Cum portezi un număr în rețeaua Lycamobile?

Am fost astăzi întrebat de către un cititor, cum poate porta un număr din rețeaua Telekom în rețeaua Lycamobile.

Așadar, dacă argumentele aduse în articolul precedent nu au fost suficient de convingătoare încât să nu portați numărul în această rețea, iată ce trebuie să faceți pentru a vă porta numărul în rețeaua Lycamobile:

Achiziționarea unei cartele Lycamobile

Primul pas este să ai o nouă cartelă SIM pe care o poți comanda online la www.lycamobile.ro sau o poţi achiziționa de la oricare dintre partenerii operatorului.

Apoi ești îndrumat să contactezi unul dintre Agentii de Vânzari Lycamobile care să îți explica procedura de portare, sau să contactezi serviciul de Relații Clienţi la numărul de telefon 0377 881276 sau 151 din rețeaua Lycamobile, unde unul dintre consilieri îți va oferi informații suplimentare.

De unde pot obține cererea de portare?

Următorul pas este obținerea și completarea cererii de portare.

Cererea de portare se poate descărca de pe site sau de la Agenții de Vânzări Lycamobile.

Reamintesc pe această cale că operatorul Lycamobile este singurul operator de telefonie mobilă unde clientul trebuie să își completeze singur cererea de portare.

Asta nu ar fi o tragedie, dacă formularul de portare , ar avea câmpurile în care se completează seriile SIM-urilor suficient de mari.

Clienții sunt nevoiți ca după ce descarcă formularul de portare  de pe site-ul operatorului să îl editeze în Microsoft Word , completând câmpurile cu un font suficient de mic pentru a încâpea toate datele necesare.

Pasul următor este tipărirea formularului completat în Microsoft Word, semnarea și scanarea lui.

Formularul scanat împreună cu o copie a actului de identitate se trimit pe adresa de e-mail: cs@lycamobile.ro , pentru ca cererea de portare să fie procesată.

Ulterior, formularul de portare în format Word a fost înlocuit cu unul cre se completează online, direct pe pagina operatorului.

Cât durează procesul de portare?

De obicei, portarea are loc în două zile lucrătoare dar poate în funcție de rețeaua donoare acest termen poate fi extins.

În cazul meu, cel puțin, procesul, efectiv, de portare a durat circa 5 zile, timp în care nu am putut primi apeluri pe numărul portat, deoarce deși SIM-ul LycaMobile avea noul număr, iar SIM-ul Digi.Mobil fusese dezactivat, numărul apărea în continuare în rețeaua RCS & RDS. Astfel că, oricine mă apela pe acel număr, primea mesajul de număr deconectat din centrala RCS & RDS.

Această durată, încalcă termenul legal de nefuncționare a serviciilor, de 3 ore, prevăzut în cadrul punctului 9, al Termenilor și condițiilor din formularul de portare.

În perioada de 5 zile de nefuncționare, am apelat serviciul de Relații cu clienții pentru a semnaliza această problemă, unde am primit răspunsul: ”Atât durează procesul de portare în rețeaua LycaMobile România.”

Pentru lista completă de motive pentru care nu este recomandată portarea în rețeaua Lycamobile citiți articolul dedicat.

4 comentarii la „Cum portezi un număr în rețeaua Lycamobile?”

Lasă un comentariu