You are currently viewing Telekom anunță prima ofertă după vânzarea diviziei fixe
Cartela Telekom 5 Euro 3D

Telekom anunță prima ofertă după vânzarea diviziei fixe

Fostul Cosmote își prezintă noua strategie comercială, la nici 2 luni după ce Orange a anunțat finalizarea tranzacției de preluare al fostului Romtelecom, detalii aici.

Ce vom găsi în articol?

Telekom Romania Mobile Communications anunță mari schimbări pentru clienți

Telekom Romania Mobile Communications intră în competiția de iarnă din piața telecomunicațiilor cu o nouă poziționare și promisiune bazate pe ceea ce-și doresc clienții. Noua abordare a Telekom Mobile se bazează pe o gândire exclusiv axată pe client – și nimic altceva – pornind de la nevoile de bază și cele mai mari așteptări și nemulțumiri ale acestora, atunci când vine vorba de servicii mobile:

  • Onestitate, transparență, simplitate și calitatea serviciilor promise: acestea sunt lucrurile cele mai importante pe care le așteaptă românii de la furnizorii lor de telefonie mobilă. Iar Telekom va face toate eforturile pentru a le oferi acestora experiența mobilă pe care și-o doresc, mai simplă și corectă. Oferte nelimitate și comunicare cu preturi clare, fără restricții sau costuri ascunse.
  • Clienții cer ca furnizorul lor de telefonie mobilă să aibă grijă de ei, să îi respecte și să îi aprecieze pentru loialitatea lor. Uneori sunt nemulțumiți că nu reușesc să negocieze o ofertă mai bună, mai potrivită nevoilor lor, și că primesc oferte mai scumpe decât cele pe care le văd la televizor în campaniile publicitare dedicate cu precădere atragerii de clienți noi. Prin urmare, Telekom Mobile oferă acces clienților actuali la aceleași oferte agresive valabile până acum doar pentru clienții noi, iar ofertele sunt valabile și pentru persoane fizice și pentru persoane juridice.

Jucător disruptiv pe piață, dedicat în totalitate clienților

Promisiunea noului brand Telekom Mobile este „Mobil așa cum vrei. Simplu și corect.” și pune clientul în centrul tuturor inițiativelor companiei, care vor trebui să răspundă în permanență la întrebarea: ce putem face diferit, ca să ne ridicăm la înălțimea așteptărilor clienților? Ce putem schimba pentru a convinge din ce în ce mai mulți români să ni se alăture?
Și, în calitate de companie de telefonie mobilă care concurează împotriva jucătorilor convergenți, noul Telekom Mobile are avantajul de a putea realiza rapid aceste schimbări și a implementa noua sa strategie.

„Ne pasă de clienții noștri și punem interesele lor pe primul loc. De aceea, ne străduim să le oferim experiența mobilă pe care și-o doresc. Aceasta înseamnă să le oferim mobilitate nelimitată pentru a rămâne conectați oriunde și oricând, pe orice dispozitiv, fără probleme și fără griji. Si, la fel de important, prețuim încrederea lor și ne străduim să o câștigăm, fiind onești, corecți și onorându-ne promisiunile”

a declarat Dina Tsybulskaya, Director General, Telekom Romania Mobile Communications S.A.

Telekom Mobile face primul pas pentru a elimina decalajul dintre ofertele dedicate atragerii de clienți noi și ofertele de loializare pentru abonații actuali.

„Una dintre cele mai mari dorințe ale clienților români este să beneficieze de un tratament echitabil din partea furnizorilor de telecomunicații și aibă acces ușor la cele mai atractive promoții. Ne bucurăm că astăzi le putem satisface tuturor această dorință, fie că este vorba de actualii noștri abonați care vor opta pentru prelungirea contractului, fie de clienții care decid să achiziționeze un nou abonament sau se portează din altă rețea”

a spus Andreea Cramer, Director Executiv Comercial, Telekom Romania Mobile Communications S.A.

Am promis, livrăm: oferte simple, cu tarife clare, cu net nelimitat, cu telefoane incluse

Noua ofertă de iarnă, valabilă până pe 15 ianuarie 2022, se bazează pe două abonamente simple și avantajoase, ambele disponibile atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice, clienți actuali sau noi:

  • Abonament la 6 euro pe lună, cu date, minute și SMS-uri naționale nelimitate și fără perioadă contractuală obligatorie.
  • Oferta cu telefon inclus, la 13 euro pe lună, cu smartphone-uri precum Samsung Galaxy A32, Xiaomi Redmi Note 10s, Oppo A74 incluse fără cost suplimentar la pachet cu abonament cu date naționale nelimitate, minute și SMS-uri nelimitate în rețelele naționale și roaming în SEE, plus 200 de minute internaționale în SEE și Zona 1.

Mai mult, oferta de Black Friday, disponibilă în perioada 19 noiembrie – 5 decembrie, va fi dedicată exclusiv clienților existenți Telekom Mobile care doresc să își reînnoiască abonamentul sau să achiziționeze încă un abonament, oferindu-le reduceri substanțiale la smartphone-uri de top precum și beneficii nelimitate – toate împreună cu abonamentul de 15 euro pe lună. Printre telefoanele din oferta de Black Friday se numără Samsung Galaxy A52 la 129 de euro, Xiaomi 11T la 259 de euro, Samsung Galaxy S21 la 459 de euro dar şi multe altele.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.