Din cauza restricțiilor impuse de Statele Unite și a presiunilor financiare datorate schimbărilor de furnizori și a dezvoltării unui nou sistem de operare, i-a determinat pe cei de la Huawei să vândă brandul Honor.
Brandul Honor a fost înființat de către Huawei în anul 2013. Acesta a fost conceput pentru a acoperi segmentul de telefoane low-cost pentru tineret.
După săptămâni de zvonuri, Huawei confirmă astăzi vânzarea brandului Honor către o altă companie din China numită Shenzhen Zhixin New Information Technology Limited pentru suma de aproximativ 15.2 miliarde de dolari.
Acordul prin care noul proprietar preia 100% divizia Honor prevede faptul că achiziția va proteja interesul consumatorilor, canalelor de distribuție, furnizorilor, partenerilor și angajaților.
Totodată, în acord este stipulat că direcția dezvoltării brandului Honor nu va fi afectată, precum și că administrația superioară va rămâne în consiliul de conducere.
Compania Shenzhen Zhixin New Information Technology a fost înființată de către un grup de parteneri și companii de investiții ce include peste 30 agenți și distribuitori.