Compania românească de securitate cibernetică Bitdefender împlinește 16 ani.
În 2001, o echipă de 30 de experți în securitate cibernetică din România au avut un vis: acela de a oferi o protecție excelentă împotriva amenințărilor tot mai mari dintr-un Internet ce se extindea din ce în ce mai mult. Astfel, sub numele de Bitdefender, au lansat primul portofoliu de produse.
În 2004, au câștigat primul loc în cadrul sesiunii de testare condusă de AV TEST.
”Din acel moment, am realizat că nu este suficient să fim mai buni decât competiția, ci să fim cei mai buni din piață.” – afirmă Florin Talpeș, CEO Bitdefeneder.
Din acel moment nu mai era cale de întoarcere: trebuiau să gândească și să acționeze ca cei mai buni, ca cei de primul loc.
Bitdefender nu protejează dispozitive, ci protejează oameni.
Astăzi, 1300 de experți în securitate cibernetică de pe 3 continente lucrează pentru a oferii soluții de securitate pentru mai bine de 500 de milioane de utilizatori din 150 de țări
Provocările au crescut odată cu compania și cu experiența staff-ului, astăzi oferind cea mai bună protecție.
În 2011, BitDefender iși alege ca logo dragonul dacic.
„Noua identitate face legătura între rădăcinile companiei și viitorul său. Dragonul dacic, un animal jumătate lup jumătate șarpe, insufla teama inamicilor și era un gardian vigilent”, explica oficialii BitDefender
În 2015, au lansat Bitdefender BOX, o soluție de securitate revoluționară, ce permite o mai bună soluție de securitate pentru toate dispozitivele din casă.
În prezent 50% din oamenii de la Bitdefender lucrează în cercetare și dezvoltare și 25% din bugetul de cercetare se folosește exclusiv pentru inovare.