La începutul lunii mai, chiar pe întâi, m-am hotărât să schimb în sfârșit desktopul ce depășise cu mult 10 ani…

Fiind sătul de monopolul pe care l-a avut Intel mulți ani și de faptul că de la o generație la alta nu s-au făcut progrese semnificative, m-am hotărât să trec pe AMD.

Motivul pentru care nu am mai așteptat Ryzen 4000, îl puteți afla aici.

Pentru că am găsit procesorul dorit la un preț bun și pentru că Altex îmi permitea să iau în 18 rate fără dobândă, l-am comandat pe 1 mai, iar pe 5 mai mi-a sosit.

Carcasa am comandat-o de la PCgarage pe 2 mai și a ajuns 2 zile mai târziu.

Placa video, am comandat-o ultima, pe 9 mai, de la eMag, iar pe 13 mai a fost și aceasta livrată.

În stoc (exclusiv online)

Și acum să revenim la minunatul magazin evoMag.

Dorind să schimb calculatorul care ușor ușor dă semne de oboseală, am căutat să găsesc componentele dorite undeva unde să fie în stoc, astfel încât să ajungă cât mai repede.

Cum în general produsele AMD sunt în stocuri limitate peste tot, este destul de greu să găsești produsele dorite.

Căutând pe siteurile diverselor magazine, fie nu sunt în stoc, fie au livrare în n zile, fie pur și simplu nu sunt în ofertă.

Dintr-un site în altul am ajuns pe evoMag.ro, unde am găsit cam tot ce mai aveam nevoie în stoc, respectiv în stoc (exclusiv online).

Când vezi statusul în stoc (exclusiv online), te gândești că e în stoc, undeva în depozit câteva bucăți 5-6, doar pentru comenzile online și că în cel mult o săptămână ajunge.

În stoc (exclusiv online) – cu livrare în 14 zile

Însă la evoMag, în stoc (exclusiv online) este sinonim cu în stoc furnizor sau nu este în stoc.

Chiar dacă scrie mare cu verde că produsele sunt în stoc (exclusiv online), mai jos cu cel mai mic font posibil și cu cea mai gri spălăcită culoare pe un fundal alb, îți scrie că produsul îți va fi livrat în 4 până la 14 zile (poate și mai mult) în funcție de produs.

Diferență de preț între comandă și site

Al doilea motiv pentru care trebuie evitat evoMag este diferența de preț pentru produsele comandate de la furnizor.

După cum am spus mai sus, bucurându-mă că găsesc produsele în stoc, marea majoritate a componentelor le-am comandat de pe evoMag.

Memoriile RAM, sursa, SSD-ul, placa de bază și blu-ray, pe toate le-am comandat de la evoMag pe 1 mai, însă stocul care nu era stoc și-a spus cuvântul.

Pe 4 mai primesc primul mail de la consultantul de vânzări, care îmi comunică faptul că placa de bază comandată nu este disponibilă și nu au o dată de aprovizionare de la furnizor.

Îmi recomandă câteva modele de plăci ca alternativă, însă nimic care să mă mulțumească. După mai multe schimburi de mailuri, aleg placa de bază Gigabyte Aorus X570 Elite.

Comandă finală evoMag

O săptămână mai târziu, trimit um mail să cer un status al comenzii. Sunt informat că placa de bază și blu-ray-ul nu au ajuns încă, și că vor sosi în 2-3 zile.

Mai trece o săptămână și observ, ieri, că se actualizează stocul pentru placa de bază, însă la un preț mai mic decât cel din comandă.

Placă de bază la preț redus

Având deja 3 săptămâni de așteptare le-am dat un mail în care le-am spus să livreze produsele fără blu-ray, care nici până acum nu ajunsese.

În același timp, am observat că prețul plăcii de bază pe care o comandasem era mai mic pe site decât cel din comanda mea.

Așa că le-am solicitat să actualizeze prețul din comandă cu cel de pe site (dat fiind faptul că produsul nu fusese pe stoc până ieri, nu mi s-a părut normal să am un preț pe site și altul în comandă).

Însă mi s-a răspuns că nu se poate, că produsul fusese comandat și adus la prețul din momentul plasării comenzii și nu au cum să susțină prețul actual și mi s-a recomandat să returnez produsul după ce îl primesc și să mai plasez o nouă comandă.

