La începutul lunii trecute am dat comandă de o nouă mașină. Când am făcut comanda mai erau circa 8000 de tichete Rabla disponibile. 2 săptămâni mai târziu când am adus toate actele necesare pentru înscrierea în program, mai rămăseseră decât vreo 1300.

Pentru noua mașină am optat să îmi păstrez vechiul număr de înmatriculare, aflați cum aici.

Unul dintre actele necesare înscrierii în Programul Rabla este Certificatul Fiscal prin care se atestă că toate impozitele sunt la zi și astfel mă calific pentru voucher-ul Rabla.

Cum poți obține Certificatul Fiscal?

Există 2 metode de a obține un Certificat Fiscal în România:

Despre variantă clasică nu are rost să discut, importantă este semi-evoluată.

I-am spus semi-evoluată pentru că deși poți trimite cererea online, tot trebuie să te duci personal să ridici certificatul, practic scutești unul dintre cele 2 drumuri.

Așadar, dacă ești, de exemplu din Ploiești ca mine, trebuie să intri pe site-ul Serviciului Public de Finanțe Locale, de unde să descarci un formular în format PDF, ce îl poți completa pe telefon, folosind o aplicație gratuită precum Adobe Fill & Sign.

Odată completat și semnat, va trebui să trimiți PDF-ul către următoarele adrese de e-mail, menționând motivul pentru care solicitați certificatul, și în cazul în care dețineți și niște imobile, este bine să menționați dacă există vreo firmă cu sediul declarat la adresa respectivă:

[email protected],[email protected],[email protected],[email protected]

De asemenea, lângă PDF mai trebuie să atașați o copie a actului de identitate.

Veți primi un mail din partea agentului care va preluat solicitarea în care veți primi un număr de înregistrare și veți fi informat că timpul de soluționare este de 2 zile lucrătoare.

Apoi va trebui să vă prezentați la Serviciul Public de Finanțe Locale pentru a ridica personal certificatul.

Concluzii și recomandări

Nu este varianta ideală, în care să primești certificatul pe mail, scutind complet drumurile la instituțiile publice, însă e un început.

Pentru localitățile mai mici este posibil să nu aveți această opțiune, asta ține și de Primăria localității respective, însă este recomandată o căutare pe Google: certificat fiscal urmat de numele localității dumneavoastră, pentru a vedea ce opțiuni aveți pentru trimiterea cererii online.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *