Xiaomi, lider global în tehnologie, inaugurează sâmbătă, 28 august 2021, un nou Xiaomi Store. Noul magazin flagship, situat la etajul 1 al Centrului Comercial Sun Plaza din București (Calea Văcărești 391), își așteaptă vizitatorii începând cu ora 11:00, odată cu tăierea oficială a panglicii. Xiaomi Store Sun Plaza este cel de-al doilea magazin local al producătorului și reprezintă un pas înainte pentru atingerea obiectivului pe termen lung al companiei de a avea un Xiaomi Store în fiecare oraș mare din România.

“Principiul nostru este acela de a face inovația accesibilă pentru toți. Continuăm să aducem aproape de consumator produsele noastre bazate pe tehnologii inovatoare, la cele mai accesibile prețuri.

Mă bucură entuziasmul pe care îl văd în comunitatea locală de fani și utilizatori Xiaomi, care a crescut cu o viteză uimitoare. Fanii Xiaomi sunt sufletul brandului și asta ne motivează în tot ceea ce facem.” 

a declarat Andrzej Gladki, Deputy Regional Manager Xiaomi. 

Noul concept store este deschis în colaborare cu distribuitorul autorizat DPhone.  

„Flagshipul Xiaomi din Centrul Comercial Sun Plaza este prima investiție DPhone pe piața din România. Xiaomi a înregistrat recent rezultate spectaculoase în România, iar momentul inaugurării noului magazin nu putea fi mai bun. Plănuim să investim în continuare în România și să inaugurăm în perioada următoare o serie de noi magazine Xiaomi”

a declarat David Chen, General Manager DPhone Retail.

Amenajarea interioară a magazinului a fost realizată în acord cu identitatea de brand Alive, noul concept de design lansat de Xiaomi în prima parte a anunului 2021, care consolidează poziția companiei pe piața premium.

Atât fanii Xiaomi, cât și toți cei pasionați de tehnologie și gadget-uri, vor regăsi o gamă largă de produse în noul magazin, portofoliul extins de telefoane inteligente precum și cele mai populare produse din ecosistemul Xiaomi, precum purificatoare de aer, trotinete electrice, brățări inteligente, dar și numeroase produse din categoria smart home.

O serie de oferte speciale și promoții vor fi disponibile în ziua inaugurării

Primii 100 de clienți care achiziționează orice produs Xiaomi care nu face parte dintr-o ofertă promoțională vor primi un cadou, în funcție de seria notată pe tichetul de acces în magazin. Tipurile de cadou variază de la trotinete electrice, telefoane inteligente sau earbuds și până la produse din ecosistemul Xiaomi, precum fierbătoare electrice, cântare sau baterii externe.

Câte 40 de bucăți din patru tipuri de telefoane inteligente midrange și flagship vor fi disponibile cu reduceri de până la 43%.

Totodată, o serie de produse din ecosistemul Xiaomi, precum trotinete electrice, purificatoare de aer și ceasuri inteligente, vor fi disponibile la prețuri speciale, reduse cu până la 50%.

Participanții la evenimentul de inaugurare de sâmbătă vor putea câștiga multe alte cadouri și la tombola organizată cu această ocazie.

În săptămâna următoare deschiderii magazinului, o serie de telefoane inteligente midrange și accesorii vor fi disponibile spre achiziție cu reduceri de 10%, 15% și 20%, în funcție de numărul produselor achiziționate simultan.

La evenimentul de inaugurare vor participa oficiali Xiaomi România și din regiune, precum Andrzej Gladki, Deputy General Manager Xiaomi CEE & Nordics și David Chen, General Manager al DPhone Retail.

Evenimentul va ține cont de toate măsurile actuale de siguranță în contextul pandemiei de Covid-19.

Xiaomi este o companie cu o dezvoltare rapidă, demonstrând o creștere notabilă în ceea ce privește veniturile și profitul net, care au depășit cu mult așteptările pieței.

Potrivit Canalys, compania ocupă locul al doilea la nivel global, cu o cotă de piață de 17% din livrările de smartphone-uri, depășind astfel Apple.

Smartphone-urile Xiaomi au intrat pe mai mult de 100 de piețe din întreaga lume, compania ocupând primul loc pe cel puțin 12 piețe și locul al doilea în Europa, din perspectiva cotei de piață a telefoanelor inteligente.

Totodată, Xiaomi are cea mai mare aplicație IoT de integrare a produselor pentru consumatori. La 31 martie 2021, numărul dispozitivelor IoT conectate (cu excepția smartphone-urilor și laptopurilor) de pe platforma sa AIoT a ajuns la 351,1 milioane de unități.

Compania se concentrează pe progresul pe piața premium și pune la dispoziția consumatorilor tehnologii revoluționare de top, ajutând astfel la modelarea direcțiilor din industrie.

Conform celui mai recent studiu de piață realizat de Canalys, în T2 2021 Xiaomi a depășit, în România, toți producătorii de telefoane mobile. Compania a înregistrat local o cotă de piață de 30%, în contextul în care creșterea anuală a fost de 205%.

2 răspunsuri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *