Cum se creează un cont MyElectrica?

În acest articol, vă voi prezenta pașii pe care trebuie să îi urmați pentru a creea un cont MyElectrica.

Spre deosebire de alți furnizori, în cazul Electrica trebuie să vă creați un cont pe MyElectrica, pentru a putea plăti factura online.

De ce aveți nevoie?

Pentru a face un cont veți avea nevoie de un telefon / tabletă sau calculator cu conexiune la internet.

Accesați https://myelectrica.ro/index.php?pagina=inregistrare-cont-nou

Procesul de creere a unui cont nou MyElectrica este format din 3 pași.

Completarea detaliilor generale

Primul pas este completarea datelor generale.

În acest pas sunt necesare completarea numelui și prenumelui titularului de contract, introducerea unei adrese de email valide și alegerea unei parole.

Introducerea informațiilor despre client

Cel de-al doilea pas este introducerea informațiilor despre client.

În acest pas trebuie aleasă Sucursala: Muntenia Nord, Transilvania Nord sau Transilvania Sud.

Apoi introduceți codul de client, alegeți tipul de client casnic sau noncasnic și completați Număr loc de consum (NLC).

Finalizarea înregistrării

În ultimul pas trebuie să confirmi că nu ești Robot prin bifarea check-box-ului.

Activarea contului

Dacă toate datele din formularul de înregistrare au fost completate corect veți primi pe email-ul introdus la pasul 1 un link pentru activarea contului.

În situația în care nu primiți mesajul de activare și au trecut 24 de ore de la înregistrare, puteți fi într-una din situațiile de mai jos:

  • Ați utilizat la înregistrare o adresă de email eronată. În acest caz puteți face următoarele: puteți aștepta trecerea celor șapte zile până când contul dumneavoastră va fi șters automat datorită neactivării – după acest interval puteți relua procesul de înregistrare, sau ne puteți contacta prin email și ne puteți explica ce s-a întâmplat, furnizând următoarele date: cod de client, număr loc de consum, sucursala și eventual numele de utilizator folosit.
  • În rețeaua prin care mesajul de activare ajunge la dumneavoastră pot apărea probleme cu anumite echipamente, mesajul blocându-se pe parcurs.
  • Mesajul dumneavoastră de activare a fost considerat spam și nu a ajuns în inbox.

Cum retransmit email-ul de activare?

Pentru a recupera numele de utilizator, trebuie să accesați pagina MyElectrica (se va afișa prima pagină a aplicației). Efectuați click pe butonul „CONECTEAZĂ-TE” pentru a fi direcționat în pagina cu formularul de login. Din această pagină aveți acces la meniul de navigare din partea de sus a paginii. Accesați AJUTOR/RETRANSMITE EMAIL ACTIVARE.

După activarea contului vă veți putea autentifica cu adresa de email și parola setată la pasul 1 al procesului de înregistrare

22 de comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Rodica spune:

    Buna ziua, mi am creat (pe calculator) un cont pe myelectrica.ro cu user rodica_banu@yahoo.com si nu-l pot accesa de pe mobil, tot imi spune ca e parola greșită. Am schimbat parola si tot degeaba. Ce sa fac?

    1. Madalin spune:

      Buna, ai activat contul, folosind linkul primit pe mail?

  2. Coleasa corneliu spune:

    Bună ziua! Mi-am făcut un cont My Electrica și mi-am instalat pe mobil aplicația My Electrica. Întrebarea mea este cum pot adăuga în aplicația de pe mobil cel de-al doilea loc de consum??

    1. Madalin spune:

      Bună ziua!
      Poți adăuga un al doilea cod de client din aplicația mobilă din Meniu – Contul meu – Coduri de client

  3. teodor vlad spune:

    Buna ziua, am un cont de client si doua locuri de consum (sunt pentru acelasi apartament, dar un loc de consum este de energie electrica, altul este de gaz). Nu pot adauga un nou cod de client pentru ca acela pe care il introduc este deja introdus (am NLC-ul de energie electrica pe el).
    Cum pot avea doua NLC-uri la acelasi cont de client, asa fiind si logic, fiind vorba despre o singura persoana si un singur apartament?

