Deși procesul complet de fuziune dintre UPC și Vodafone va dura circa 3 ani, Vodafone se grăbește să ofere cât mai curând oferte cu pachete integrate de servicii fixe și mobile.
Având la dispoziție peste 1 an de când Liberty Global (compania mamă a UPC) a acceptat oferta de cumpărare a afacerii din mai multe țări din Europa, inclusiv România, și până când într-un final Comisia Europeană a aprobat tranzacția, Vodafone a putut să își facă o strategie privind lansarea de servicii integrate fixe și mobile.
Astfel că, acum vedem o punere rapidă în aplicare a acestei strategii.
În mai puțin de o lună de la achiziție, Vodafone deja a numit alți oameni în posturile de conducere ale UPC, a modificat design-ul site-ului Vodafone și a lansat prima ofertă comercială comună Vodafone – UPC ce momentan cuprinde doar bonusuri și reduceri.
Pe lângă multele reclame de pe TV și din social media prin care se anunță ”parteneriatul” dintre Vodafone și UPC, angajații din întreg lanţul de retail al celor doi operatori vor întreba de acum clienţii dacă folosesc şi serviciile celeilalte companii.
”De acum înainte dacă un client intră într-un magazin UPC sau Vodafone, una dintre primele întrebări care îi vor fi adresate este dacă foloseşte şi serviciile celeilalte companii şi îi vor fi prezentate pachetele de servicii. Am instruit toţi angajaţii, am făcut iniţial teste în câteva magazine, dar de acum încolo acest lucru se va întâmpla în întreaga noastră reţea de retail“
a declarat într-un interviu pentru ZF Mostafa El Beltagy – director consumer business unit în cadrul Vodafone / UPC.