Anul trecut aveam o mulțime de planuri de plecat în vacanță care au fost anulate din cauza pandemiei, după care a început o întreagă aventură în recuperarea banilor pe cazări și biletele de avion.
Procesul de recuperare al banilor a decurs destul de ușor până s-a ajuns la biletele BlueAir.
Restituirea banilor de la BlueAir a fost amânată în repetate rânduri, detalii aici, aici, aici și aici.
După multe apeluri la Relații cu Clienții și după multe luni în care nu mai răspundea nimeni la Relații cu Clienții, nu mi-a rămas altceva de făcut decât să depun reclamație la ANPC.
Se pare că reclamația la ANPC a dat rezultate, primind în sfârșit mailul de mai jos de la BlueAir.
Buna ziua. Și eu am făcut reclamație la ANPC anul trecut în iunie. La Sf lunii iulie a venit răspunsul, l am trimis celor de la Bluesuri, am primit exact același mesaj că și dvs. dar nu și banii. In fiecare luna din anul trecut le am trimis mesaj că sa mi viteze banii. Încă nu i am primit. Și nici nu răspund la mesaje.Dumneavoastră ați avut mai mult noroc?
La numarul de telefon indicat este un robot care indica faptul ca sa completam o reclamatie pe site ul oficial blueair si apoi se inchide apelul. Zborul meu anulat este din sept 2020 pe care l am achitat inca din noiembrie 2020. Pana luna trecuta mai primeam email uri de la ei ca asteapta un imprumut sa poata plati.
Buna seara,
Au intrat azi banii pe bilete, detalii aici: https://madalincristian.ro/blueair-a-rambursat-banii-pe-bilete/
Doamne ferește!și eu
am pățit același lucru! Avem de recuperat aproape 600 euro!
Buna dimineata
Cum pot sa recuperez bani pe bile din napoli
Firma blue air nu a avut bunul simti sa trimeata mesaj
Zobor din napoli pe 9 septembrie la ora 16.40
Bună ziua,
În cazul meu a fost vorba de un zbor anulat exact la începutul pandemiei, pentru care am dat nenumărate telefoane la ei și sesizări.
Cu toate acestea tot a trebuit să aștept circa 1 an jumate.
Acum este mult mai delicată problema, pentru că anulează multe zboruri nu din cauză de forță majoră (ca data trecută), ci pentru imposibilitate de plată.
Din câte am înțeles, dacă biletele sunt luate prin agenție, banii se recuperează relativ ușor, dacă sunt luate direct de la ei, trebuie făcute sesizări, fă și la OPC sesizare.