Cu toții ne-am obișnuit cu secretomania celor de la RCS & RDS.
Fie că e vorba de servicii fixe sau mobile, de lansare sau eliminare de servicii, RCS & RDS, întotdeauna și-a anunțat clienții ulterior, singurele excepții fiind serviciul VoLTE (pe care l-au amânat cu o lună) și serviciul 5G (care va fi lansat undeva în 2020).
Luna aceasta, vărul meu m-a rugat să îi încarc cartela Digi.Mobil cu 4 euro.
Având suficient credit pe cartela mea, m-am gândit să îi transfer credit de la mine.
Nu mai folosisem de foarte mult timp acest serviciu, însă știam în principiu pașii ce trebuia să îi urmez:
- să sun la *1215
- să aleg transfer credit
- să introduc ultimele 5 cifre din numărul meu de telefon
- să specific valoarea care urmează a fi transferată
- să introduc numărul către care fac transferul și să confirm
Însă de această dată, când am sunat la *1215, robotul mi-a spus creditul disponibil apoi a încheiat apelul, iar la *110# nici urmă de opțiunea de transfer credit.
Am sunat la serviciul de relații cu clienții unde am primit răspunsul sec: serviciul nu este disponibil!
Ați folosit acest serviciu?
Cât de importantă considerați eliminarea acestui serviciu?
Lasă un răspuns