru a continua să utilizați numărul dvs. de telefon mobil.
Pentru a transfera numărul dvs. existent într-o altă rețea, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți prin chat online, la 151 de pe Lyca Mobile sau +40 (377) 881 276 de la orice alt telefon.
De asemenea, puteți trimite un e-mail: [email protected]
Notă: după 31 decembrie 2023, e-mailul va fi singura opțiune pentru a ne contacta.
Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi stocate timp de 12 luni, cu excepția cazului în care solicitați în mod expres să fie șterse înainte de închiderea Lyca Mobile România pe 31 decembrie 2023. După cele 12 luni, datele dumneavoastră personale stocate vor fi șterse.
Planurile Lyca Mobile vor fi scoase de la vânzare la sfârșitul lunii noiembrie 2023. Nu va fi posibil să vă încărcați Lyca Mobile online sau să utilizați vouchere de reîncărcare cu amănuntul odată ce sistemele Lyca Mobile România vor începe să se închidă la sfârșitul lunii noiembrie și se vor încheia pe 31. decembrie 2023.
Orice plan sau reîncărcare achiziționată de la retail va expira la sau înainte de data închiderii.
Orice credit neutilizat din contul dvs. Lyca Mobile după 31 decembrie 2023 va fi anulat.
Înainte de închiderea Lyca Mobile România, puteți solicita o rambursare contactând echipa noastră de servicii clienți.
Cu excepția cazului în care s-a convenit anterior, creditul Lyca Mobile este netransferabil.
Dacă ați achiziționat un plan pe termen lung de la Lyca Mobile România, sunteți eligibil pentru o rambursare.
Pentru a solicita o rambursare, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți prin chat online, la 151 de pe Lyca Mobile sau la +40 (377) 881 276 de la orice alt telefon.
De asemenea, puteți trimite un e-mail: [email protected]
Dacă ați achiziționat un plan pe termen lung de la Lyca Mobile România, sunteți eligibil pentru o rambursare.
Pentru a solicita o rambursare, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți prin chat online, la 151 de pe Lyca Mobile sau la +40 (377) 881 276 de la orice alt telefon.
De asemenea, puteți trimite un e-mail: [email protected]
Lasă un răspuns