Fiind un mare fan al formației Queen, nu am ratat ocaziile de a mă duce la concertele lor. După ce am fost în vara anului trecut la primul lor concert din România, anul acesta mi-am propus să văd măcar un concert din turneul aniversar al albumului News of the World, care după cum se știe, a împlinit vârsta de 40 de ani de la lansare sa, de pe 28 octombrie 1977.
Biletul pentru concertul din România, care a avut loc pe 21 iunie 2016, l-am cumpărat online (în format fizic), de pe Eventim.
Pentru că România, nu a mai fost inclusă în turneul News of the World, am decis să fac ceva în premieră: să cumpăr bilet la un concert dintr-o altă țară.
Așa că, la sfârșitul lunii aprilie, am luat bilet pentru concertul din Budapesta, de pe 4 noiembrie. Biletul l-am cumpărat, în format electronic de această dată, de pe site-ul Broadway.hu (un Eventim unguresc). Fiind în format electronic, l-am primit imediat pe mail, după ce am efectuat plata.
Ambele site-uri, fiind canale oficiale de vânzare a biletelor, am plătit prețurile corecte pentru cele 2 bilete: undeva în jurul sumei de 400 lei.
La scurt timp după ce am achiziționat biletul pentru concertul din Ungaria, am vorbit cu un prieten din Anglia (fost coleg de generală), care aflând de concert, mi-a spus că vrea să vină și el, așa că i-am cumpărat și lui bilet.
Totodată. i-am spus că mi-ar plăcea să mă mai duc la un concert din acest turneu, poate chiar în Anglia, însă biletele la concertele din Anglia s-au vândut foarte repede, în mai puțin de 48 de ore de la punerea în vânzare, așa că pe canalele oficiale, nu mai erau bilete disponibile.
Totuși, la o simplă căutare pe Google, colegul din Anglia, a găsit bilete disponibile la concertul Queen de pe Wembley Arena, pe site-ul viagogo.
Am intrat pe site-ul viagogo de pe telefon, unde am găsit bilete la concert la preț dublu. Motivul fiind că acest site permite utilizatorilor săi să revândă biletele achiziționate. Ba chiar mai mult, aceștia le pot revinde înainte de a le fi primit.
De asemenea, site-ul viagogo, are un sistem prin care forțează utilizatorul să ia rapid o decizie în ceea ce privește achiziționarea biletelor.
Acest sistem constă în afișarea mesajelor de forma:
- un număr limitat de bilete mai sunt disponibile
- n persoane sunt în lista de așteptare pentru a avea acces la cumpărarea acestui bilet
- biletul vă este rezervat timp de 10 minute, timp în care puteți cumpăra biletul, altfel va fi rezervat următoarei persoane din lista de așteptare
La prețul dublu al biletului, se mai adaugă costurile de transport, precum și garanția și taxa de rezervare, prețul total ajungând la 237.47 lire. Preț pe care mi l-am asumat în momentul în care am efectuat plata.
Fiind vorba de un bilet în format fizic, acesta a fost expediat prin UPS. Conform politicii site-ului viagogo, biletul se expediază aproape de data evenimentului, dar nu mai târziu de 3 zile înaintea acestuia, lucru pe care l-am aflat după efectuarea plății. Așadar, biletul pe care l-am achiziționat pe 07 mai, a fost preluat de la vânzător, pentru a-mi fi expediat abia pe 4 decembrie.
La scurt timp după ce biletul a fost preluat, de UPS, am sunat la aceștia pentru a mă asigura că adresa de livrare este ok și că biletul va ajunge la timp. Lucru recomandat mai ales în cazul coletelor primite din afara țării.
La desfacerea coletului, am avut ceva emoții, din cauza faptului că site-ul viagogo, nu spune de la cine este cumpărat biletul și drept urmare nu știi ce primești…
Din fericire, am primit biletul corect.
În același timp am realizat că am plătit de aproape 4 ori mai mulți bani pe el. Lucru pe care nu îl regret, întrucât cu această ocazie voi vizita Anglia pentru prima oară și voi încerca să mă întâlnesc cu câțiva prieteni de acolo.
Nu am prea vazut argumentele care te-ar face sa eviti acest site. In afara faptului ca ai platit cu mult mai mult decat face, dar lucru pe care ti l-ai asumat, in cele din urma ai primit coletul/biletul in regula. Poate ca emotiile au fost mai degraba in capul tau decat unele reale.
