Netflix, una dintre cele mai mari platforme de streaming din lume, a anunțat spre sfârșitul anului trecut că nu va mai permite partajarea parolelor abonamentelor.
Categorie: Online
-
Netflix ieftinește prețul abonamentului în România
Prețul abonamentului de bază (basic) al Netflix pentru România va fi redus de la 7,99 euro la 4,99 euro începând de luni, 13 februarie.
„Scopul este unul simplu: să oferim o mare varietate de seriale și filme de calitate, alese cu atenție pentru membrii Netflix. Deci, indiferent de starea de spirit sau de gusturile abonaților, fiecare poate găsi ceva potrivit”
afirmă Netflix într-un comunicatNoul preț al abonamentului va intra în vigoare de luni la ora 20:00 iar membrii noi care se înscriu vor vedea noul preț al abonamentului de bază imediat, începând de astăzi.
Clienții existenți ai platformei de streaming vor vedea modificarea în săptămânile următoare, de la următoarea factură. Aceștia vor fi notificați prin e-mail, precum și în cadrul aplicației Netflix cu 30 de zile înainte ca noul preț să li se aplice.
Momentul exact va depinde de ciclul de facturare al fiecărui abonat.
Ce va oferi noul abonament de bază Netflix, ce va costa 4.99 euro?Pentru clienții ce s-au abonat la acest pachet de bază Netflix oferă posibilitatea urmăririi tuturor filmelor și serialelor sale pe un dispozitiv la rezoluție HD. Spre deosebire de alte piețe, în România pachetul basic nu include reclame.
De asemenea, clienții ce plătesc pachetul de bază pot descărca filme și seriale pentru a se putea uita la ele când nu sunt conectați la internet, prin intermediul aplicației Netflix ce poate fi instalată pe desktop/laptop sau un dispozitiv mobil.
Prețul pentru celelalte două tipuri de abonamente ale Netflix, cel standard și premium, va rămâne însă neschimbat pentru clienții din România, urmând a fi în continuare de 9,99 euro, respectiv 11,99 euro pe lună.
Pachetul standard permite urmărirea producțiilor Netflix pe două dispozitive concomitent la rezoluție Full HD, în timp ce cel premium oferă posibilitatea urmăririi filmelor și serialelor pe 4 dispozitive în același timp, mergând până la o rezoluție Ultra HD. -
Microsoft implementează inteligența artificială în motorul de căutare Bing
Microsoft a anunțat marți noi funcții de căutare bazate pe chatbot AI care susțin motorul său de căutare Bing și browserul Edge, promițând să schimbe radical modul în care internauții navighează pe informații pe internet.
-
SkyShowtime a schimbat data de lansare în România
La doar 2 zile după ce anunțase că pe 14 februarie se va lansa și în România, SkyShowtime a precizat că de fapt data este 28 februarie, la fel ca și în alte țări est-europene și scandinave.
-
Cum va funcționa restricția partajării contului Netflix?
Cei de la Netflix au anunțat de mult timp că nu vor mai permite partajarea contului cu prieteni / rude și că va suprataxa acest lucru.
-
SkyShowtime se lansează pe 14 februarie
Platforma de streaming SkyShowtime s-a extins recent în Europa și își anunțase de ceva timp intenția de a intra și pe piața din România.
-
YouTube pregătește o selecție de canale gratuite, finanțate prin reclame
Google pregătește un hub cu acces la filme și seriale de televiziune pe care utilizatorii le vor putea viziona gratuit, atât timp cât nu sunt deranjați de reclamele video inserate în anumite momente.
-
Platforma de streaming SkyShowtime din 2023 și în România
SkyShowtime e prezent pe 12 pieţe deja, fiind lansat pentru prima dată în septembrie 2022 în Danemarca, Finlanda, Norvegia şi Suedia. Apoi a debutat în Olanda şi Portugalia în noiembrie şi a venit aproape de noi în decembrie, cu un debut în Bulgaria şi Serbia.
-
Microsoft ia în calcul un abonament ieftin Xbox Game Pass cu reclame
Microsoft ia în considerare un abonament Xbox Game Pass, finanțat de anunțuri, care ar putea oferi un acces mult mai ieftin la acest serviciu, potrivit unui presupus sondaj pe care l-a trimis jucătorilor.