Motorola G7 Power intră în oferta de telefoane compatibile cu serviciile VoLTE și VoWiFi a rețelei Digi.Mobil.
Telefonul vine cu 64 GB spațiu de stocare și 4GB RAM și rulează Android 9.
În plus, conform celor din Call Center-ul Motorola / Lenovo, telefonul este Dual 4G.
Lista completă de telefoane compatibile cu serviciul VoLTE de la Digi.Mobil o puteți găsi aici.
Salut,
Am luat un Moto G7 Power, direct de la Digi. Pe site spune VOLTE si VolWiFi. Telefonul are in meniu “Enhanced 4G LTE Mode” si “Wi-Fi calling”:
https://imgur.com/a/rBtxBdd
Din pacate nu pare a se activa niciunul dintre servicii. Am inteles ca ar trebui sa apara o iconita VolTE sus, in bara? La mine cand sun, telefonul trece automat pe 3G de pe 4G, si apelul dureaza in jur de 4-5 secunde pana sa apara pe celalalt telefon.
Numarul e portat de pe Vodafone, dar cartela SIM e Digi. Increcat sa o pun in Roaming apoi in National, dar nimic nu s-a schimbat.
Ceva idei? Multumesc.
Salut,
În primul rând, verifică dacă ai ultima versiune de soft pe telefon.
În al doilea rând, pe SIM-ul DIGI ai serviciul VoLTE activat? A mai fost SIM-ul pus într-un telefon compatibil VoLTE înainte de a fi pus în acest telefon?
Verifică în DIGI.Care dacă serviciul VoLTE este activ pe SIM-ul respectiv, apoi da-i un restart la telefon sau activează și dezactivează modul avion.
În cazul în care serviciul VoLTE nu a mai fost activat pe acel SIM, poate dura ceva timp (în funcție de telefon) ca serviciul să se activeze.
Dacă până mâine totuși nu e activ serviciul pe SIM, sună sau deschide o sesizare la ei în care să specifici modelul de telefon și IMEI-ul acestuia (îl poți vedea formând *#06#)
– ultima versiune, Android Pie din Dec 2018
– nu cred… nu stiu cum sa ma asigur. Am avut SIM-ul pentru 2-3 zile in alt telefon mai vechi, pana can a venit Moto G7 Power.
– Asa arata APNs si in contul DIGI (nu gasesc altceva legat de VoLTE specific)
https://i.imgur.com/smUkej6.png
https://i.imgur.com/P8HkVKe.png
– am telefonul nou+SIM de 2 saptamani, poate, nu cred sa dureze atat activarea
Banuiesc ca trebuie sa deschid o sesizare?
Multumesc mult de ajutor.
PS: cam greu cu commenturile. A 3-a oara incerc, sper ca nu iti dau spam cu acelasi comment, ca la mine arata o eroare.
Pentru verificarea de actualizări disponibile du-te în Settings – System – Advanced – System Updates
La majoritatea telefoanelor nu apare profilul IMS (este ascuns în softul telefonului și nu poate fi adăugat manual) deci e OK
În contul Digi deasupra butonului configurează trebuie să apară extraoptiune VoLTE
Pentru mai multe detalii mai poți citi următoarele articole:
https://madalincristian.ro/probleme-cu-serviciile-volte-si-vowifi-de-la-digi-mobil/
https://madalincristian.ro/testat-volte-de-la-digi-mobil/
https://madalincristian.ro/de-ce-serviciul-volte-de-la-digi-mobil-functioneaza-doar-pe-anumite-telefoane/
În cazul ăsta ar trebui o sesizare.
Cu plăcere!
Legat de comentarii, trebuie să le aprob eu înainte de a apărea pe site, însă aș vrea să știu exact ce eroare îți apare.
Mulțumesc!
Rezolvat cu o sesizare la Digi. Foarte rapizi si amabili, la ora 8 dimineata deja au activat si apoi revenit cu un telefon ceva mai tarziu sa se asigure ca totul e in regula.
Asa arata pe G7 Power (cand e VoLTE, apare iconita telefon+4G, in loc de iconita telefon+WiFi cum e in screenshot):
https://i.imgur.com/HEVN453.png
Apropo de comments, mesajul era din pacate ceva generic de genul “nu se poate trimite”. Daca apare din nou acum can dau “Publica”, iti trimit un nou mesaj + screenshot sa-l vezi. Daca nu vine al doielea mesaj, inseamna ca totul a mers OK.
Multumesc din nou de ajutor, site foarte util!
PS: al doilea mesaj, primul a dat esec (cred). Asa arata eroarea:
https://i.imgur.com/alWQ8xt.png