Calatorie placuta si distractie pe cinste iti doresc!
Argumentele sunt:
1. Prețul
2. Timpul de așteptare a biletului.
3. Dacă apar probleme cu livrarea coletului, se poate întârzia livrarea sau chiar returna biletul la vânzător, caz în care nu mai există suficient timp să se retrimită biletul (din cauza punctului 2)
4. Neștiind de la cine cumperi biletul, nu ai garanția că primești ce ai comandat. Și chiar dacă recuperezi o parte din bani, ratezi evenimentul la care ai cumpărat bilet
Sunt de acord, trebuia evitati. Am revandut biletele de la Cerbul de Aur. M-au anunțat că ml – au vândut biletele la jumătate din pretpr dat de mine, urmând că in9( nouă) xilz de la încheierea evenimentului sa primesc banii. Au trecut 19( nouasnouăspr) zile și nu am primit nici macar suma aia înjumătățira.
Pana la urma ai primit banii din vanzarea biletelor? Am achizitionat azi 4 bilete la Metallica. Vazand ca se epuizeaza instant, nu am mai stat sa citesc pareri despre site, mai ales ca era unul foarte popular, primul care mi-a aparut la tastare. De obicei ma documentez inainte, acum m-a luat valul. Ulterior am vazut ca pretul este dublu fata de celelalte site-uri, ca nu am nimic sigur, ca e posibil sa nu poata fi scanate si sa nu putem intra la concert (in cazul in care as primi biletele :D). Sa nu mai spun ca doua bilete sunt pentru niste prieteni care vor veni din italia, special….
Biletele mi-au ajuns cam în ultimă săptămână. Dacă ar fi fost probleme la curier eram „în pom și pomul în aer”.
Sincer, mă mir cum de un asemenea site nu a fost închis până acum.
Am platit pe doua bilete la Tudor Gheorge un pret cu 250% mai mare, am repostat biletele pt revanzare ( la ei nu poti sa-ti recuperezi banii) viagogo mi-a trimis mail ca mi s- au revandut biletele mult mai ieftin si ca imi voi primi banii dupa eveniment. Se cheama hotie la drumul mare. Inca nu am recuperat nici un leu
Buna ziua
Tocmai am achizitionat de pe acest site doua bilete pt.IL VOLO pe Cluj Arena in 18 iulie.
Pretul de vanzare scris pe bilet este de 145 lei bucata iar eu pe 2 buc.am platit 695 lei mai mult decat dublu.Domnia si prostia se platesc,trebuia sa caut variante nu sa ma arunc cu banii la prima oferta.
Biletele mele vor fi electronice, daca vor fi…. Voi lista niste PDF-uri, care e posibil sa nu poata fi scanate. Eram curioasa daca Decu Gheorghe a primit banii in urma vanzarii. Nu stiu daca ar fi o solutie sa le dau spre vanzare… Inteleg din comentariul lui ca ei iti vand biletele la ce pret vor, nici macar nu intreaba daca esti de acord sau nu..
Eu am cerut bilet fizic (de asta a și durat atât). Partea proastă este că nu mai poți anula comanda, odată ce ai făcut-o. Însă dacă țin bine minte poți vinde biletele înainte de a le primi. Probabil că de asta și ajung la preturile astea astronomice. Cine știe de câte ori sunt revândute până când ajunge la clientul final.
WOW…super tare, pana anul viitor stau si eu cu emotii, aseara nu am mai gasind bilete pe nici un sait cu preturi normale, am luat si eu de pe viagogo……
,,Felicitări! Sunteți pe cale să vedeți Metallica la National Arena!
Îți vei putea descărca biletele în săptămâna dinaintea evenimentului. Te vom anunța când biletele vor fi disponibile pentru a fi descărcate ”………..
Dar si biletele mele vor fi electronice in format pdf, asta ar putea fi o problema de scanare la intrare… nu as crede…sau??? Nici macar nu stiu locurile exacte, stie cineva la ce categorie este ,,Secțiune: Trybuny Górne”
Pfffff…. Multumesc pentru raspunsuri si sper sa fie bine pana la urma la toata lumea.
Aceași poveste și la mine. Nu am mai găsit nicăieri bilete la concertul Queen de pe Wembley Arena, oarecum de așteptat fiind vorba de Queen.
Nu recomand.am platit app dublu pretul biletelor _ concert t.gheorghe.Au venit cu intarziere si nu le am putut revinde. Am primit niste locuri nu f ok. Evitati!!!! Nu au nr de contact _ doar adresa de mail la care raspund pers din India
Bună ziua, când ați primit biletele, erau specificate și locurile pe care le-ati rezervat?
În primă instanță, cand am comandat biletele pentru un concert din decembrie, este specificată doar zona, nu randul sau numărul.
Mă tot gândesc dacă va fi nevoie să stau pe jos. :))
Salutare,
Am cumparat 2 bilete la concertul Bon Jovi din Dusseldorf de pe 3 iulie anul viitor. Site-ul nu este deloc explicit si nu stiam de taxele pe care le aveau in avans. Ok, am facut plata, am cumparat 2 bilete la pretul de 4 (cred) si m-am trezit ca vor veni cu o saptamana inaintea concertului, fapt pentru care sunt putin ingrijorat…
Am reusit sa vorbesc eu ei, m-a sunatu indian care vorbea o engleza mai proasta decat a mea si ca imi garanteaza (cu voi Domnului) ca voi avea biletele pana la concert.
Acum sunt blocat cu ei. Ce-i drept am Sectiunea, Randul rezervat, doar locurile nu mi le-au spus.
Sincer, mai bine cautam pe alt site…Acum sa speram ca nu voi avea probleme, mai ales ca dupa ce am citit, daca le pune la revanzare nu voi primi banii decat dupa concert.
@Decu ati primit banii inapoi pana la urma?
Rasa lor cu platforma lor….
Și eu am dat de aproape 4 ori mai mult pe bilet și l-am primit cu o săptămână înainte.
Este foarte riscant sa trimită așa târziu biletele, mai ales că sunt trimise din alte țări. Se pot întâmpla multe astfel încât biletele să nu ajungă în timp util.
Plus că nu ai posibilitatea de anulare a comenzii și informații vagi pe site.
Eu nu înțeleg cum nicio autoritate nu s-a sesizat până acum să îi amendeze sau chiar să îi închidă??
Am cumpărat ieri 2 bilete la concertul din aprilie anul viitor… Andre Rieu …. Preț exorbitant… Le am revândut…. Aștept… Dar nu am i credere în ei…
Ai primi banii ? Sunt niste tepari, eu am primit azi biletele, mi au trimis cele mai ieftine bilete 200 roni Categoeia IV si eu am vumparat Vip. Am dat 380 euro pe ele. Ce pot sa fac ?
Horror
Eu am vândut 2 bilete la Andre rieu oare îmi recuperez banii, sau în ce condiții mi trimit, și când?
Multumesc
Bună,
Din câte citisem mai demult pe site-ul lor, persoana care vinde biletele va primi datele de livrare ale persoanei care a cumpărat biletele cu circa o săptămână înaintea evenimentului, pentru a trimite biletele.
În ceea ce privesc banii pe bilet, dacă nu mă înșel, îi va primi la câteva zile după, pentru a se asigura că persoana care a cumpărat biletele a putut să intre cu acestea la eveniment.
Salutare. Eu am cumparat 2 bilete la Metallica iar acum cand am intrat in cont imi apare comanda anulata. Banii mi i-a luat. Stiti cumva vreo adresa de mail de-a lor unde pot sa trimit un mail? Pe site nu am gasit.
Mersi!
Salut.
Nu m-am confruntat cu problema asta (din fericire). Ce este drept, am utilizat serviciile lor o singură dată.
Legat de modalitatea de a îi contacta, poți încerca aici: https://www.viagogo.com/secure/survey/112
Și încă un sfat: dacă suma respectivă este momentan doar blocată pe card și încă nu s-a făcut încă procesarea, poți suna la bancă să le explici situația să îți deblocheze banii. Chiar și dacă a fost procesată.
Merită încercat
Nu iti deblocheaza nimeni banii. Am sunat peste tot la o ora dupa plata si au spus ca nu pot sa faca mimic. Mi-au luat banii si nu am avut ce sa fac.
SUNT NISTE MARI ESCROCI! NUUUU MAI CUMPARATI DE LA EI !!!!!!!PLATITI DE 4-5 ORI MAI MULT .TE PRESEAZA CAND INTRI SA ACHIZITIONEZI BILETELE PENTRU A NU AVEA TIMP SA-TI DAI SEAMA CE SE INTAMPLA.TAXELE DE REZERVARE,…ETC TREBUIE SA LE SPUNA DINAINTE PTR A STI LA CE SUMA SA TE ASTEPTI CA-TI TRAGE DE PE CARD.AM REZERVAT BILETE DE 600 LEI/BUC SI M-AM TREZIT CA MI-AU TRAS DE PE CARD IN LOC DE 1200 LEI,1637 LEI.
AM PRIMIT BILETE DE 200 LEI/BUC. DECI 1237 LEI FURATI DE EI.
O SA FAC RECLAMATIE LA PROT.CONSUMATORILOR DE PESTE TOT.
SITUL LOR E FACUT SPECIAL SA ESCROCHEZE OAMENII.
LE-AM CERUT SA-MI RASPUNDA DE CE MI-AU TRIMIS BILETE DE 200LEI/BUC DACA EU AM PLATIT 600 LEI /BUC. MA ABURESC CU TOT FELUL DE EXPLICATII
DE DOI BANI .FINALUL E CA DACA AI FOST PROST SI NU TE-AI DOCUMENTAT INAINTE TI-AU FURAT ESCROCII BANII! ASA AM PATIT EU ACUM PTR. CA M-A LUAT
VALUL IAR SITUL LOR E FACUT PENTRU ASA CEVA , TREBUIE SA FACEM CEVA ,SA LUPTAM CA ASA CEVA SA NU SE MAI INTAMPLE! OAMENII TREBUIE SA FIE ATENTI DE UNDE CUMPARA ! SA NU-I MAI TINEM PE ESCROCI IN SPINARE!
Deci daca vreau să renunț la bilete unde o pot face cui mă adresez dar cum pot lua legătura cu ei
Am cumparat 2 bilete la Andree Rieu. De pe card au luat 2200 de lei la 2 bilete de 280 de lei, deci ar fi trebuit sa ia 560 lei. Sunt escroci, cu asta se ocupa, site-ul e facut in asa fel incat nu poti sa iti dai seama ce cumperi si la ce pret. Am tradus din Engleza Termeni si Conditii si cu o rabdare de fier am citit ce e acolo. Aproape de final recunosc ca ei se ocupa cu mizerii dar in cuvinte frumoase. Nu incercati revanzarea pt ca se cere comision de 200 Lire la orice cumparare sau vanzare (orice tranzactie) a biletelor. De aceea primiti mai putini bani decat ati dat la cumparare, dupa vanzarea biletelor. Acum nu mai am nimic de pierdut deci ma voi adresa la Politia Internationala, Politia Romana si la Protectia Consumatorului. Daca suntem mai multi vocea e mai puternica.
Si eu Am cumpărat bilete la Andre Rieu, încă din noiembrie anul trecut si de o săptămână îi tot intreb unde sunt biletele mele
Azi surpriza sau păcăleală am primit 2 bilete care nu sunt pe numele meu care nu au la id numărul meu de comandă și care sunt cele mai ieftine,deși eu am plătit 1300 de lei pt 2 bilete
Le am trimis mail dar se pare că nu îmi vor mai răspunde
Voi putea intra la concert având în vedere că nu sunt pe numele meu?
Unde ii pot reclama pe nenorociții ăștia? stie cineva?
Constat că foarte mulți oameni au fost tepuiti ca și mine de VIAGOGO, am plătit triplu biletele de la concertul lui Andre Rieu de la Cluj Aprilie 2019!! Trebuie sa reclama cit mai mulți la Protectia consumatorului.
SUNT NISTE ESCROCI! AVETI GRIJA SI DOCUMENTATI-VA INAINTE SA CUMPARATI DE LA EI. NU CUMPARATI DE LA ACESTI ESCROCI!
Buna ziua,
ATI VAZUT CE A HOTARAT COMISIA PENTRU CONCURENTA SI CONSUMATORI DIN AUSTRALIA CU PRIVIRE LA ACESTI ESCROCI DE LA VIAGOGO CE INSEALA LUMEA.? ACESTIA AU INCALCAT LEGISLATIA PRIVIND PROTECTIA CONSUMATORILOR (CITITI PE NEWS.COM.AU),PROCEDAND ASA CUM AU PROCEDAT SI CU NOI,NEDEZVALUIND IN MOD SUFICIENT TAXELE SUPLIMENTARE (TAXE DE REZERVARE FF.MARI PE CARE LE AFLI DUPA CE TI-AU TRAS BANII DIN CONT,SI ALTE ESCROCHERII).
CURTEA FEDERALA DIN AUSTRALIA A CONSTATAT CA VIAGOGO
A INDUS IN EROARE CONSUMATORII CU MULTE NEREGULI.
DE ASEMENEA AU SPUS CA ,CONSUMATORILOR TREBUIE SA LI SE SPUNA CLAR CA EXISTA TAXE SULPIMENTARE ASOCIATE CU UN PRET AFISAT,ETC (CITITI)
SI NOI CEI DIN ROMANIA ,SI NU NUMAI,AR TREBUI SA NE ADRESAM COMISIEI PTR. CONCURENTA SI PROTECTIA CONSUMATORILOR,
SA SE IA MASURI IMPOTRIVA ACESTOR ESCROCI.
PEDEAPSA MAXIMA ESTE 1,1 MILIOANE USD PTR. FIACARE CONTRAVENTIE.
EU VOI FACE TOT CE POT SA DEPUN OM PLANGERE SI POATE SI D-VOASTRA TOTI CEI CARE ATI FOST ESCROCATI.
DACA VOR FI PLANGERI DEPUSE SI AUTORITATILE DIN ROMANIA VOR FI OBLIGATE SA FACA CEVA.
ASTEPT VESTI DE LA VOI.HAI SA FACEM CEVA,VA ROG!
Ce să facă autoritățile din România dacă ai comandat pe un site străin?
Buna,
Vreau sa verific daca ai depus plangerile pe care le mentionezi si care au fost raspunsurile din partea autoritatilor. Ma gandesc serios sa fac tot ce pot ca sa ii interzicem in Romania si as vrea sa stiu daca ai reusit ceva sau unde te-ai poticnit.
Eu deocamdata am deparat procedurile pe parte bancara, ulterior voi face o plangere la politie si la protectia consumatorului. Nu ma deranjeaza ca am luat teapa, e ok, mi-o asum, dar imi doresc sa fie interzisi cel putin pe teritoriul Romaniei.
Multumesc
Si pe mine m au escrocat trăgând de pe card 221 euro pt 7 bilete la meci FCSB – Rapid, livrandu mi online 7 bilete incsriptionatw cu 50 lei/buc. Categoric fac reclamație
Am solicitat factura pt diferenta sa vad ce servicii mi au furnizat și spun ca nu emit astfel de doc :)))
Bună ziua ,
pe scurt, am cumpărat bilete prin ei la Metallica – Barcelona 05.05.19.
Am plătit pentru 3 bilete ~520€ -VIP -Golden Circle.
Cu o zi înainte de concert credeam 99% că mi-am luat țeapă în sensul că am pierdut toți banii…
Totuşi, spre norocul meu , am fost sunat(cu apx 24h înainte de concert) şi mi s-au ” oferit” 3 bilete în altă zonă pe motiv că nu mai sunt bilete în zona aleasă şi plătită de mine cu ~ 6 zile înainte .( pentru acea zonă, 3 bilete costau 370€).Telefonul salvador a apărut după 2 zile de lipsă totală comunicare,( prin mail) de aceea îmi pierdusem aproape orice speranță.
Normal că am acceptat ” oferta” , mi-au trimis în următoarele minute pe mail biletele cu sectorul, rândul, locurile.
Bineînțeles că am avut emoții(am mers 6 ore cu maşina la Barcelona-special pentru acest concert+rezervare parcare,hotel…alte cheltuieli)) până când mi s-au scanat ; totul a fost în regulă în această privință, adică au fost valide.
În concluzie
– am plătit cu 150€ mai mult, dar , cum facem noi, românii: putea fi mai rău, adică să pierd toți banii.
-sunt fericit că mi-am îndeplinit visul de acum ~27 de ani chiar dacă nu am stat la VIP-GC.
A fost superrr!!!
S-ar putea sa nu poți intra la concert.
Eu am pățit la fel la Rammstein In Viena.
A trebuit sa cumpăr bilet de la fata locului, biletul e valabil doar cu actul de identitate și doar dacă numele sunt inventive pe actul de identitate și bilet.
Îți doresc sa nu pățești ca mine, dar din ce mi s-a zis de către staff-ul din Viena , Viagogo e o mare țeapa.
Eu acum încerc sa recuperez banii.
Si eu am cumparat bilete pe Nikos Vertis 27 feb 2020,iar dupa ce m-au luat banii am constant ca nu mi-au trimis biletele ci au trimis mail cum ca le voi primi in cu 3 zile inaintea comcertului.Apoi am vazut o gramada de comentarii negative despre ei,si am decis sa le revand. Sper sa imi recuperez macar o parte din bani …A primit cineva banii inapoi dupa „revanzarea” biletelor?
Bună, nu le poți revinde până nu intrii în posesia lor.
Tocmai de aceea biletele se trimit în ultimul moment, ceva ce nu numai Viagogo practică.
Anul trecut am luat bilete, în format electronic, pentru concertul Queen din Belgia, de pe site-ul oficial și la fel am fost informat că biletele le voi primi cu puțin timp înainte concertului.
Și eu am luat bilete la Nikos Vertis tot prin viagogo . La fel mi-au spus că le voi primi cu o săptămână înainte de concert
Banii i-au luat f repede de pe card. Acum nu ar fi problema banilor, important e să pot intra la concert . Cineva știe , ar putea da un răspuns …am vreo sansa să intru ?mai ales că fac 5 ore până la București!
Buna! Am cumparat 2 bilete de la viagigo la concertul Larei Fabian din 3 februarie,am platit 226 de euro, am primit 2 bilete electronice pe care scrie 310 lei bucata…si concertul s-a anulat…..Are cineva idee daca mai pot recupera ceva de la ei?Le-am trimiss un mail si mi-au raspuns ca biletele sunt inca valabile deoarece concertul s-a amanat si imi vor comunica ei data!!!…Eu nu mai inteleg nimic!
Cea mai mare teapa luată OnLine .De pe acest site de nimic Am luat doua bilete la un meci Lazio – Inter iar pe lângă faptul ca banii i-au luat din cont foarte repede biletele nu mi-au ajuns, mi-au trimis un mail in care au spus ca banii o sa ii primesc înapoi in 5 zile dar au trecut 24 zile lucrătoare și încă nici un răspuns. La mail nu mai răspund iar sper din tot sufletul prin acest mesaj sa deschid ochii tuturor sa nu cumva sa pățească ce am pățit eu.
Salut,
Nu știu dacă mai primești banii înapoi.
Cel puțin când am luat acel bilet de pe site-ul lor, nu se dădeau banii înapoi, că cică se consideră comandă fermă.
Între plus, pe lângă faptul că plătești biletul la suprapreț, îți ajunge și pe ultima sută de metri, înainte de eveniment.
Bine, chestia asta cu trimisul biletului cu câteva zile înainte de spectacol văd că începe să fie practicată și de site-uri oficiale.
Anul trecut am mai cumpărat un bilet (de pe site-ul oficial) la un concert Queen din Belgia ce v avea loc anul acesta în mai.
Chiar dacă biletul este în format electronic, îmi va fi trimis cu câteva zile înainte, pentru a nu îl putea revinde zic ei.
Buna,după ce am cumpărat de pe Viagogo am văzut ce ai scris.Știi cumva ?!Eu am cumpărat biletul in format electronic.L-am primit pe cont imediat după plata .Doar ca pe bilet este alt nume,și alta data.Am înțeles ca ar fi un bilet revândut ,din cauza Covidului a fost reprogramat.Pot oare sa am probleme cu biletul in starea in care este(alta data ,alt nume)??
