Discovery ChannelDiscovery Channel

Compania Warner Bros. Discovery urmează să închidă două dintre canalele pe care le operează, atât în România, cât şi în alte ţări din regiune.

Cele două posturi care nu se vor mai vedea în România sunt Discovery Science şi DTX, o televiziune pentru pasionaţii auto (prescurtarea de la Discovery Turbo Extra).

„Această decizie vine ca rezultat al strategiei Warner Bros. Discovery de a-şi optimiza conţinutul şi portofoliul de canale liniare din regiune.”

au declarat oficialii Warner Bros.

Reprezentanţii companiei au mai precizat că programe de pe cele două canale, precum Garajul lui Kindig, Maşini pe alese, Cum se fabrică?, vor fi disponibile pe televiziunile care continuă să emită în zonă (unele sunt şi în grila principalului post Discovery Channel).

Posturile vor rămâne în grile până la finalul acestui an.

Ţările din care vor ieşi Discovery Science şi DTX sunt:

  • România
  • Ungaria
  • Cehia
  • Slovacia
  • Bulgaria
  • Serbia
  • Slovenia
  • Bosnia
  • Croaţia
  • Muntenegru
  • Macedonia
  • Albania
  • Grecia
  • Cipru
  • Malta
  • Israel
  • Letonia
  • Lituania
  • Estonia
  • Turcia
  • Iran
  • Liban
  • Palestina
  • Tunisia
  • Algeria
  • Irak
  • Libia
  • Qatar
  • Emiratele Arabe Unite
  • Bahrein
  • Iordania
  • Maroc
  • Arabia Saudită

Compania care deține postul Discovery deține și alte 20 de posturi de nișă printre care se numără:

  • Discovery Channel
  • Eurosport şi Eurosport 2
  • TLC
  • HGTV
  • Cartoon Network
  • Cartoonito
  • ID (Investigation Discovery)
  • Animal Planet
  • Food Network
  • Travel Channel
  • Discovery Science
  • DTX
  • HBO, HBO 2 şi 3
  • Cinemax, Cinemax 2
  • Warner TV

De Madalin

2 comentarii la „Discovery anunță închiderea a două posturi TV”
  1. Uitandu-ma la lista posturilor detinute de Warner Bros. Discovery am capatat o imagine mai clara despre ceea ce companyia creeaza si ofera. Sunt extrem de impresionat de varietatea de posturi disponibila si ma bucur ca acelasi lucru se reflecta si in alte tari.

    1. Calitatea posturilor Discovery a scăzut mult în ultimii ani:
      – introducerea a tot mai multe reality showuri în locul documentarelor
      – foarte multe reluări (unele țineau și jumătate de an)

      Și astea s-au întâmplat cu mult înainte să înceapă să iasă din grilele operatorilor DIGI și Telekom

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *