Au trecut aproape 2 luni de la lansarea oficială a rețelei 5G, DIGI.Mobil nu a publicat absolut nici o informație pe site legată de oferta comercială 5G.
Așadar, am sunat la serviciul de relații cu clienții să cer mai multe informații.
Pe scurt…NIMIC!
Deși, cum am spus mai sus, pe site nu apare nici un abonament 5G și nici o informație legată de beneficiile (din punct de vedere comercial), conform celor de la relații cu clienții:
– activarea serviciului 5G se face automat pe toate abonamentele DIGI.Mobil
nu este necesară înlocuirea SIM-ului pentru a accesa rețeaua 5G
– serviciul VoLTE este disponibil și în rețeaua 5G
– traficul de date în rețeaua 5G este același cu cel din rețeaua 4G: 50 GB /lună (spre deosebire de Vodafone care oferă trafic nelimitat în 5G și față de Telekom care oferă Net nelimitat în 4G atât la abonament, cât și la cartelă).
Singurul avantaj care îl ai, în prezent, dacă folosești rețeaua 5G a DIGI.Mobil este viteza de transfer, ce poate atinge viteze de peste 600 Mbps.
Însă acest avantaj se va diminua rapid pe măsură ce tot mai mulți clienți vor migra către 5G.
Pentru a afla ce frecvențe vor fi folosite pentru 5G, citiți acest articol.
În prezent, DIGI.Mobil are în oferta sa 2 modele de telefoane Xiaomi Mi Mix 3, despre care am scris aici, și un Huawei Mate 20 X, despre care am vorbit în articolul acesta.
Desigur, mai sunt și alte modele de telefoane compatibile cu standardul 5G, cum ar fi: Samsung Galaxy S10 5G sau OnePlus 7 PRO 5G.
Însă acestea nu sunt (încă) compatibile cu serviciul VoLTE de la DIGI.Mobil.
Lista actualizată de telefoane 5G compatibile DIGI.Mobil, o puteți găsi aici.
Din februarie 2023, DIGI.Mobil dă acces în rețeaua 5G tuturor abonaților, detalii aici.