În noiembrie 2019, fără să știu ce avea să mă aștepte un an mai târziu, mi-am făcut planurile de vacanță și m-am gândit să aleg și o țară din afara Uniunii Europene.
Am ales Israel, însă cu puțin timp înainte de a pleca în Israel a început pandemia, totuși mai speram să ajung în Israel, dar cu circa 2 săptămâni înainte Israelul a închis granițele, zborul fiindu-mi astfel anulat.
Au fost multe discuții prin presă legate de recuperarea sau nu a banilor pe bilete, detalii aici.
Apoi au urmat o mulțime de telefoane la BlueAir și ore de așteptare în Call Center.
Timpul de asteptare până la rambursarea banilor a tot crescut, detalii aici și aici.
Am fost nevoit să fac și reclamație la Protecția Consumatorului, detalii aici, însă virarea banilor în cont a întârziat să mai vină.
Astăzi după mai bine de 1 an de la anularea zborului, și-a adus aminte și BlueAir să restituie banii.

Lasă un răspuns