În primul rând, mi se pare ciudat ca în momentul în care un comerciant se aprovizionează de la un furnizor, acesta să primească într-un transport aceași marfă la prețuri diferite.

Când se comandă de la furnizor, nu se comandă un singur produs pentru 1 client, deci de ce diferența de preț?

Iar în al doilea rând, soluția oferită de cei de la evoMag mi se pare de-a dreptul absurdă: să aștept să sosească produsul, ca să îl returnez și să comand altul.

Produsul returnat ar fi revândut ca resigilat, la un preț și mai mic decât cel de acum, iar eu ar trebui să mai aștept cine știe cât ca să îmi retrimită același model.

Am mai încercat cu vreo 2 mailuri, dar deja livrase curierului produsele.

Cum nici la mail și nici la telefon nu au răspuns, nu mi-a rămas decât să fac sesizare la ANPC și să scriu acest articol pentru a informa cititorii despre aceste ”capcane”.

De Madalin

20 de comentarii la „NU cumpărați de la evoMag!!!”
  1. Omule, cât de penibil poți fi. ?
    Mai și faci afiliere pe ei. Deci cumperi un produs a cărui preț se schimba din 100 de motive (curs valutar, stocuri, alt furnizor….) și crezi că ei la sute/mii de comenzi, stau special pt o placa de baza să îți facă ție modificări de preț. Omule, pe bune, pune mintea la lucru că frustrari închipuite avem toți.

    1. Știu cum funcționează lucrurile pe logistică.
      Atâta timp cât în momentul comenzii produsul nu era în stoc și era la un preț mai mare, iar apoi s-a făcut comandă la furnizor și s-a adus în stoc magazin cu preț mai mic.
      Când se face comandă la furnizor, niciodată nu se comandă un singur produs pentru că a comandat clientul X.
      Nu ai cum să aduci produsul pentru clientul care a comandat respectivul produs la un preț mai mare decât prețul din stoc magazin.
      Este un singur transport de la furnizor către magazin, nu ai cum să ai diferență de preț pe același produs de pe palet / colet.
      Iar soluția oferită de a da retur produsul doar pentru a se relivra la prețul corect, mi se pare…
      În ceea ce privește faza cu în stoc ( exclusiv online) mi se pare furt pe față.

  2. Deci tu nu recomanzi evoMAG, dar faci afiliere și practic recomanzi altora să cumpere, așa că poate mai prinzi și tu un comisionaș…Serios?

  3. Nu stiu daca pana la urma ai facut sesizare la ANPC, dar eu cu siguranta am sa fac asta daca nu se vor livra produsele cand mi-au promis. Deja astept de ceva timp si imi pierd rabdarea. Mai mult, o sa imi aloc timp (mult timp) sa creez niste site-uri (multe site-uri) unde o sa apara fiecare sesizare negativa. O sa ii arat lui Mihaita ce inseamna bataia de joc! Adica o sa fie ceva de genul ” ba pe-a ma-tii” cu diferenta ca ” pe-a ma-sii ” o sa doara mai tare! Ei au inceput.

    1. Am făcut sesizare la Protecția consumatorilor, așa am recuperat o parte din pagubă, cu un voucher de 100 lei.
      Ei tot insistau să dau retur placa de baza…

    2. Am plătit și primit un televizor Philips, dar defect o linie verde pe ecran doar pus în priza. Am făcut cerere de retur, TV a ajuns înapoi la Evomag, am cerut înlocuirea produsului, dar surpriza după 12 zile este în service, nu răspund la nr de tf pentru reclamati nu răspund la mail, am aproape trei săptămâni bani luați și televizor nu.
      Recomand, Nu cumpărați de la evomag, nu respecta legea nu respecta clientul
      Acum doar Opc ar putea sa ma ajute.

  4. Sunt foarte neserioși ,nu comandați la ei ,așa este daca au un produs in stoc online și nu ai observat ca și mine apoi ai comandat ,și ai făcut greșeala să plătești ,îți mai vezi banii la …( Eu aștept de 1 săptămână) .comunicarea e praf cu ei, un sfat , nu comandați …

  5. Să vedeți cum e să comanzi ceva pe 1 octombrie ceva pe „stoc online„ achitat…si suntem in 11 noiembrie…si 3 mesaje FARA RASPUNS!!!

