La ce serviciu a renunțat în tăcere Digi.Mobil?

Cu toții ne-am obișnuit cu secretomania celor de la RCS & RDS.

Fie că e vorba de servicii fixe sau mobile, de lansare sau eliminare de servicii, RCS & RDS, întotdeauna și-a anunțat clienții ulterior, singurele excepții fiind serviciul VoLTE (pe care l-au amânat cu o lună) și serviciul 5G (care va fi lansat undeva în 2020).

Luna aceasta, vărul meu m-a rugat să îi încarc cartela Digi.Mobil cu 4 euro.

Având suficient credit pe cartela mea, m-am gândit să îi transfer credit de la mine.

Nu mai folosisem de foarte mult timp acest serviciu, însă știam în principiu pașii ce trebuia să îi urmez:

  • să sun la *1215
  • să aleg transfer credit
  • să introduc ultimele 5 cifre din numărul meu de telefon
  • să specific valoarea care urmează a fi transferată
  • să introduc numărul către care fac transferul și să confirm

Însă de această dată, când am sunat la *1215, robotul mi-a spus creditul disponibil apoi a încheiat apelul, iar la *110# nici urmă de opțiunea de transfer credit.

Am sunat la serviciul de relații cu clienții unde am primit răspunsul sec: serviciul nu este disponibil!

Ați folosit acest serviciu?

Cât de importantă considerați eliminarea acestui serviciu?

3 comentarii la „La ce serviciu a renunțat în tăcere Digi.Mobil?”

  1. In conditiile in care digi au abonamente cu internet si minute nelimitate in orice retea la 3 euro, de ce sa vrei sa pastrezi o cartela pe care sa o incarci cu 4 euro luna de luna?

    Răspunde
  2. Eu nu am folosit acest serviciu, niciodată de la Digi. Am folosit la Telekom. Chiar intampinasem o problemă . Nu mai reuseam să transfer credit. Am sunat la relații clienți. M-a ajutat, dar mi-a zis, să sterg ce am scris pe ecranului telefonului. Vedea ce am scris.

    Răspunde

Lasă un comentariu