Ce probleme am cu BitDefender BOX?

A trecut o lună de când mi-am luat BitDefender BOX și problemele nu au întârziat să apară.

Având probleme grave pe partea de Wi-Fi la ONT-ul ZTE F660 primit de la DIGI, m-am hotărât să cumpăr un router bun care să îmi ofere un semnal Wi-fi puternic și stabil în toată casa.

Fiindcă aveam un număr tot mai mare de dispozitive SMART în casă și apropiindu-se data de expirare a licenței antivirus, am zis să împușc doi ieprui dintr-o lovitură și să cumpăr un BitDefender BOX.

Am sunat la RDS să îmi seteze în mod bridge ONT-ul ZTE, astfel putând folosi BitDefender BOX ca router principal

La început totul a fost OK, însă la scurt timp a apărut un update de firmware: 2.1.53.45, ce aduce o funcție nouă: Modul Privat.

Odată cu instalarea acestui firmware, au apărut și problemele.

După instalarea firmwareului, în primă fază au fost probleme de comunicare între BOX și aplicația Central (ceva normal din câte am înțeles de la BitDefender atunci când apare o versiune nouă de firmware), ce s-au rezolvat la câteva zile, când a apărut o actualizare ce repara problema de comunicare cu routerul și oferea acces la noua funcție a acestuia.

În urmă cu câteva zile, când am pornit televizorul am observat că acesta își pierduse conexiunea Wi-Fi la BOX.

În primă fază am verificat ONT-ul și BitDefender BOX-ul să mă asigur că internet-ul și Wi-Fi-ul funcționează, totul era OK, așa că am intrat în meniul televizorului am reselectat rețeaua Wi-Fi și am reintrodus parola.

Totul a mers bine până seara, când iar aveam probleme de comunicare între BitDefender Box și aplicația Central.

În urma unei discuții cu cei de la BitDefender, am resetat BOX-ul la setările din fabrică și m-am relogat în aplicația Central.

A funcționat 2 ore, după care au apărut probleme de conectivitate pe Wi-Fi.

Deși pe laptop semnalul era stabil și nu apărea ca fiind Limited connectivity, nu mai puteam măcar naviga pe internet, până și pozele nu se mai încărcau, iar pe telefon, video streamingul de pe PROTV Plus sacada din ce în ce mai mult până când nu a mai mers deloc.

După o altă discuție cu cei de la BitDefender, mi s-a propus să resetez BOX-ul la setările din fabrică. Am exclus din start această soluție pentru că mai făcusem asta în urmă cu 2 ore, așa că am fost rugat sa le trimit teste de viteză atât de pe Wi-Fi-ul BOX-ului și al ZTE-ului cât și de pe o conexiune pe cablu a celor 2 dispozitive pentru comparare și investigări suplimentare.

În timp ce făceam testele de viteză pe Wi-Fi și cablu, BOX-ul și-a revenit de la sine, fără măcar să restartez routerul.

Minunea nu a durat mult, după circa 15 minute, problemele au reapărut.

După ce am efectuat și 2 teste pe cablu fără BOX, am restartat ambele dispozitive (și ONT-ul și BOX-ul), ulterior nu au mai fost probleme.

Rămâne de văzut pentru cât timp.

4 comentarii la „Ce probleme am cu BitDefender BOX?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *