You are currently viewing Care sunt codurile de acces ale serviciilor opționale ale serviciilor DIGI.Tel?
telefonie fixa

Care sunt codurile de acces ale serviciilor opționale ale serviciilor DIGI.Tel?

Dacă dorești să activezi / dezactivezi servicii precum: afișare ID, redirecționare apeluri sau apel în așteptare iată ce coduri trebuie să folosești:

Ce vom găsi în articol?

CLIP/CLIR

Serviciul de transmitere/ascundere a identității apelantului. Acest serviciu suplimentar îți oferă posibilitatea să nu-ți dezvălui numărul de telefon în momentul în care efectuezi un apel.

CALL BARRING

Prin serviciul de restricționare poți bloca realizarea apelurilor nedorite de pe telefonul tău fix.

Fiecare abonat Digi Tel poate activa sau dezactiva serviciul prin intermediul unei parole de 4 cifre, care inițial este “0000”. Parola inițială 0000 trebuie schimbată de abonat în momentul activării serviciului. Nu pot fi activate mai multe restricții simultan.

  • Tipuri de restricții: “06” blochează apelurile internaționale
  • Activarea serviciului: *#33*0000*0000#
  • Schimbarea parolei: *#33*0000*parola_nouă# ex: *#33*0000*1234#
  • Activare restricție: *33*parola*restricție# ex: *33*1234*06#
  • Verificare serviciului: *#33*
  • Dezactivarea serviciului: #33*parolă#

CALL ON HOLD

Acest serviciu suplimentar îți oferă posibilitatea de a pune în așteptare apelul curent și de a efectua un alt apel. Pot fi puse în așteptare cel mult două convorbiri.

CALL FORWARD

Digi Tel îți oferă trei tipuri de redirecționare apeluri:

  • Redirecționare necondiționată: Orice apel va fi redirecționat către un alt număr, ales în prealabil de abonat.
    • Activare serviciu: *21*număr#
    • Dezactivare serviciu: *21#
  • Redirecționare în caz de ocupat: În caz de ocupat, apelul va fi redirecționat către un alt număr, specificat în prealabil de abonat.
    • Activare serviciu: *22*număr#
    • Dezactivare serviciu: *22#
  • Redirecționare în cazul în care nu se răspunde la apel, acesta va fi redirecționat către un alt număr, specificat în prealabil de abonat.
    • Activare serviciu: *24*număr#
    • Dezactivare serviciu: *24#

CALL TRANSFER

Acest serviciu suplimentar îți oferă posibilitatea de a transfera apelul curent către un alt abonat.

Cum poți activa serviciul CLIP/CLIR?

CLIR (ascunderea identității): apelezi *62#
CLIP (prezentarea identității): **62#

Cum pui în așteptare un apelant?

în cadrul apelului tastezi “flash” sau apeși scurt pe furca aparatului
după revenirea tonului, primul apelat va fi pus în așteptare și poți apela o altă persoană

Cum transferi un apel?

în cadrul apelului tastezi „flash” sau apeși ușor furca telefonului
după revenirea tonului apelatul va fi pus în așteptare, iar tu poți apela către un alt apelat.
poți face din nou flash
după revenirea tonului apelatul cel de-al doilea apelat va fi pus în așteptare, iar tu poți apela către un al treilea apelat.
poți apăsa tasta 4, iar dacă închizi convorbirea, apelul va rămâne activ între apelații tăi.

This Post Has 2 Comments

  1. Stefan

    Salut!
    La Digi.mobil abonamentul nelimitat, redirectionarile sunt gratuite sau se plateste ceva?
    Multumesc.

    1. Madalin

      Salut!
      La abonamentul nelimitat, sunt gratuite (practic se consumă din minutele incluse).
      O singură excepție / precizare: apelurile redirecționate către mesageria vocală sunt gratuite, însă ascultarea mesajelor este taxată cu 1 cent pe minut

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.