ing logoing logo

Sub sloganul ”Schimbările sunt binevenite, mai ales când simplifică lucrurile”, ING își închide oficial casieriile pe 29 octombrie 2018.

Am primit astăzi un mail de la ING prin care sunt informat că începând cu data de 29 octombrie 2018 toate casieriile ING se vor închide.

Iată ce soluții oferă ING ca alternativă în urma închiderii casieriilor:

Cum îți poți alimenta contul?

Poți să depui numerar folosind cardul ING atașat contului (RON sau EUR) direct la ATM-urile ING.

Sau ai la îndemână și următoarele soluții:

– Îi transferi prin ordin de plată, dacă ai banii într-un cont la o altă bancă

– Îți transferi instant banii (RON) pe care îi ai la alte bănci prin funcționalitatea „Portează-ți banii” din ING Home’Bank – serviciul nostru super simplu și prietenos de internet banking.

Cum poate fi alimentat contul tău de către alte persoane sau de către tine, dacă nu ai card ING?

– Direct la ATM-urile ING, pe baza unui cod de depunere ce poate fi solicitat în ING Office, pentru RON începând din 01 noiembrie 2018;

– Prin transfer bancar, posibilitate pe care o ai deja la îndemână.

Cum ai acces la banii aflați în contul tău?

– Efectuezi plăți la comercianți prin intermediul cardului tău bancar;

– Îi retragi în numerar cu cardul, direct de la ATM-urile ING sau ale altor bănci;

– Transferi sumele către alte conturi prin ING Home’Bank.

Ce operațiuni pot efectua pe cont persoanele împuternicite?

– Depuneri de numerar, direct la ATM-urile ING, prin card suplimentar emis pentru contul titularului;

– Depuneri de numerar pe baza unui cod de depunere RON ce poate fi solicitat în ING Office, începând din 01 noiembrie 2018 (serviciu valabil și pentru titularul contului);

– Retrageri de numerar doar prin card suplimentar emis pentru contul titularului;

– Transferuri prin ING Home’Bank, dacă persoana împuternicită deține acest serviciu.

Alte modificări

  • Ca să comunicăm și mai ușor, vom folosi drept canale de comunicare atât Facebook – pagina oficială ING Romania, cât și Facebook Messenger.
  • Vei putea depune numerar cu cardul tău la ATM până la 40 000 RON / zi și 300 000 RON / an calendaristic (și echivalentul în euro);
  • Plata facturilor în sucursalele ING sau prin canalul Plăti express nu o să mai fie disponibilă, dar o poți face mult mai simplu prin Scan & Pay direct din ING Home’Bank;
  • La ATM-urile ING poți face tranzacții doar în numerar RON și euro. Pentru alte valute poți să folosești doar opțiunea de transfer electronic și schimb valutar din aplicația ING Home’Bank;
  • Toate plățile în RON efectuate de tine către alte bănci în zile lucrătoare până în ora 18:00 vor fi evidențiate pe extrasul tău în aceeași zi. Banii vor ajunge la banca beneficiară în cel mai scurt timp, fie în ziua efectuării plății, fie în următoarea zi lucrătoare, în funcție de ora limită de procesare a plaților prin Transfond-Sent (în prezent 15:25), respectiv BNR-Regis (în prezent 16:00). Plățile efectuate într-o zi lucrătoare după ora 18:00 sau în zile nelucrătoare vor fi evidențiate pe extrasul tău și executate de către bancă în următoarea zi lucrătoare. Dacă vrei sa fii sigur că banii vor ajunge în aceeași zi, îți recomandăm să faci plata până la ora 15:00.
  • Vom putea să nu iți percepem temporar taxe, comisioane sau dobânzi penalizatoare atunci când contul tău înregistrează debite neautorizate (overdraft neautorizat), dar nu mai devreme de înregistrarea unui număr de 90 zile consecutive de restanță;

De Madalin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *