Probleme cu serviciile VoLTE și VoWiFi de la Digi.Mobil

Este cunoscut faptul că în condiții de semnal 4G slab, serviciul VoLTE nu mai funcționează în parametrii, fie apare mesajul Server neaccesibil când apelezi, fie pur și simplu telefonul nu mai stă înregistrat în VoLTE.

Weekendul trecut, dorind să apelez pe cineva, am observat că deși eram conectat la rețeaua WiFi și aveam semnal maxim, serviciul VoWiFi nu funcționa.

Văzând totuși că iconița VoLTE apare pe ecranul telefonului, am zis să efectuez întâi apelul, apoi să verific ce se întâmplă.

Însă când să apelez, surpriză: se închide apelul. Mă uit la telefon: Server neaccesibil. Am mai încercat iar să apelez, același mesaj.

M-am uitat în setările telefonului, atât serviciul VoLTE, cât și cel VoWiFi erau active, însă să funcționeze pace.

Până la urmă, am restartat telefonul. După restart totul părea OK.

Asta până a doua zi, când serviciul VoWiFi a devenit iar nefuncțional pentru o scurtă perioadă. De această dată și-a revenit de la sine.

De asemenea, am observat că în ultima perioadă , durează foarte mult de la conectarea la o rețea WiFi până când telefonul trece din VoLTE în VoWiFi.

Pe de altă parte, în ultima vreme, sunt informat de tot mai mulți cititori cu privire la neactivarea serviciilor VoLTE și VoWiFi pe SIM-uri introduse în telefoane compatibile cu acestea.

Un comentariu la „Probleme cu serviciile VoLTE și VoWiFi de la Digi.Mobil”

Lasă un comentariu