telekom logotelekom logo

Telekom Mobile și-a îmbunătățit constant rețeaua 4G în ultimul an, într-un ritm accelerat de când a lansat noua promisiune de marcă: „Mobil așa cum vrei. Simplu și corect”. În prezent, 100% din stațiile de bază sunt modernizate la standardul 4G / 4G+, oferind o acoperire extinsă pentru serviciile de date, comparabilă cu acoperirea de voce în tehnologia 2G.

În ultimele șase luni, lucrările de îmbunătățire au dus la o acoperire mai bună în peste 440 de zone urbane și rurale, cu un total de 345.000 de locuitori. Județele cu cele mai multe lucrări de îmbunătățire sunt Mureș, Prahova, Gorj, Buzău și Constanța. În total, in ultimul an, au fost realizate îmbunătățiri ale calității rețelei în 1.200 de localități, cu 10,6 milioane de locuitori. În 42 de localități izolate, Telekom Mobile este singurul operator de telefonie mobilă prezent în zonă. În urma acestor eforturi, clienții se bucură de o experiență mobilă mai bună sau au acces la serviciile Telekom Mobile (în zonele nou acoperite). De asemenea, aceștia se bucură de viteze mai mari de transfer de date. Compania va continua investițiile în rețea, urmărind să ofere o acoperire și servicii mai bune pentru abonații săi.

Mai mult, începând cu 11 august 2022, operatorul introduce apelurile de voce în tehnologia VoLTE (4G) pentru toți abonații actuali și noi ai companiei, persoane fizice și juridice, care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții: au o cartelă SIM compatibilă 4G, au contractat un abonament care oferă acces la tehnologia 4G, se află în zona de acoperire 4G/4G+ și folosesc un terminal compatibil VoLTE pe care abonații au instalat cea mai recentă versiune de software a producătorului, care conține un cod specific VoLTE Telekom.

Toți abonații cu cartele SIM compatibile 4G care au contractat un abonament care oferă acces la tehnologia 4G vor fi transferați automat la noua tehnologie, pe care o vor putea utiliza împreună cu terminale compatibile atunci când se află în zona de acoperire 4G/4G+.

Beneficii ale trecerii la apelurile 4G sunt: o calitate mai bună a apelului de voce și conexiune aproape instantanee pentru apelul inițiat.

VoLTE va fi disponibil gratuit. Apelurile de voce VoLTE nu vor fi taxate suplimentar sau diferit față de apelurile de voce mobilă; minutele de apel vor fi contabilizate ca apeluri de voce mobilă, iar consumul de date nu va fi taxat suplimentar.
Abonații pot verifica dacă au VoLTE activat fie utilizând serviciul Selfcare disponibil prin apel la *100#, fie în contul MyAccount, fie prin intermediul Corporate Portal, dacă sunt clienti business.

„VoLTE este un exemplu a promisiunii brandului nostru « Mobil așa cum vrei. Simplu și corect » și, cu siguranță, nelimitat. Și nu ne vom opri aici cu progresul tehnologic și surprizele”

a declarat Alexander Jenbar, Chief Technology and IT Officer, Telekom Romania Mobile Communications S.A.

Introducerea VoLTE a fost un amplu efort de dezvoltare tehnologică și comercială, care a beneficiat de sprijinul Samsung în calitate de partener în implementare. Toate eforturile s-au concentrat pentru a oferi încă o promisiune respectată pentru îmbunătățirea experienței clienților Telekom Mobile.

Condiții de utilizare a serviciului VoLTE

Pentru ca Abonatul sa poate beneficia de VoLTE este necesar sa fie indeplinite urmatoarele conditii cumulative:

  • (a) Abonatul sa se afle in aria de acoperire 4G;
  • (b) Abonatul sa utilizeze un telefon compatibil (Samsung Galaxy S21 , Samsung Galaxy S21 Plus , Samsung Galaxy S21 Ultra ), cu ultima versiune de soft instalată;
  • (c) Abonatul sa aiba un abonament care oferă acces la tehnologia 4G;
  • (d) Abonatul sa aiba o cartela SIM compatibila 4G. VoLTE este activat automat la incheierea Contractului. Abonatul are posibilitatea de a dezactiva/reactiva VoLTE prin serviciul Relatii Clienti, cererea urmand sa fie procesata in cel mult 10 zile.

*Toate abonamentele de voce mobilă sunt acum compatibile 4G.
*Abonamentele de date mobile (MBB, Nelimitat WiFi) nu sunt compatibile cu VoLTE.

*VoLTE este disponibil incepand cu data de 11 august 2022.

Ce se întâmplă dacă în timpul apelului părăsesc zona de acoperire 4G?

Apelul va continua, nu se va întrerupe, mutarea în altă arie de acoperire fiind automat sesizată de rețeaua de telefonie mobilă.

Cum aflu dacă telefonul meu este compatibil VoLTE?

Lista terminalelor compatibile VoLTE este disponibilă aici și este actualizată periodic. În plus, nu uita să-ți actualizezi software ul telefonului de cate ori apar noi versiuni.

Apelurile efectuate prin VoLTE consuma din traficul de date?

Apelurile de voce prin VoLTE nu vor consuma din traficul de date, vor fi tarifate ca orice alt apel de voce, conform planului tarifar.

Dacă sunt client nou, la cât timp de la semnarea contractului voi avea instalat VoLTE?

Imediat. Dacă îndeplinești cumulativ toate condițiile, telefonul tău va avea activat VoLTE. Poți afla dacă ai VoLTE fie verificand în meniul USSD prin apel la *100#, fie în contul tău MyAccount, fie în Corporate Portal dacă ești persoană juridică.

Ce trebuie sa fac pentru a activa VoLTE?

Nu este necesară nicio acțiune specifică din partea ta pentru a beneficia de avantajele VoLTE, este suficient să îndeplinești condițiile și să te asiguri că ai instalată ultima versiune de software. Instalarea VoLTE se face automat.

De Madalin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *