orange logoorange logo

Pentru aproape o oră rețeaua Orange a fost picată la nivel național, după ce mai multe cabluri de fibră optică au fost tăiate.

Cu puțin timp înainte de a pleca de la servici, un coleg a intrat în birou și a întrebat dacă are cineva cartela de la Orange și dacă îi funcționează serviciile, pentru că lui nu i se mai înregistrează telefonul în rețea de circa o jumătate de oră.

Am verificat pe telefonul meu dacă merg serviciile. În primă fază totul era OK: semnal 4G, date mobile, apelare VoLTE.

La nici 5 minute după ce am făcut această verificare am observat că nici pe telefonul meu nu se mai înregistra cartela în rețea.

Colegului cu greu i s-a înregistrat cartela în rețea dar nu îi funcționau datele mobile și nici nu putea apela.

În cazul meu am reușit să mă conectez la rețeaua 3G și să pot apela, iar la aproape o oră de la picarea rețelei au revenit și datele mobile pe 3G

Între timp am încercat să sun la Relații cu Clienții, unde cu o întârziere destul de mare răspundea robotul pentru a naviga prin meniu.

”Cei de la Orange cunosc problema și lucrează la remedierea ei”

după cum am fost informat de robotul de la RC

Update: Deși rețeaua pare să își fi revenit, în continuare sunt probleme cu platforma My Orange.

Iată comunicatul oficial al companiei, aici.

De Madalin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *