Microsoft Print to PDF

Cum să creezi PDF-uri în Windows 10?

Formatul PDF este foarte răspândit, însă până să apară Windows 10 erau nevoie de aplicații precum Acrobat Reader pentru a putea deschide PDF-uri sau Acrobat Professional pentru a le edita.

Nevoia de a instala aplicații suplimentare pentru a deschide PDF-uri a fost eliminată odată cu introducerea funcției de vizualizare PDF-uri în browser-ul Edge.

Printarea în format PDF

Microsoft oferă o alternativă gratuită la Adobe Acrobat Professional.

Este vorba despre imprimanta virtuală Microsoft Print to PDF.

Cum verificați dacă aveți instalat Microsoft Print to PDF?

Aceasta se instalează automat odată cu sistemul de operare.

Puteți totuși verifica dacă este instalată prin 2 metode simple:

  1. Start – Settings – Devices – Printers & Scanners – în lista din dreapta veți găsi și Microsoft Print to PDF
  2. click dreapta pe butonul Start – Apps and Features – Programs and Features – Turn Windows features on or off – de aici puteți instala / dezinstala imprimanta

Crearea de fișiere PDF

Având această imprimantă instalată veți putea transforma orice document, prezentare, poză sau pagină web într-un fișier PDF.

Tot ceea ce trebuie să faceți este să apăsați tastele Ctrl+P în fereastra unde se află conținutul pe care vreți să îl transformați în PDF.

Apoi alegeți imprimanta Microsoft Print to PDF și din Printer Properties sau Preferences selectați orientarea paginilor în mod Portret sau Landscape.

Când veți apăsa butonul Print se va deschide o nouă fereastră în care veți putea alege numele fișierului PDF și locația în care va fi salvat.


Publicat

în

,

de către

Etichete:

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *