Luna trecută am avut o adevărată aventură cu magazinul evomag, când mi-am comandat componentele pentru noul calculator

În urma acestei aventuri despre care am scris aici, m-am ales cu un voucher de 100 lei.

De ce un voucher de 100 lei?

Pe scurt, s-a întâmplat că am comandat o placă de bază, care nu era pe stoc, la un preț cu puțin peste 100 de lei față de prețul cu care a reintrat în stoc cu o zi înainte de a fi dată către curier.

Pentru că nu m-am putut înțelege cu consultanta de vânzări care îmi fusese alocată pentru comanda respectivă, m-am văzut nevoit să apelez la ANPC.

La circa 2 săptămâni după ce am făcut reclamația la ANPC, am fost contactat telefonic de o tipă de la legal de la evomag.

După lungi discuții cu tanti de la legal, am preferat să primesc un voucher de 100 lei, decât să dau retur placa.

Cum scap de voucher?

Pentru că îmi cumpărasem deja ce aveam nevoie, și nu mai vreau să am de a face cu evomag, iar RCA nu puteam lua pe voucher, am căutat metode prin care să scap de voucher și să îi transform iar în bani.

La scurt timp după ce mi-am luat calculatorul, un prieten s-a hotărât să își ia aceeași placă de bază și procesor ca al meu.

După puțină muncă de lămurire, l-am convins să îmi cumpere voucherul, însă surpriza, după ce i-am trimis codul de voucher am observat că îl pot folosi din contul meu.

Aseară, fiind la niște prieteni, i-am convins să își cumpere cutiuța asta care transformă televizorul într-un Smart TV cu Android.

Fiind pățit de la prietenul cu placa de bază, m-am oferit să dau comanda din contul meu și să efectuez plata cu cardul lor de cumpărături.

Am completat datele de facturare, adresa și numărul de telefon al lor și am lăsat mailul meu.

După câteva tentative eșuate în care primeam mesajul de tranzacție refuzată, na așa e cu IT-ul mai ”fail”, am căutat să găsesc linkul de procesare al plății pentru a plăti cu unul din cârdurile mele.

Linkul nu l-am mai găsit, în schimb la Situație Financiară, m-am trezit că factura și comanda efectuată și finalizată pe 21 mai, nu mai este pe numele meu, ci pe numele persoanei pentru care comandam produsul nou.

Nu mai are rost să întreb cum e posibil ca după o lună să se schimbe pe o factură numele beneficiarului, în timp ce adresa rămâne cea veche.

Însă nu pot să nu întreb dacă este legal???

De Madalin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *