După ce am fost nevoit să caut alterntive la Digi.Mobil pentru că nu am semnal la muncă, am acordat o șansă celor de la Telekom, înainte de a mă întoarce în Orange.
La mai bine de 6 luni de la cumpărarea unei certele PrePay de la Orange mă gândesc să renunț iar la ei.
De ce renunț la Orange?
Deși au o ofertă PrePay foarte flexibilă ce le permite clienților nu numai să activeze opțiuni de voce, dar și exclusiv de date pe același SIM, ci și servicii de TV online și Video-on-Demand, faptl că își schimbă politica de consum a resurselor din opțiunile și bonusurile active pe cartelă de la o lună la alta mă face să renunț la ei.
În cele mai bine de 6 luni de când am folosit serviciile Orange am beneficiat de nenumărate bonusuri de date, astfel ajungând să am 152 GB care au avut valabilitate până ieri.
Problema nu e că ”am pierdut” cei 152 GB, ci că pe 24 aprilie, înainte de a pleca în Praga, am activat extraopțiunea de 10 euro din My Orange, astfel primind încă un bonus de 50 GB, iar de atunci traficul de net îmi este consumat din noul bonus.
Și iată cum astăzi, în loc să am cei 60 GB intacți, am pierdut și cei 152 de GB din bonusul inițial și cei circa 30 de GB consumați de la ultima reîncărcare.
Bineînțeles că am sunat la RC să le descriu problema și mi s-a spus că mai nou se consumă întâi ultimul bonus primit, apoi alte bonusuri sau opțiuni disponibile în cont.
Ceea ce este și mai deranjant, este că am mai avut astfel de probleme legate de ordinea de consum a resurselor și în trecut, iar de fiecare dată primeam alt răspuns: ba că întâi se consumă resursele din opțiune apoi bonusul, ba că invers, ba că în ordinea resurselor care expiră primele, ba că în odinea ultimelor resurse primite.
Dar hotărâți-vă odată!!!
Iată și răspunsul oficial primit astăzi în privat pe Facebook Messenger:
Eu sunt destul de multumit de Vodafone chiar daca ma mai supara si ei cateodata.
Salut,
Mie nu mi-au plăcut niciodată schimbările astea de reguli după cum bate vântul.
Acesta a fost și unul din motivele pentru care am renunțat definitiv și la UPC.
Tu stai bine. Mie mi-au reziliat contractul de internet si televiziune, la 3 zile dupa ce am agreat oferta. De atunci, mai exact de pe 4 februarie 2019, astept ca Orange sa-si repare greseala pe care a spus ca si-o asuma. Pe 4 februarie, tipa care mi-a facut oferta la telefon, m-a sunat din nou, si-a cerut scuze in numele companiei Orange, a spus ca a fost o eroare umana, si cam atat. Dupa vreo 40 de zile, intr-un raspuns oficial, Orange m-a trimis intr-un magazin, pentru o noua oferta !!!