  6. Am patit la fel cu un produs care figureaza în stoc (exclusiv online). Dupa 3 saptamani, inca nu sunt in posesia produsului. Daca incerci sa ii contactezi telefonic nu te preia nimeni. Mi-au raspuns doar la mail o data, mentionand ca asteapta dupa produs de la furnizor.

  7. Eu am comandat pe 1 octombrie o componenta pc (stoc online)…abia astazi, 25 noiembrie, primesc mesaj de livrare (intre timp multe mesaje trimise de mine, fara raspuns). Asa “comunica” ei…

  8. Am luat un Laptop Jumper EzBook X3 (Procesor Intel® Celeron® N3450 (2M Cache, up to 2.2 GHz), 13.3″, Full HD, 8GB, 128GB SSD, Intel® HD Graphics 500, Win10 Home, Gri) dupa doua luni sa defectat 28.10 2021 lam trimis la service constatare ,,defectiunea nu se manifesta,,. retur service 04.11.2021 ,,garantie anulate interventie ne autorizata,, mentionez ca ei fiind singuri care au avut interventie asupra produsului am probe video incaperea e monotorizata video 24/24. in 10.11.2021 am facut reclamatie la protectia consumatorului in 02.12.2021 astept raspuns.

  9. Azi am comandat o tabletă grafică Wacom și am ales ridicarea din showroom. Când am ajuns acasă, display-ul avea probleme de afișare.Dorind să efectuez returul, am citit cu stupoare că nu pot face retur la produse ridicate din showroom!!! Tot voi încerca, deoarece nu îmi permit să pierd 1700 lei.

  10. Produs comandat si platit pe 7 ianuarie, inca nu a ajuns!!! Nimeni nu raspunde la telefon, la mailuri…
    eu personal am facut plangere la opc si urmeaza sa merg si la politie

  11. Bună ziua. Și doar citisem aici nemulțumirile altora.. În fine, am decis sa le dau o șansă în a cumpăra 2 ventilatoare carcasa CO(continuous operation) De pe situl lor la 23 și ceva RON. În descriere era trecut ca erau rulmenți pe bile și nu bucșe pe ulei (ca doar eu asta tot cautasem pe net de ceva vreme).. Ok, la momentul comenzii era trecut în stok furnizor și ca durează între 3 și 5 zile pana ajunge coletul.. Am zis ok numai dacă sunt.ele cu bile, ca ma saturasem sa caut pe net doar cu bile rulment.. Dar ce sa vezi a doua zi îmi trimit email ca mâine este pus la curier.. Ceva mi-a trecut prin minte ca e ceva ciudat dar de acuma ce sa mai fac?!..A ajuns coletul la easy box am plătit și acasă surpriza.. Au trimis varianta pe bucșe.. Știu nu e o suma mare dar ma deranjează când cineva nu este corect și cinstit.. Sa se ducă la cerșit la coltul străzii ca este mai onorabil pentru ei decat sa ne bage noua mana în buzunar!!.. O zi bună și sunteți avizați!!

  12. Eu am cumparat multe si bune de la ei. Chiar acum am dat alta comanda si scrie “stoc furnizor”, comanda ce va fi livrata intr-un termen mai lung, dar nu ma deranjeaza.
    Eu ii recomand.

  13. am cumparat un compresor marca Stanley.La deschiderea coletului,(care precizez ca era in stare ok)am avut neplacuta surpriza sa constat ca era practic distrus.Toti suportii rupti si indoiti ca in urma unei caderi de la mare inaltime.pe data de 1.03.22 l am primit si pe 2.03 am facut returul cerand inlocuirea produsului.In data de 15.03 am primit un e-mail ca a fost receptionat si trimis la service.De atunci am sunat si trimis e-mail fara a primi nici un raspuns.Deci nu recomand la nimeni sa cumpere de la neseriosii astia,care nu respecta pe nimeni si nici legea

  14. Eu fac altfel.Comand produse cu plata la ridicare din easy box. Dacă nu livreaza în timpul afișat 2-3 zile(cum scrie pe site) îmi bag piciorul în ei și nu mai ridic coletul , se face retur automat. Comand din alta parte.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *