Digi.Mobil UngariaDigi.Mobil Ungaria

Pe 29 mai 2019 se lansa rețeaua DIGI.Mobil Ungaria, construcția rețelei începând în 2016 pe baza unei licențe obținute în 2014.

În august 2019 au lansat serviciul de roaming, iar în noiembrie 2019 operatorul făcea primele teste 5G.

Cu toate astea, în martie 2021, DIGI își anunță retragerea din Ungaria, iar în noiembrie grupul depunea plângere la Curtea Europeană de justiție.

Tot în noiembrie 2021, DIGI anunța semnarea acordului de vânzare a operațiunilor din Ungaria către compania 4iG, ca apoi în ianuarie 2022 să anunțe finalizarea tranzacției.

Acum, la 1 an jumătate de la finalizarea tranzacției, pe site-ul fostului operator, clienții DIGI.Mobil Ungaria sunt informați că începând cu data de 1 iunie 2023 vor fi preluați de Vodafone Ungaria.

Clienții DIGI.Mobil Ungaria vor avea acces în rețeaua Vodafone cu SIM-urile existente în regim de roaming, fără costuri suplimentare.

Serviciul VoLTE va continua să funcționeze, însă nu și VoWiFi.

Reamintesc că în ianuarie 2023 și operatorul Vodafone Ungaria a anunțat retragerea din Ungaria.

Comunicatul de presă al operatorului

4iG eficientizează funcționarea portofoliului său de rețele mobile, prin urmare organizează infrastructura de rețea mobilă a DIGI Kft. într-o companie separată în scopuri de vânzare.

Începând cu 1 iunie 2023, DIGI.Mobil va continua să funcționeze în rețeaua mobilă a Vodafone din Ungaria, iar începând de astăzi, abonamentele DIGI.Mobil nu au mai fost vândute.

De la 1 iunie, clienții companiei vor putea efectua apeluri naționale și trafic de date în rețeaua națională a Vodafone, furnizorul lor de servicii rămânând DIGI.

Odată cu mutarea, DIGI va oferi acoperire la nivel național clienților săi la prețuri garantate până la 31 decembrie 2023, la tarife avantajoase incluse în abonamentele DIGI.Mobil și fără înlocuirea cartelei SIM.

Serviciul DIGI.Mobil, lansat pe 27 mai 2019 pe infrastructura proprie, va continua să funcționeze în rețeaua mobilă a Vodafone Hungary Zrt. de la 1 iunie 2023. Datorită cooperării furnizorilor de servicii ai Grupului 4iG, clienții DIGI.Mobil își vor putea folosi dispozitivele cu acoperire națională din vară.

DIGI Ungaria a închis vânzarea serviciilor sale mobile începând cu 13 aprilie 2023. Taxele de trafic nu vor fi afectate de modificare – dincolo de minutele incluse în pachetele tarifare de abonament – DIGI garantează prețul extrem de avantajos de 4 HUF/minut pentru conversațiile cu clienții săi existenți până la sfârșitul anului 2023. Pe baza ajustării taxei de urmărire a inflației anunțată în noiembrie 2022 și în vigoare la 1 mai, taxele lunare vor crește cu 14,5%, rata indicelui anual al prețurilor de consum al Oficiului Central de Statistică pentru 2022. DIGI organizează o parte din infrastructura sa de rețea mobilă, alte dispozitive pasive și active de comunicații mobile și drepturi de utilizare a frecvențelor radio constând în peste 2500 de turnuri de transmisie într-o nouă companie printr-un spin-off, pe care Grupul 4iG intenționează să îl vândă ulterior.

„Scopul nostru este să continuăm să oferim abonaților noștri un serviciu de calitate și mai bună la un preț favorabil”

„Oportunitatea de a vinde infrastructura mobilă DIGI poate crea fonduri suplimentare pentru dezvoltarea ulterioară a rețelei de linii fixe și pentru deservirea clienților noștri la un standard și mai bun. Conectarea clienților DIGI.Mobil și a infrastructurii Vodafone este primul beneficiu direct al cooperării dintre companiile membre ale Grupului 4iG pentru abonații mobili rezidențiali”

a declarat Tamás Tábori, CEO al DIGI.

O îmbunătățire semnificativă a DIGI.Mobil este îmbunătățirea acoperirii rețelei. Odată cu conectarea la rețeaua Vodafone Ungaria, serviciul VoLTE pentru apeluri HD va continua să fie disponibil, dar serviciul suplimentar pentru VoWiFi (apeluri vocale prin rețele WiFi) va fi întrerupt. Condițiile de roaming nu vor fi afectate. Nu este nevoie să schimbați cartela SIM pentru a vă conecta la noua rețea mobilă. Unele modele mai vechi pot necesita configurare manuală. DIGI își informează abonații, iar personalul de relații cu clienții este la dispoziția abonaților la 1272 și personal la punctele DIGI.

De Madalin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *