Înființată în luna iunie, Romania Xiaomi Communication Technology Retail va gestiona operațiunile de retail din România și va funcționa în paralel cu entitatea deja existentă pe piață din 2021 – Romania Xiaomi Communication Technology .
„Înființarea noii entități Xiaomi în România reprezintă încă un pas în expansiunea noastră globală, care include deschiderea de magazine fizice în numeroase țări din întreaga lume. Având în vedere că România este una dintre piețele cheie pentru Xiaomi în regiunea CEE, lansarea primului Xiaomi Store aici constituie o etapă importantă, logică și strategică în dezvoltarea noastră.
Noua entitate comercială Xiaomi Communication Technology se va concentra în principal pe comerțul cu amănuntul. Prima sa etapă importantă va fi lansarea primului magazin fizic Xiaomi Store din România, programat să se deschidă la sfârșitul acestui an” – a spus Linshan Zheng.
Linshan Zheng a adăugat că această inițiativă este aliniată cu noua strategie globală Xiaomi, care include extinderea planificată a prezenței sale fizice de retail în întreaga lume.
”În următorii cinci ani, ne așteptăm să deschidem aproximativ 10.000 de noi magazine Xiaomi în străinătate. Pentru a sublinia importanța strategică a acestei inițiative, am înființat o entitate comercială dedicată, cu unic obiectiv de a gestiona operațiunile noastre de retail din România”, continuă acesta.
Primul magazin fizic al brandului din România a fost deschis în 2019, în Mega Mall din Bucureşti în colaborare cu distribuitorul Black Tech. În 2021, a fost deschisă a doua unitate Mi Shop, în Sun Plaza, tot din București, însă în prezent acestea nu mai sunt funcționale.
Totodată, la începutul acestui an, Xiaomi a lansat magazinul său online oficial în România.
Planurile ale companiei chineze pe piața românească includ consolidarea prezenței atât pe piața de telefoane unde ocupă locul al doilea, cât și pe piața de produse AIOT. De asemenea, Zheng a arătat că brandul urmează să se extindă și în alte categorii de produse, care, momentan, sunt indisponibile clienților români.
”Deschiderea primului magazin Xiaomi în România reflectă atât poziția noastră puternică pe piață, cât și angajamentul nostru pe termen lung față de piața locală. Obiectivul nostru este să rămânem strâns conectați cu clienții noștri existenți și potențiali, oferind acces direct la portofoliul nostru cuprinzător de produse, care face parte din ecosistemul inteligent „Human x Car x Home” – special conceput pentru a oferi o experiență de viață inteligentă și fără probleme. În anii următori, ambiția noastră este să ne consolidăm în continuare poziția în România în diverse categorii de produse, de la smartphone-uri la o gamă largă de dispozitive AIOT. Consumatorii se pot aștepta la numeroase lansări de produse noi, inclusiv intrări în categorii în care Xiaomi nu a fost prezentă anterior pe piața românească” – a mai spus managerul Xiaomi.
Lasă un răspuns