Pentru a sărbători ieșirea pe piață a smartphone-ului HMD Pulse Pro, inovatorul european în materie de telefonie mobilă, Human Mobile Devices (HMD) și designerul Sinead Gorey, care își prezintă creațiile de ceva timp la London Fashion Week, au făcut echipă pentru a crea „The Phonecore Collection”, care include o pereche de „Screen shades” – ochelari de soare, cu rame verticale și lentile sub formă de telefon mobil.
Colecția Phonecore este o ediție limitată de accesorii marca Sinead Gorey, toate inspirate de – și integrate cu – unul dintre primele smartphone-uri originale HMD, HMD Pulse Pro și de culoarea acestuia, Glacier Green. Colecția își propune să însoțească, să pună în evidență și să accesorizeze un smartphone, așa cum nu a mai fost făcut în lumea modei până acum.
„Suntem foarte încântați să prezentăm lumii dispozitivul HMD Pulse Pro și această colecție unică Phonecore, gândită de Sinead Gorey. Este întruchiparea perfectă a ceea ce reprezintă HMD Pulse Pro, și HMD. Oamenii nu își mai doresc doar tehnologie de ultimă generație , ci vor ca smartphone-urile lor să fie și un „statement” de modă – iar HMD Pulse Pro le reprezintă pe amândouă. Pe lângă camera de 50 MP, funcția selfie care se activează prin gesturi și tehnologia de ultimă generație, dispozitivul are o estetică diferită, ce readuce stilul „normcore” în prim plan, ceea ce face din acesta un accesoriu excelent pentru orice garderobă. Dispozitivul are, de asemenea, un preț accesibil, deoarece ne dorim ca oricine să poată avea access la telefoane de calitate.”
a declarat Lars Silberbauer, directorul de marketing al HMD.
„Având telefonul HMD Pulse Pro ca inspirație, colecția noastră Phonecore este testamentul perfect pentru îmbinarea dintre tehnologie și modă. Fiecare accesoriu amintește de estetica futuristă „space age” a anilor ’70, cu inspirație art-deco, dar având tehnologia modernă în centrul său. Pentru mine, este clar că intersecția dintre modă și tehnologie va duce la și mai multe inovații în industrie și va aduce în prim plan accesoriile.”
a declarat designerul de modă Sinead Gorey despre lansarea colecției Phonecore.
Gama HMD x Sinead Gorey „Phonecore” cuprinde:
- Phonecore „Screen shades”: o pereche îndrăzneață de ochelari de soare supradimensionați, cu rame verticale care se potrivesc exact cu forma smartphone-ului, completate de lentile negre care imită ecranul dispozitivului. Să porți două siluete de smartphone pe post de ochelari de soare este cu adevărat „un vibe”, cum s-ar zice.
- Phonecore „Mobile backpack”: un rucsac micuț imprimat 3D, conceput special pentru a ține smartphone-ul în el. Design-ul semitransparent se bazează pe trendul deja răspândit al mini-genților, dar pune smartphone-ul în prim-plan. Geanta a fost, de asemenea, proiectată pentru ca un HMD Pulse Pro să poată sta în poziție verticală, ceea ce înseamnă că ai mâinile libere să faci selfie-uri din mers.
- Cureaua Phonecore: un accesoriu modern care transformă smartphone-ul într-o vedetă. Cureaua amintește de centurile pentru scule, fiind prevăzută cu o husă pentru telefon, ceea ce o face un accesoriu utilitar de ultimă generație.
Articolele din colecția HMD x Sinead Gorey „Phonecore” pot fi combinate cu o varietate mare de articole vestimentare și alte elemente „must have” de modă, dar combinația de culori aleasă se potrivește foarte bine cu estetica „normcore 2.0” și cu ținutele monocromatice.
Colecția este, de asemenea, un simbol venit la momentul oportun al importanței smartphone-ului în viața de zi cu zi a oamenilor în materie de modă. Noile studii efectuate de HMD au arătat că 54% dintre tinerii din generația Z consideră că smartphone-ul lor este mai mult decât un simplu dispozitiv funcțional, considerându-l și un accesoriu (o tendință care revine în prim plan și care a fost observată pentru prima dată în perioada Y2K), iar unul din patru respondenți a declarat că a cumpărat un telefon pentru că se potrivește stilului său.
Studiul a fost realizat pentru a însoți lansarea produselor și a scos la iveală o serie de alte statistici notabile, în primul rând legate de costuri. Având în vedere că multe telefoane mobile din Mare Britanie au acum un preț ridicat, de peste 1.000£, jumătate dintre tinerii din generația Z au recunoscut că au renunțat la unele mici „răfățuri” costisitoare, cum ar fi mesele în oraș sau ieșirile cu prietenii, pentru a cumpăra un telefon. Mai mult, 15% au declarat că au sacrificat chiar și „lucruri importante”, cum ar fi vacanțe în locații însorite sau avansul pentru o casă, pentru a-și lua telefonul mobil dorit. Pe de altă parte, și îmbucurător, 53% au declarat că nu ar cheltui niciodată 1.000£ pe un telefon.
În plus, studiul a explorat posibilitatea de reparare a dispozitivelor – un avantaj cheie al telefonului Pulse Pro – care, potrivit generației Z, va fi următoarea tendință la scară largă în rândul produselor de consum. Un procent considerabil de 43% au afirmat acest lucru, iar 41% au spus că ar fi mai predispuși să cumpere un dispozitiv electronic dacă l-ar putea repara singuri. Pentru a demonstra cât de dedicată este generația Z sustenabilității, doar 8% au declarat că ar arunca un telefon cu ecranul defect sau spart.