Cu toții ne-am obișnuit cu secretomania celor de la RCS & RDS.
Fie că e vorba de servicii fixe sau mobile, de lansare sau eliminare de servicii, RCS & RDS, întotdeauna și-a anunțat clienții ulterior, singurele excepții fiind serviciul VoLTE (pe care l-au amânat cu o lună) și serviciul 5G (care va fi lansat undeva în 2020).
Luna aceasta, vărul meu m-a rugat să îi încarc cartela Digi.Mobil cu 4 euro.
Având suficient credit pe cartela mea, m-am gândit să îi transfer credit de la mine.
Nu mai folosisem de foarte mult timp acest serviciu, însă știam în principiu pașii ce trebuia să îi urmez:
- să sun la *1215
- să aleg transfer credit
- să introduc ultimele 5 cifre din numărul meu de telefon
- să specific valoarea care urmează a fi transferată
- să introduc numărul către care fac transferul și să confirm
Însă de această dată, când am sunat la *1215, robotul mi-a spus creditul disponibil apoi a încheiat apelul, iar la *110# nici urmă de opțiunea de transfer credit.
Am sunat la serviciul de relații cu clienții unde am primit răspunsul sec: serviciul nu este disponibil!
Ați folosit acest serviciu?
Cât de importantă considerați eliminarea acestui serviciu?
In conditiile in care digi au abonamente cu internet si minute nelimitate in orice retea la 3 euro, de ce sa vrei sa pastrezi o cartela pe care sa o incarci cu 4 euro luna de luna?
La cartelă există extraoptiuni valabile 3 luni cu aceeași bani.
În plus, există multă lume care fuge de abonament, indiferent de operatorul folosit.
Eu nu am folosit acest serviciu, niciodată de la Digi. Am folosit la Telekom. Chiar intampinasem o problemă . Nu mai reuseam să transfer credit. Am sunat la relații clienți. M-a ajutat, dar mi-a zis, să sterg ce am scris pe ecranului telefonului. Vedea ce am scris.