Orange anunță finalizarea tranzacției prin care a achiziționat pachetul majoritar de 54% din acțiunile Telekom Romania Communications, în timp ce statul român deține restul de 46% din acțiuni. Echipele celor două companii vor dezvolta pentru clienții români un portofoliu de servicii convergente fix-mobil cu acoperire extinsă pentru internet fix, conținut TV mai variat și conectivitate mobilă Orange. Tranzacția accelerează, în mod semnificativ, strategia Orange de a fi prima alegere a clienților pentru servicii convergente în România.
Orange România are o nouă subsidiară de servicii fixe.
Începând de astăzi, 30 septembrie, Telekom Romania Communications este parte a grupului Orange, funcționând în continuare ca o companie de sine stătătoare, subsidiară a Orange România. Liudmila Climoc își va continua responsabilitățile în calitate de CEO al Orange România. Astăzi, Consiliul de administrație al Telekom Romania Communications l-a numit pe Andrei Popovici în funcția de CEO al Telekom Romania Communications. Andrei Popovici a fost timp de 6 ani în echipa Telekom România, ocupând în ultimii 4 ani poziția de Director executiv de vânzări locale și operațiuni clienți. De asemenea, a avut poziții executive în mai multe organizații de top, locale și internaționale, conducând atât proiecte majore de transformare, cât și strategii comerciale.
Telekom Romania Communications va continua să ofere atât asistență, cât și servicii convergente de voce fix-mobil, internet în bandă largă și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienți ai săi. De asemenea, va gestiona infrastructura de rețea ce cuprinde până la 90.000 de km de fibră optică și ce conectează în jur de 3 milioane de gospodării.
Aproximativ 916.000 de clienți cu servicii mobile asociate contractelor convergente vor avea acces, în următoarele luni, la conectivitate mobilă în rețeaua Orange. Serviciile mobile pentru acești clienți sunt furnizate astăzi de Telekom Romania Mobile printr-un contract MVNO cu Telekom Romania Communications. Transferul între cele două rețele mobile se va petrece gradual și toate schimbările vor fi comunicate în avans, astfel încât acest proces să fie cât mai simplu pentru clienți.
Pentru mai multe informații privind magazinele disponibile, modalități de plată a facturilor, numere de contact, dar și alte detalii despre tranzacție, clienții Telekom Romania Communications pot accesa pagina www.HelloFix.ro.
“Astăzi scriem o nouă filă nu doar în istoria Orange, ci a întregii piețe de telecomunicații din România și sunt extrem de mândră de efortul și realizările tuturor celor implicați în acest proces. Pornim împreună, Orange și Telekom Romania Communications, cu un scop comun, – acela de a fi prima alegere pe piața serviciilor convergente din România. Vom continua să oferim cele mai înalte standarde de calitate clienților și să fim un partener de încredere pentru afaceri și administrația publică. Mai departe, vom lucra la consolidarea unei oferte complete pentru clienții noștri, cu acoperire extinsă de servicii fixe, cele mai bune servicii mobile în rețeaua Orange, inclusiv acoperire 5G în expansiune, un conținut TV mai diversificat și soluții IT&C care să susțină transformarea digitală.”
declară Liudmila Climoc, CEO Orange România
NU REUSESTI SA GASESTI APLICATIA MOBILA,SI NU ESTE CORECT SA FII INFORMAT INAINTE .POATE UNI NU VOR LA ORANGE.
Aș dori să fiu contactată de către dumneavoastră, pentru că nu pot lua legătura altfel.
Bună ziua,
Eu nu lucrez nici la Orange și nici la Telekom.
Dacă ești clientă de servicii fixe de la Telekom, trebuie să suni la unul din numerele de telefon menționate în articol
am fost preluat de oringi dela telekom numi funcționează serviciile fixă și mobilă nu aveți acoperire pe roșiești ,vaslui de 20 zile nu am semnal,reziliați contractul meu nu vă mai plătesc facturile ,fac plîngere la protecția consumatorului și o să mă despăgubiți,ajustați facturile care leam plătit și nu mam golosit multumesc pentru înțelegere