Am plecat de la Electrica încă din 2017, la DIGI și chiar dacă prețurile au tot crescut, detalii aici, am ajuns la concluzia că nu mai rentează să mă întorc la operatorul tradițional, detalii aici.
Chiar dacă au trecut câțiva ani de atunci, am câțiva vecini care îmi oferă oportunitatea de a mai suna în Call Center-ul celor de la Electrica, fie pentru a le da citirea, fie pentru a le rezolva o problemă.
Din fericire, am un telefon fix, de foarte mulți ani pe care îl folosesc special pentru astfel de situații. Și tot în 2017 mi-am recuperat numărul vechi de la Telekom și l-am portat la DIGI, detalii aici.
Cu toate că tot mai multă lume renunță la telefonul fix, eu caut ”scuze” să îl folosesc cât mai mult, am o politică de genul apelurile către fix se fac de pe fix, iar cele către mobil, de pe mobil.
Luna aceasta, Electrica mi-a dat ocazia să folosesc foarte intensiv telefonul fix.
Cineva m-a rugat să îi dau citirea la lumină în fiecare lună. Neavând un cont MyElectrica, îi dădeam citirea telefonic, folosind codul ATM de pe factura.
Toate bune și frumoase până luna aceasta, când după introducerea codului ATM, m-a lovit mesajul ”cod ATM invalid”, lucru foarte ciudat dat fiind că mi-a dat poză cu factura de pe luna trecută, iar persoana respectivă prelungise recent contractul cu Electrica.
După ce am verificat și încercat să dau indexul de mai multe ori și nu a funcționat, m-am gândit să sun la ei să întreb ce se întâmplă.
De la începutul lunii, în fiecare zi lucrătoare sun o dată sau de două ori la numărul de Call Center 0244.406.006 și stau în așteptare câte 2 ore până se deconectează apelul.
Uneori stau și mă întreb de câte ori mai pot suna până cei de la DIGI îmi vor bloca numărul de fix pentru utilizare abuzivă…
De asemenea, am încercat să îi creez persoanei respective un cont MyElectrica pentru a îi trimite indexul, însă și acolo m-am lovit de o eroare, cum că ar mai fi un cont creat cu datele acelea, ceea ce e exclus.
Sunt curios câte zeci de apeluri mai trebuie să fac pentru a afla ce s-a întâmplat…