  4. cristian spune:

    buna. am un cont de client casnic cu 2 puncte de consum si vreau sa ma inregistrez si cu un cont pe noncasnic cu 3 puncte de consum , dar nu reusesc sau nu stiu eu unde trebuie sa intru. Multumesc !

  5. MIHOC magda spune:

    Dacă codul meu de client a fost folosit de altcineva cum pot anula . Aplicația zice ca este deja introdus dar nu de mine.

    1. Maria spune:

      Ai rezolvat? Am aceeași problema

  6. Kuna Sandor spune:

    Buna ziua,
    1. Va rog sa ma ajutati cum pot introduce al doilea NLC la acelasi cod client. Locul de consum este in diferite loclitati.
    2. Am un al treilea locatie de consum cu alt cod client si NLC pentru care imi apare ca este creat deja cont pentru acel cod client. Eu nu am creat cont. Ce am de facut?

  7. NEAMTU MARIA MARCELA spune:

    Buna ziua.
    Am primit prima factura si am incercat sa-mi fac cont, dar nu reusesc. Apare mesajul ca pentru acest cont de client exista cont.Am avut contract de alta adresa , dar nu am o factura veche verific codul client. Este acelasi?

  8. TIBOR FARKAS spune:

    nu funcționează nimic de o săptămână încerc sa înregistrez și dă eroare în continuare. Aplicatie fix pix.

  9. Corbu Marian spune:

    Buna ziua.Am sters din gresala contul myelectrica si as vrea sa-l recuperez.Ce trebuie sa fac?

    1. Pandele spune:

      O sa ai viata grea cu astia. Eu am asteptat 2 luni si inca tot nu e rezolvata treaba.

  10. Chioveanu Constanta spune:

    Am creat un cont pentru 3 utilizatori si nu pot sa-l accesez desi toate datele sunt corecte

  11. Amalia spune:

    Buna am sters din contul meu my electrica niste asociatii am vrut sa ii fac un cont sotului sa ii apara lui nu reusesc imi spune adresa de email gresita.Este buna adresa ce sa fac? Nu il pot inregistra deloc

  12. Tarca Ștefania Adriana spune:

    Dacă codul meu de client a fost folosit de altcineva cum pot anula . Aplicația zice ca este deja introdus dar nu de mine.

  13. bora octavian spune:

    Buna ziua,
    am creat un cont pentru un cont client, dar am 2 locuri de consum pentru acelasi cont client.Cum pot sa il adaug pe cel de al doilea

  14. Angela spune:

    Buna, am încercat sa îmi fac un nou cont pe o alta adresa, contul inițial l am șters. Am încercat cu adresa de mail veche și zice ca este deja utilizata și am făcut o noua adresa de mail și la fel îmi da ca e utilizata deja

  15. Tanase Vasile spune:

    Salut! Am folosit o adresa de email gresita, ce este de facut in acest caz?

    1. Madalin spune:

      Salut,

      Trebuie contactați cei de la Electrica pentru a actualiza adresa de mail.

      Recomand contactarea pe mail, pentru că la telefon nu ai nicio șansă să îți răspundă.

  16. Berceanu Alexandru spune:

    LA hidroelectrica cod client si NLC are mai multe caractere iar la creare cont îmi cere cod client maxim 8 caractere iar la NLC maxim 7 caractere.ce trebuie facut in acest caz?

  17. Tofan Ioana spune:

    Buna ziua, mi am creat (pe calculator) un cont pe myelectrica.ro cu user costacheneculai067@gmail.com si nu-l pot accesa de pe mobil, tot imi spune ca e parola greșită. Am schimbat parola si tot degeaba. Ce sa fac?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *