Telekom Romania Mobile anunţă lansarea serviciului de Buy-Back pentru telefoane, unul exclusiv online.

Evaluarea se face rapid, nu durează nici 2-3 minute, iar în locul vechiului telefon primeşti un voucher ce poate fi folosit ulterior pentru achiziționarea online a unui alt device cu abonament Telekom.

Ce este programul Buy-Back?

Prin serviciul Buy-Back poți primi un voucher valoric în schimbul vechiului tău telefon. Apoi, poți folosi acel voucher pentru a-ți cumpăra un telefon nou împreună cu un abonament, din magazinul online Telekom

Cum știu dacă telefonul meu este eligibil pentru Buy-Back?

Poți verifica foarte ușor dacă telefonul tău este eligibil prin pașii de evaluare. Mai întâi alegi din listă modelul telefonului tău, apoi răspunzi la câteva întrebări și afli pe loc valoare voucherului pe care îl poți primi pentru achiziția unui nou telefon.

Ce valoare maximă pot obține pentru telefonul meu?

Valoarea voucherului poate varia în funcție de starea telefonului și situația tehnică a acestuia. Oferta de preț este stabilită în urma răspunsurilor oferite în procesul de evaluare.

De ce am primit o ofertă diferită după ce telefonul a ajuns la Telekom?

Valoarea menționată în procesul online de evaluare este informativă. După ce telefonul tău ajunge în posesia partenerului Telekom de Buy-Back, urmează să i se facă o evaluare mai amănunțită. În funcție de asta, vei primi o ofertă finală care poate fi mai mică, egală sau mai mare decât oferta primită inițial.

Oferta rămâne neschimbată dacă răspunsurile tale sunt conforme.

Dacă nu ești de acord cu oferta finală, dispozitivul îți va fi returnat, fără costuri suplimentare. Dacă dispozitivul nu mai poate fi refolosit, îl putem recicla, iar tu primești un voucher simbolic în valoare de 25 lei, dacă ești de acord.

Cum primesc și cum pot utiliza voucherul primit?

După ce vei fi de acord cu oferta finală din partea noastră, îți vom livra pe adresa de e-mail un voucher cu suma menționată.

Voucherul are o valabilitate de 90 de zile și poate fi folosit pentru achiziția unui telefon cu abonament, din magazinul nostru online, la portare, achiziția unui abonament nou, migrarea de la cartelă la abonament sau reînnoirea abonamentului.

Nu se face plata în numerar sau virament bancar.

Cât timp am la dispoziție să accept oferta actualizată?

Ai la dispoziție maximum 72 de ore pentru a accepta oferta actualizată. În caz contrar, după acest termen, dispozitivul va fi returnat la adresa de preluare.

Pot cumula mai multe vouchere pe o singură comandă?

Pe o comandă poți aplica un singur voucher.

Trebuie să trimit și accesoriile (încărcător, cutie etc.)?

Nu, nu e nevoie să trimiți accesoriile telefonului. Acestea sunt reciclate și nu impactează oferta de răscumpărare.

În schimb, îți recomandăm să te asiguri că telefonul este împachetat corespunzător înainte de a-l preda curierului.

Nu îmi recunoaște IMEI-ul. Ce pot să fac?

Anumite modele de telefoane pot avea 2 sau 3 IMEI-uri. Îți recomandăm să încerci cu fiecare dintre ele, pe rând.

Unde trebuie să trimit telefonul vechi?

La finalul procesului de evaluare completează adresa fizică unde vom trimite curierul pentru ridicarea telefonului, fără costuri de livrare.

Pot preda telefonul într-un magazin Telekom?

Nu, deoarece procesul de Buy-Back se desfășoară doar online. La finalul procesului de evaluare completezi datele de contact și adresa de la care se va ridica telefonul. Noi vom trimite curierul la adresa menționată, fără costuri suplimentare.

Ce trebuie să fac înainte de a preda telefonul vechi?

Înainte de a-l preda curierului, asigură-te că ai șters din telefon toate detaliile personale, ai dezactivat funcția antifurt (în cazul în care a fost activată anterior) și ai formatat telefonul la setările din fabrică.

În plus, te rugăm să scoți din telefon cartela SIM și cardul de memorie.

În cazul în care dispozitivul conține date personale sau coduri de acces, trebuie să le ștergi pentru a evita costuri suplimentare. Dacă nu putem verifica dispozitivul, acesta îți va fi returnat, iar costurile de transport vor fi suportate de tine.

Cum pregătesc coletul pentru a trimite telefonul vechi?

Asigură-te că telefonul este ambalat corespunzător (cu folie cu bule, carton ondulat sau tocat, ambalat într-o cutie pentru a evita accidentele nedorite). În cazul în care nu mai ai cutia originală a telefonului, poți folosi o altă cutie potrivită ca dimensiune.

Câte produse pot oferi pentru programul Buy-Back?

Poți trimite mai multe dispozitive, dar trebuie să se regăsească în lista noastră de dispozitive din formular. Un voucher obținut prin Buy-Back poate fi folosit pentru o singură achiziție.

De Madalin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *