După aproape 60 de ani, Nokia își schimbă logoul.
Duminică, producătorul finlandez a anunțat intenția de a își schimba bine cunoscutul logo pentru a sublinia schimbarea de strategie a companiei.
Noul logo cuprinde cinci forme diferite care formează cuvântul NOKIA. S-a renunțat la culoarea albastră iconică a vechiului logo pentru o gamă de culori în funcție de utilizare.
„A existat o asociere cu smartphone-urile și în prezent suntem o companie de tehnologie de afaceri”
a declarat directorul executiv Pekka Lundmark pentru Reuters într-un interviu
El a vorbit înaintea unui comunicat al companiei în ajunul Congresului anual Mobile World Congress (MWC), care se deschide luni la Barcelona și se desfășoară până pe 2 martie.
După ce a preluat postul de top la compania finlandeză aflată în dificultate în 2020, Lundmark a stabilit o strategie cu trei etape: resetare, accelerare și scalare. Cu etapa de resetare finalizată, Lundmark a spus că începe a doua etapă.
„Am avut o creștere foarte bună de 21% anul trecut în întreprinderi, ceea ce reprezintă în prezent aproximativ 8% din vânzările noastre, (sau) aproximativ 2 miliarde de euro (2,11 miliarde de dolari)”
„Vrem să ducem asta la două cifre cât mai repede posibil.”
„Semnalul este foarte clar. Vrem doar să fim în afaceri în care putem vedea leadership global”
„Vor fi mai multe tipuri diferite de cazuri, uneori vor fi partenerii noștri… uneori pot fi clienții noștri… și sunt sigur că vor exista și situații în care vor fi concurenți”
„India este piața noastră cu cea mai rapidă creștere, care are marje mai mici – aceasta este o schimbare structurală”
a spus Lundmark