Folosesc Revolut încă din prima jumătate a anului 2019, fiind o foarte bună alternativă la ING pentru plata în valută atunci când îmi făceam vacanțe în străinătate, dar și atunci când plătesc servicii în valută, cum e Netflix.

De atunci s-au schimbat multe, printre care enumăr 2, mai importante, introducerea posibilității de tranzacționare a criptomonedelor și alocarea de IBAN-uri locale pentru clienții din România prin parteneriatul cu Libra Bank.

Deși cardul fizic comandat în 2019 îmi expiră abia în aprilie 2024, m-am trezit azi cu mail de la Revolut, prin care am fost anunțat că trebuie să îmi fie schimbat cardul în mod gratuit.

De ce se schimbă cardul cu până la 2 ani mai devreme ca acestea să expire?

În cadrul mailului primit de la Revolut sunt informat că aceștia au inițiat un procesul de înlocuire a tuturor cardurilor pentru că au fost făcute niște îmbunătățiri ”în spate” și pentru a beneficia de acestea trebuie schimbat cardul.

Ce se întâmplă cu cardurile vechi?

Acestea vor mai funcționa 60 de zile, iar clienții vor primii notificări înainte de dezactivare.

Ce trebuie să faci?

Tot ceea ce trebuie să faci este să te loghezi în aplicație și să soliciți un nou card gratuit. De asemenea, îți poți personaliza noul card contra cost sau poți upgrada contul.

Despre ce îmbunătățiri este vorba?

Compania nu a oferit detalii despre îmbunătățirile ce au fost implementate și care au dus la înlocuirea în masă a cardurilor fizice.

Impactează contul Revolut această emitere de noi carduri?

NU. Contul Revolut, precum și orice alt card virtual va putea fi folosit la fel ca până acum

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *