Din 21 ianuarie, clienţii Orange România se pot bucura în premieră de o experienţă superioară în timpul apelurilor 4G.

Noua tehnologie HD Voice Plus îmbunătățește calitatea convorbirilor, oferind clienţilor un sunet mai bogat, mai clar și mai natural prin utilizarea unei game de frecvențe audio dublă faţă de apelul 4G clasic.

HD Voice Plus reprezintă o premieră atât pentru utilizatorii de telefoane mobile din România cât şi o noutate la nivelul grupului Orange, clienţii români fiind primii care vor avea acces la acest serviciu.

Noua tehnologie, denumită în mod tehnic EVS (Enhanced Voice Services), îmbunătăţeşte calitatea apelurilor 4G, reducând în acelaşi timp zgomotul de fundal. EVS este disponibilă doar pentru apelurile realizate între terminale compatibile cu noua tehnologie.

Aceasta nu necesită activări suplimentare fiind disponibilă tuturor clienţilor care efectuează apeluri 4G, atât abonaţi cât şi utilizatori de cartele PrePay, cu telefoane compatibile HD Voice Plus.

HD Voice Plus va fi disponibil pe telefoane LG G7Huawei Mate 20 PRO, Samsung Galaxy Note 9, Sony Xperia XZ2 şi Sony Xperia XZ3 cumpărate din reţeaua Orange.

Pentru a putea beneficia de noua tehnologie toate aceste modele vor primi treptat actualizări ale sistemului de operare până la sfârşitul lunii februarie.

Ce este HD Voice Plus?

HD Voice Plus este o evoluție a serviciului HD Voice, ce oferă apeluri 4G și mai clare.

Gama de frecvențe audio transmise prin HD Voice Plus este dublă față de HD Voice, iar zgomotul de fundal este mult mai atenuat. Astfel, orice apel are o claritate similară cu experiența unui dialog față în față. 

Serviciul HD Voice Plus este disponibil automat pentru toți utilizatorii cu telefoane compatibile, atât abonați cât și clienți PrePay. 

Pentru a putea beneficia de HD Voice Plus, atât tu cât și interlocutorul trebuie să aveți telefoane compatibile și sistemul de operare actualizat cu cea mai nouă versiune.

De ce am nevoie pentru a efectua un apel de voce în rețeaua 4G?

Pentru a beneficia de serviciul Apel 4G trebuie:

– Să te afli în aria de acoperire 4G
– Să ai un telefon compatibil cu noua tehnologie, achiziționat din magazinele Orange, cu ultima versiune de soft disponibilă instalată
– Să ai un abonament sau o opțiune PrePay activă care îți oferă acces la serviciul 4G
– Să ai o cartelă SIM 4G, pe care o poți obține gratuit din orice Orange shop

Cum verific dacă am serviciul Apel 4G activ?

Activarea serviciului Apel 4G este automată.

În cazul în care îndeplinești condițiile de eligibilitate, la efectuarea primului apel în aria de acoperire 4G se va activa și serviciul.

Poți verifica faptul că ai acces la serviciu prin prezența logo-ului Apel 4G pe ecranul telefonului, în partea de sus a ecranului, sau vei vedea că rețeaua 4G rămâne prezentă la apelare.

Ce înseamnă calitate HD a apelului de voce?

– Calitate și claritate înaltă a sunetului
– Reducerea zgomotului de fundal

Ce trebuie să știu despre tarifare?

Apelul de voce în rețeaua 4G consumă din minutele incluse în abonamentul tău sau în opțiunea PrePay. Dacă ai consumat resursele din abonament sau din opțiune, tariful este cel standard pentru apeluri de voce, corespunzător planului tău tarifar.

Ce se întâmplă dacă ies din aria de acoperire 4G?

Chiar dacă ai ieșit din zona de acoperire 4G, vei putea continua apelul de voce.

Pot folosi acest serviciu în roaming?

Poți apela prin tehnologia Voice over LTE doar național. În roaming vei fi taxat conform tarifelor de roaming pentru țara în care călătorești.

Cum pot dezactiva serviciul Apel 4G?

Mergi la setările telefonului, setări rețea și selectează dezactivarea Apelului 4G. Reactivarea serviciului o poți face parcurgând aceiași pași.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *