Care sunt codurile de acces ale serviciilor opționale ale serviciilor DIGI.Tel?

Dacă dorești să activezi / dezactivezi servicii precum: afișare ID, redirecționare apeluri sau apel în așteptare iată ce coduri trebuie să folosești:

CLIP/CLIR

Serviciul de transmitere/ascundere a identității apelantului. Acest serviciu suplimentar îți oferă posibilitatea să nu-ți dezvălui numărul de telefon în momentul în care efectuezi un apel.

Cum poți activa serviciul?

  • CLIR (ascunderea identității): apelezi *62#
  • CLIP (prezentarea identității): **62#

CALL BARRING

Prin serviciul de restricționare poți bloca realizarea apelurilor nedorite de pe telefonul tău fix.

Fiecare abonat Digi Tel poate activa sau dezactiva serviciul prin intermediul unei parole de 4 cifre, care inițial este “0000”. Parola inițială 0000 trebuie schimbată de abonat în momentul activării serviciului. Nu pot fi activate mai multe restricții simultan.

  • Tipuri de restrictii: “06” blochează apelurile internaționale
  • Activarea serviciului: *#33*0000*0000#
  • Schimbarea parolei: *#33*0000*parola_nouă# ex: *#33*0000*1234#
  • Activare restricție: *33*parola*restricție# ex: *33*1234*06#
  • Verificare serviciului: *#33*
  • Dezactivarea serviciului: #33*parolă#

CALL ON HOLD

Acest serviciu suplimentar îți oferă posibilitatea de a pune în așteptare apelul curent și de a efectua un alt apel. Pot fi puse în așteptare cel mult două convorbiri.

Cum pui în așteptare un apelant?

  • în cadrul apelului tastezi “flash” sau apeși scurt pe furca aparatului
  • după revenirea tonului, primul apelat va fi pus îna șteptare și poți apela o altă persoană

CALL FORWARD

Digi Tel îți oferă trei tipuri de redirecționare apeluri:

  • Redirecționare necondiționată:Orice apel va fi redirecționat către un alt număr, ales în prealabil de abonat.
    • Activare serviciu: *21*număr#
    • Dezactivare serviciu: *21#
  • Redirecționare în caz de ocupat:În caz de ocupat, apelul va fi redirecționat către un alt număr, specificat în prealabil de abonat.
    • Activare serviciu: *22*număr#
    • Dezactivare serviciu: *22#
  • Redirecționare în cazul în care nu se răspundeÎn cazul în care nu se raspunde la apel, acesta va fi redirecționat către un alt număr, specificat în prealabil de abonat.
    • Activare serviciu: *24*număr#
    • Dezactivare serviciu: *24#

CALL TRANSFER

Acest serviciu suplimentar îți oferă posibilitatea de a transfera apelul curent către un alt abonat.

Cum transferi un apel?

  • în cadrul apelului tastezi „flash” sau apeși ușor furca telefonului
  • după revenirea tonului apelatul va fi pus în așteptare, iar tu poți apela către un alt apelat.
  • poți face din nou flash
  • după revenirea tonului apelatul cel de-ak doilea apelat va fi pus în așteptare, iar tu poți apela către un al treilea apelat.
  • poți apăsa tasta 4, iar dacă închizi convorbirea, apelul va rămâne activ între apelații tăi.

2 comentarii la „Care sunt codurile de acces ale serviciilor opționale ale serviciilor DIGI.Tel?”

    • Salut!
      La abonamentul nelimitat, sunt gratuite (practic se consumă din minutele incluse).
      O singură excepție / precizare: apelurile redirecționate către mesageria vocală sunt gratuite, însă ascultarea mesajelor este taxată cu 1 cent pe minut

      Răspunde

Lasă un comentariu