Din păcate, coronavirus mi-a dat planurile peste cap.
Deși nu aveam de gând să îmi anulez vacanța in Israel, Ambasada Israelului din România a anunțat închiderea granițelor începând cu 12 martie.
Anunțul a venit cu o săptămână înainte de data de decolare.
Cum era și normal într-un astfel de caz, zborul și cazările au fost anulate.
În cazul rezervărilor de pe Booking și Airbnb banii au fost stornați automat în urma anulării cazării de către gazdă.
Însă în cazul biletelor de avion, a fost puțin mai complicat.
Zborurile au fost anulate, iar compania trebuia să returneze banii pe bilete tuturor pasagerilor.
Deși biletele de avion fuseseră cumpărate cu voucher (50%) + diferență de pe card (50%), compania a oferit automat un voucher pentru toată suma valabil 1 an.
Probabil că era mai convenabil pentru ei așa.
Totuși BlueAir oferă clienților și varianta de restituire a banilor.
Problema este că pentru restituire era nevoie să suni în Call Center.
Imaginați-vă câtor oameni trebuie să li se restituie banii: circa 100 de pasageri / zbor * număr de zboruri / zi * număr de destinații * perioadă zboruri anulate.
Cifra devine astronomică, așa că nu este de mirare că a trebuit să aștept 70 de minute, în telefon, pentru a intra în legătură cu un operator.
Lucru pe care probabil s-au bazat și ei.
După ce am luat legătura cu operatorul, totul s-a rezolvat în mai puțin de 2 minute.
Tot ceea ce a trebuit să facă operatorul, a fost să trimită un mail la departamentul Restituiri.
Suma care a fost plătită de pe card, se va întoarce pe acel card, și se va genera un nou voucher pentru diferență.
Numărul la care trebuie să sunați pentru a cere banii înapoi este 0318 210 120.
Programul de lucru al Call Center-ului este de Luni până Duminică de la 8:00 la 22:00.
La o căutare pe Google veți mai găsi un număr de contact pentru BlueAir: 0374 281 841.
Însă acesta este al unui partener, ce nu vă poate ajuta în acest caz.
Lasă un răspuns