Serviciul Microsoft Rewards este disponibil și în România
Lansat în perioada pandemiei, platforma Microsoft Rewards recompensează utilizatorii ce folosesc produsele și serviciile Microsoft.
Lansat în perioada pandemiei, platforma Microsoft Rewards recompensează utilizatorii ce folosesc produsele și serviciile Microsoft.
A trecut mai puțin de o lună de când Netflix a anunțat oficial că va introduce abonamente cu reclame, acum platforma de streaming mai face un pas în această direcție.
Thales anunță semnarea unei înțelegeri pentru achiziționarea OneWelcome, lider European pe o piață care se dezvoltă rapid, aceea a gestionării identității și a accesului. Tranzacția în valoare de 100 de milioane de euro se înscrie în strategia Thales de expansiune a operațiunilor sale în domeniul securității cibernetice. Capacitatea solidă a OneWelcome de gestionare a ciclului de viață al identității digitale completează serviciile existente ale Thales în ceea ce privește identitatea și accesul (înregistrare securizată, emitere și management, cunoașterea clientului etc.) cu scopul de a oferi cea mai completă platformă de gestionare a identității din domeniu.
Circulă de ceva timp pe internet Informații privind introducerea reclamelor pe Netflix, iar acum a venit și confirmarea oficială din partea co-fondatorului companiei, Ted Sarandos.
Disney Plus va sosi și în România, pe data de 14 iunie, iar utilizatorii vor putea accesa filmele și seriale din francize ca Star Wars și Marvel fără să mai apeleze la soluții VPN sau torrente. Prețul standard al unui abonament este de 30 de lei lunar, un preț destul de mic și tentant comparativ cu ofertele din ce în ce mai costisitoare oferite de Netflix. Oricum, pentru lansarea în România, Disney Plus are și o ofertă specială odată ce te înregistrezi pe platformă.
Ultimul raport financiar al Netflix a dezvăluit că serviciul de streaming a înregistrat pentru prima dată o scădere în numărul de abonați la nivel mondial, lucru care va duce la schimbări în strategia companiei. Deja erau în discuție limite asupra utilizatorilor care folosesc un singur cont în mai multe case, cât și posibilitatea introducerii unui tip de abonament cu reclame, însă acestea erau în proiect pentru următorii câțiva ani. Se pare însă că am putea vedea limitări și schimbări mult mai repede decât ne așteptam.
Twitter, Inc. (NYSE: TWTR) a anunțat astăzi că a încheiat un acord definitiv pentru a fi achiziționat de o entitate deținută în totalitate de Elon Musk, pentru 54,20 USD per acțiune în numerar, într-o tranzacție evaluată la aproximativ 44 miliarde USD. La finalizarea tranzacției, Twitter va deveni o companie privată.
Am înființat acest blog în urmă cu 5 ani, timp în care am scris peste 1500 de articole și am schimbat multe servicii de găzduire, dar să începem cu începutul.
Organizat sub forma unui robo-hackathon online, concursul de robotică nextlab.tech se adresează elevilor cu vârste cuprinse între 8 și 16 ani, iar valoarea totală a premiilor oferite de organizatori se ridică la 87.000 de euro. Înscrierile sunt gratuite și se pot efectua până pe 30 aprilie 2022, calendarul acțiunilor fiind disponibil pe site-ul https://nextlab.tech.