Depunerea documentelor pentru parcări se amână

Pe 15 ianuarie 2020, la sediul primăriei, la solicitarea domnului Viceprimar Cristian Ganea și a domnului consilier Gheorghe Andrei, a avut loc o întalnire cu președintele Uniunii Asociațiilor de Proprietari Prahova, pentru clarificarea unor situatii create de HCL 521/2019, privind reglumanetul pentru parcări și pentru crearea normelor de aplicare.

La această întâlnire au mai participat viceprimarul George Pană, domnul Alin Dănilă, director gen. SGU Ploiești, Cristinel Șchiopu, dir. adj. SGU, doamna Anabel Mantoiu, șef serviciu Juridic Contencios din cadrul SGU Ploiești și doamna Carmen Radu, dir. Direcția de Patrimoniu.

În urma discuțiilor s-a stabilit că în prima fază se va trece la inventarierea și stabilirea regimului juridic al terenurilor arondate asociatiilor de Proprietari, urmând ca pe masura finalizării acestei procedurii asociațiile sa fie anunțate de către SGU, pentru a depune documentațiile aferente obținerii locurilor de parcare, conform HCL 521/2019.

Prin urmare, depunerea documentațiilor conform art. 12 din HCL 521/2019 se amană până la finalizarea acestei proceduri de aflare a statutului juridic al ternurilor arondate asociațiilor, precum și a suprfețelor disponibile pentru parcările viitoare.

UAP Prahova a depus la registratura primariei, cu nr. 1000/15.01.2020, o adresă cu o serie de 16 propuneri de amendamente la HCL 521/2019, care au fost dezbătute si vor mai fi analizate pentru a modifica si completa actul normativ menționat.

De asemenea, s-a stabilit ca orice propunere a cetățenilor care vine în sprijinul bunei fucționări a regulamentului de parcare va fi analizată și supusă atenției Consiliului Local, în perioada următoare, pentru ca regulamentul pentru parcări să devină operabil.

Lasă un comentariu