So eu tocmai am luat teapa cu ei, dar le-am făcut print screen la tot ce am discutat cu ei și le-am spus ca ii dau în judecata și ca tot ceea ce au scris va consta ca proba. Voi lua legătura inclusiv cu autoritățile din EU pe protecția consumatorului și dacă vor fi mai multe plângeri nu vor mai putea sa vândă bilete pe teritoriul EU. Este f important însă să fie cât mai multe plângeri, degeaba doar în scris cu ei. Eu am cumpărat bilete la 2 co certe, unul în tara unul în afara tarii, pe toate le-am comandat în format electronic. La una dintre comenzi au pus biletele care surpriza, sunt pt alt concert, alt oraș, alta data! Și de aici a început circul. Ii ameninț deja de 3 zile încontinuu. Acum am trimis prima plângere la ANPC imediat trimit mail la banca pe urma vor fi mailuri trimise către toate organizațiile ce ar putea sa ma ajute sa fac valuri astfel încât sa le stric și eu lor zenul, ca mana sa scriu nu ma doare.
Si eu zic ca sunt niste mari tepari sau escroci.
Un prieten a comandat 4 bilete la concertul Directia 5 de la Hard Rock Cafe Bucuresti din 29 decembrie 2021. Pentru aceste bilete viagogo. com a solicitat (si din pacate si primit) un pret de 1.400 lei!!!!!!! (283 euro) – (4 bilete x 350 lei/bilet) in contextul in care pretul celor 4 bilete pe atat pe site-ul Hard Rock Cafe cat si pe site-ul iabilete.ro era si este in continuare de 420 lei (85 euro) – (4 bilete x 105 lei/bilet).
Din pacate a ales acest site pentru ca i-a aparut primul in lista de cautare pe motorul google iar pagina initiala sugera ca este un site romanesc.
Ne alaturam si noi celor care vor sa depuna plangere la politie si la ANPC impotriva acestor escroci nenorociti.
Daca au fost initiate deja demersuri catre Politie si ANPC puteti va rog posta aici referinte (e.g. numar de inregsitrare, etc) pe care sa le invocam si noi in plangerea noastra? Am dori ca intrega actiune sa capete o mai buna consistenta.
Noi am trecut in faza 2. Evenimentul la care am achizitionat biletele tocmai a fost anulat, fapt confirmat pe site-ul organizatorului. In ciuda evidentelor (avem print screen de pe site organizator si conformarea telefonica a acestuia), viagaga refuza rambursarea banilor pe motiv ca, zic ei, evenimentul a fost amanat!!!!!!!, nu anulat.
Va multumesc!
Buna ziua,
si eu am luat teapa, am platit pentru doua bilete 210 euro pentru categoria 1 in data de 16.07.2022 pentru concertul HAVASI din 26.11.2022, dupa multe telefoane si email-uri insistente, am primit biletele inainte cu o zi de concert, categoria 5 la pret de 119 lei /bilet. Am avut mari emotii pana am trecut de scanare. Nu raspunde nimeni la telefon, nu ai cu cine sa vorbesti…. sunt neseriosi, …. MARI ESCROCI
ȚAPARI E PUTIN SPUS AM LUAT BILETE LA ANDREE REYU dela 240 la 800 si cind am ajuns la Cj la spectacol n am putut intra că erau revindute .Adica cei care au venit primii au putut intra si noi nu.6 bilete am luar in aceeasi zi 2 la diferenta de 13 min .Prietenii nostri au putut intra noi nu si in situatia noastra mai erau oameni acolo . DUPA INSISTENTE HOP UN BILET ERA OK,Oare dc si la bani era de zona vip Si nimeni nu le poate face nimic .Totusi sa vi pina in Cj sa ie i cazare sa platesti bani grei si sa nu ai voie sa intri .asta fiind vineri 4 martie 2023 .Chiar nu le poate veni nimeni de hac
Si eu sunt o victima a celor de la VIAGOGO. Am intrat pe site-ul iabilet, pentru concertul ANDRE RIEU de la Cluj Arena din 03 martie 2023.
In4 noiembrie, la ora 11 s-a dat start la vanzare bilete, vroiam sa nu ratez. Am optat pentru zona VIP, am luat doua bilete, am achiat cu card, normal, am primit mesaj ca plata a fost efectuata , 1277,85 lei, adica 256,28 euro. Da, era totul ok, pentru zona VIP, doar ca am ramas surprinsa ca mesajul cu incasarea banilor era de la VIAGOGO, eu nestiind cine sunt, am crezut ca asa este procedura. Marea surpriza a fost cand am primit biletele ; 2×240 lei, in zona IV (4), cele mai ieftine. Am incercat mai multe metode de a-mi recupera diferenta de bani, fara reusita.