Săptămâna trecută am comandat o cartelă Vodafone din aplicația My Vodafone.
După ce am văzut că în nădejdea Digi.Mobil nu o să am în veci acoperire la muncă, am testat o lună serviciile Telekom.
Am constatat că nici aceștia nu au acoperire bună acolo, așa că m-am întors în Orange pentru o vreme, dar cum și aceștia au început să schimbe regulile după cum bate vântul, am zis să mai fac o încercare.
Cum Lycamobile era exclus, am zis să iau o cartelă Vodafone.
Am instalat pe telefon aplicația My Vodafone și tot adunând cartonașele lor, m-am ”împiedicat” de o cartelă gratuită cu 5 euro credit.
Și mi-am zis de ce nu? Dacă tot e gratuit.
Ieri într-un final am intrat în posesia cartelei.
După ce am deschis ”coletul” am fost uimit și în același timp m-am amuzat să văd că pe lângă SIM-ul comandat se mai afla o factură, un aviz de însoțire a mărfii și… Atenție! anexă la aviz.
Nu îi condamn, căci din punct de vedere legal sunt mai catolici decât Papa…
Însă să oferi gratuit pe lângă o cartelă cu 5 euro credit (bani pe care îi recuperează într-o formă sau alta) și factură la 0 lei, și aviz de însoțire a mărfii și anexă la aviz… mi se pare prea mult!
Am mai comandat SIM-uri gratuite în trecut, dar niciodată nu am primit atâtea documente la ele.
Mă așteptam să găsesc broșuri cu ofertele curente, dar nu acte.
În plus, îmi dă cu virgulă de ce dacă tot te apuci să trimiți un roman de documente le bagi pe toate în punga sigilată de la Fan Courier, care oricum nu va fi desfăcută decât de destinatar.
Mai înțelegeam să le fi pus separat, în cazul unui eventual control pe drum al curierului, dar așa?