Potrivit unor surse ale publicației Insider, Microsoft lucrează la un serviciu care le va permite unor parteneri să afișeze reclame în jocurile free-to-play (F2P) disponibile pe Xbox.

Experiența din jocuri nu va fi afectată, întrucât reclamele vor fi afișate, de exemplu, pe bilboard-uri din arene sportive virtuale.

Compania este îngrijorată de faptul că reclamele i-ar putea „irita” pe jucători. De aceea, Microsoft vrea să dezvolte o platformă privată în care să aibă acces doar mărci alese cu grijă. Gigantul din Redmond nu va percepe, cel puțin nu în prima fază, un comision pentru reclame. Veniturile de pe urma acestora vor fi împărțite de agenția de publicitate și dezvoltatorul jocului.

Prin program, Microsoft vrea, probabil, să atragă cât mai mulți dezvoltatori de jocuri de tip free-to-play pe platformele sale.

„Căutăm mereu modalități pentru a îmbunătăți experiența pentru jucători și dezvoltatori, dar nu avem nimic în plus de anunțat”

a declarat un purtător de cuvânt al Microsoft

Nu ar fi prima dată când reclame apar în jocuri video. În trecut, publicitate a apărut în francizele Madden NFL, Skate, NHL sau NASCAR. În unele cazuri, aceste programe au provocat scandaluri. De exemplu, în 2020, compania Electronic Arts (EA) a introdus o reclamă în jocul UFC 4, care costa 60 de dolari. Clienții au fost, evident, foarte deranjați de incident. EA a fost nevoită să scoată reclama.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *