Din toamnă, ING va deveni prima bancă România care va desființa toate casieriile. Se pare că modelul de business al ING, prin care nu ești taxat la tranzacțiile în lei, dar ești furat la cele în Euro, nu este unul suficient de bun încât să își acopere costurile.

În eforturile băncii de a menține costurile suplimentare ale clienților la ”zero”, ING apelează la acestă măsură drastică.

Până la închiderea tuturor caseriilor din țară, ING spune că va implementa diverse soluții speciale pentru ca clienții săi să nu aibe costuri suplimentare.

Clienții ING vor avea la dispoziție serviciul Home Bank, care pe lângă faptul că nu mai este la fel de securizat ca înainte, mai te lasă și cu ochii în soare când îți este lumea mai dragă, precum și cele 600 de ATM-uri de unde poți retrage sau depune lei sau valută.

Această mișcare deși este ”ambalată” de ING ca fiind un pas spre digitalizarea operațiunilor, ascunde de fapt numeroase disponibilizări.

Astăzi, am primit un răspuns oficial din partea celor de la ING sub forma unor comentarii la link-ul distribuit pe pagina lor de Facebook:

”Digitalizarea este un pas firesc in viitorul ING. Decizia de a reconfigura modelul operational vine ca urmare a schimbarii de comportament a clientilor.

Avem deja cei mai digitalizati clienti, iar noul model digital de banking reflecta comportamentul de consum al clientului ING care foloseste platformele digitale pentru 99% dintre tranzactiile lui de baza.

Acesta nu este un demers pentru a reduce costurile, ci pentru a reinventa ING si pentru a ne ajusta strategia la un public mai digitalizat, un numar in crestere de clienti si la tendintele globale.

Clientii nostri, indiferent de segmentul din care fac parte, vor avea la dispozitie in continuare reteaua de Self’Banks, unde prin intermediul bancomatelor vor putea retrage sau depune numerar in RON sau EUR.

Vom prezenta toate optiunile si serviciile pregatite clientilor atunci cand vom introduce noul model operational, la finalul anului 2018.”

”Obiectivul ING este de a oferi oportunități în cadrul companiei pentru cât mai mulți dintre colegi. Noul model operational va afecta colegii care in prezent efectueaza activitati operationale in cele 33 de sucursale, dar facem toate eforturile pentru a-i retine si sustine in aceasta perioada de tranzitie.

Noul model operational si noua arhitectura organizationala solicita mai multe joburi, nu mai putine, mai ales in zona de tehnologie si inovatie.”

3 răspunsuri

  1. Zero ala stii bine ca nu este chiar 0. De multe ori ce platesti in euro costa mai mult decat o taxa de un comision. Sa nu mai vorbim ca platforma lor merge din ce in ce mai prost. Cade in weekend, cade cand te astepti mai putin…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *